eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Włocławek: Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 18631 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 10.117,58 m3. II. Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.04.2015 r. do dnia 31.03.2018 r.* * Zamawiający zastrzega, iż w wypadku, gdy udzielenie zamówienia okaże się wykonalne dopiero po 31.03.2015 r. (np. z przyczyn proceduralnych), okresem realizacji zamówienia będzie okres 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy. III. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów z miejsc i o częstotliwościach podanych poniżej: 1. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek: a) rodzaj pojemnika: pojemnik (kontener) 7 m3; ilość pojemników: 1; częstotliwość wywozu: 5 razy w tygodniu; b) rodzaj pojemnika: pojemnik (kontener) 7 m3; ilość pojemników: 1; częstotliwość wywozu: 3 razy w tygodniu; c) rodzaj pojemnika: pojemnik 1100 l; ilość pojemników: 3; częstotliwość wywozu: 2 razy w tygodniu; 2. Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku, ul. Lunewil 15, 87-800 Włocławek: a) rodzaj pojemnika: pojemnik 1100 l; ilość pojemników: 2; częstotliwość wywozu: 1 raz w tygodniu; 3. Podstacja Pogotowia Ratunkowego w Brześciu Kujawskim, ul. Hanki Sawickiej 5, 87-880 Brześć Kujawski: a) rodzaj pojemnika: pojemnik 110 l; ilość pojemników: 1; częstotliwość wywozu: 1 raz na 2 tygodnie; IV. W celu realizacji zamówienia Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu, na czas realizacji zamówienia, pojemniki do gromadzenia odpadów w ilości i o rodzaju zgodnym z poniższym opisem: a) rodzaj pojemnika: pojemnik 110l; ilość: 1; b) rodzaj pojemnika: pojemnik 1100l; ilość: 5; c) rodzaj pojemnika: pojemnik (kontener) 7 m3; ilość: 2; UWAGI: 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania pojemników w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz dokonywania ich okresowego przeglądu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemnika w wypadku jego zniszczenia lub uszkodzenia. 3. Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2014 r., poz. 21 z późn. zm.)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp o wartości stanowiącej łącznie nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie przedmiot zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.50.10.00 - 90.50.10.00 90.50.20.00 - 90.50.20.00 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wadium w wysokości 7.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą i być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium dołącza się do oferty w oryginale. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na konto w Banku PKO BP, nr konta: 20 1020 5170 0000 1902 0127 0370 z oznaczeniem <>. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają zezwolenie (pozwolenie, wpis lub inną decyzję) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ administracyjny lub oświadczenie o zwolnieniu z obowiązku posiadania zezwolenia ze wskazaniem podstawy prawnej zwolnienia. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali usługę, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych o ilości co najmniej 2.000,00 m3 rocznie w ramach jednego zamówienia. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wniósł wadium w stosownym terminie i w wymaganej wysokości. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 5. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2 Rozdziału IV SIWZ składa każdy Wykonawca z osobna, a pozostałe muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego wspólnie, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b uPzp. 6. Tajemnica przedsiębiorstwa: 1) Wykonawca może zastrzec w ofercie jako tajne takie informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2) Zastrzeżenie informacji jako tajne musi nastąpić nie później niż w terminie składania ofert. 3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W wypadku, gdy Wykonawca nie wykaże zasadności zastrzeżenia informacji, informacje te zostaną odtajnione. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: a) nastąpi obniżenie ceny; b) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana cen netto związana ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że ww. zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; c) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana cen netto związana ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że ww. zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; d) nastąpi zmiana stawki opłaty środowiskowej - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto w przypadku zmiany stawki opłaty środowiskowej. Zmiana cen jednostkowych netto związana ze zmianą stawki opłaty środowiskowej może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki opłaty środowiskowej, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; e) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; f) nastąpią zmiany osób wskazanych przez Strony do realizacji umowy; g) umowa nie zostanie zrealizowana do wartości brutto w terminie jej obowiązywania - czas trwania umowy może zostać wydłużony aż do wyczerpania wartości brutto, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. 2. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, Dział Zamówień Publicznych, pokój 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, Dział Zamówień Publicznych, pokój 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.