eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i mlodzieży na działce nr 136 w Goscieszynie gm. Rogowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Rogowo: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i mlodzieży na działce nr 136 w Goscieszynie gm. Rogowo.
Numer ogłoszenia: 186252 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Rogowie, ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3024053, fax 052 3024275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogowo.paluki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i mlodzieży na działce nr 136 w Goscieszynie gm. Rogowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży na działce nr 136 w Gościeszynie gm. Rogowo. Płyta boiska w kształcie prostokąta o wym. 45,0x23,0 m (1 035 m2) z nawierzchnią z trawy syntetycznej (piaskowej). Boisko wykorzystywane będzie do rozgrywek w następujących dyscyplinach: piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki oraz tenisa ziemnego. Płyta boiska zostanie podzielona liniami zgodnie z opisem w dokumentacji techniczno-budowlanej. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących robót: 1) Roboty przygotowawcze; a) wykopanie krzewów w celu przesadzenia w nowe miejsce, b) zasypanie studni, c) obcinanie konarów drzew o średnicy pnia ponad 41 cm, d) plantowanie skarp, e) obłożenie skarp humusem gr. 5 cm i obsianie trawą. 2) Roboty ziemne; a) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach pod nawierzchnie, b) ręczne usuniecie warstwy humusu gr. 15 cm z przewozem taczkami, c) roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km, d) wykopy liniowe pod rowki nawadniające wykonywane ręcznie w gruncie suchym, e) formowanie ręczne nasypów z piasku pod płyty boiska i opaski, f) formowanie ręczne nasypów poza boiskiem humusem i ziemią z wykopów, g) zagęszczanie nasypów. 3) Podbudowa; a) ława betonowa z betonu B-15 z oporem pod krawężnik drogowy, b) krawężnik drogowy o wym. 15x30x75cm zamontowany na ławie betonowej, c) obrzeże trawnikowe betonowe o wym. 20x6 cm, d) podbudowa z kamienia naturalnego - dolna warstwa gr. 15 cm z tłucznia kamiennego o Ø 31 - 63 mm, e) podbudowa z kamienia naturalnego - górna warstwa gr. 8 cm kamień twardy o Ø 0-31 mm, f) podbudowa gr. 3 cm z piasku stabilizowanego cementem w stosunku 1:6 g) wykonanie podsypki piaskowej o gr. 5 cm pod projektowany chodnik, h) wykonanie podsypki piaskowej zagęszczonej do wskaźnika 0,95 gr. . 4) Nawierzchnia; a) chodnik z kostki betonowej polbruk na podsypce piaskowej, b) ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy piaskowej o wysokości źdźbła 15 mm. 5) Ogrodzenie; a) ręczne wykopy jamiste w celu osadzenia słupków ogrodzenia w gruncie kat. III, b) ręczne wstawienie słupków ogrodzenia wys. 4,0 m z rur stal. Ø83x4 długości 5,50, c) j.w. słupków bram i furtek oraz zastrzałów wys. do 3,5 m z rur stal. Ø83x4, c) wypełnienie wykopów betonem B-15. d) brama sztuk 1 o wym. 2,5x2,5 m oraz 3 furtki jednoskrzydłowe o wym. 2,00x0,90 m, e) zawieszenie siatki PE o wys. 4,0 na 3 szt. linki stalowej, 6) Wyposażenie sportowe i ławki; a) wykonanie warsztatowe ławek z rur stal. Ø 159x4,5 mm, b) montaż ławek, c) dostawa i montaż fotelików nieskładanych z PCV, d) wykonanie stojaków do koszy z rur stal. Ø 159x4,5 mm, e) montaż stojaków koszy, f) dostawa i montaż tablic do koszykówki (laminat z ramą o wym. 180x105 cm), g) dostawa i osadzenie w betonie tulei (do osadzenia bramek do piłki ręcznej, do osadzenia masztów uniwersalnych do siatkówki i tenisa ziemnego, h) zabetonowanie ławek i stojaków koszy betonem B-15, i) dostawa bramek aluminiowych, przenośnych do piłki ręcznej, j) dostawa siatki i piłkochwytu do bramki do piłki ręcznej, k) dostawa masztów uniwersalnych z regulowaną wysokością do siatkówki i tenisa, l) dostawa siatki do siatkówki w kolorze białym z linkami i antenkami, m) dostawa siatki do tenisa ziemnego w kolorze białym z linką. Po zdjęciu ziemi urodzajnej należy wybrać urobek do wymaganego poziomu odłożyć na bok celem wykorzystania na wykonanie podsypki pod płytę boiska i projektowany chodnik z polbruku. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Parametry trawy a) wysokość - minimum 15 mm, b) materiał włókno PE, c) dtex włókna źdźbła : minimum 8800 g/10000 m, d) latex 1000 gr/m2 ± 10%, e) gęstość włókien min. 100 000 włókien/1m2 ± 10% f) wypełnienie: piasek kwarcowy Kolorystyka nawierzchni zgodnie z projektem budowlanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w; Zał. Nr 1 do SIWZ dokumentacja - projekt budowlanym, Zał. Nr 2 do SIWZ -Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, Zał. Nr 3 do SIWZ - przedmiar robót. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną, przedmiarem robót dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.gmina.rogowo.paluki.pl . Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w 3 (trzech) egzemplarzach. WAŻNE: Do oferty Wykonawca dołączy próbkę trawy wraz z danymi technicznymi oferowanej trawy, potwierdzonymi przez producenta. Wymagany okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokółu odbiorowego (bez uwag).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. o podobnym charakterze robót, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania, zamawiającego - załącznik nr 6 Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje, protokóły odbioru, itp.) f) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi dla kierownika budowy ustanowionego przez Wykonawcę, 2) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt a-c i e niniejszego rozdziału SIWZ. 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, c) parafowana każda strona umowy załącznik nr 3 do SIWZ; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; f) poświadczona kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dokumentów dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; h) wykaz wykonanych robót (lata 2003-2007) załącznik nr 4 do SIWZ; i) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 5 do SIWZ; j) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 6 do SIWZ; k) wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia wzór załączony do umowy (załącznik nr 1). 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI i VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale ust. 1 pkt d-g niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie zamiast przepisami rozporządzenia Rady Ministrów zamiast dnia 19 maja 2006 r. zamiast sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form zamiast jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogowo.paluki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Rogowie ul. Koscielna 8 88-420 Rogowo - pokój nr 11.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rogowie ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo pokój nr 3 (sekretariat-parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie współfinansowana ze środków Ministerstwa Sportu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.