eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 13-7 Hufca Pracy w Pińczowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Kielce: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 13-7 Hufca Pracy w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 186245 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170909 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach, ul. H. Sienkiewicza 36, 25-507 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 343-13-54, 343 13 55, faks 041 343-13-54, 343 13 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników 13-7 Hufca Pracy w Pińczowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na zakwaterowaniu i wyżywieniu 40 uczestników 13-7 Hufca Pracy w Pińczowie w okresie od 01.09.2011 r. do 30.06.2012 r., z wyłączeniem wakacji, ferii i innych dni ustawowo wolnych. Uczestnicy to osoby w wieku 15-20 lat, które należy zakwaterować w pokojach 1, 2, 3 lub 4-ro osobowych o powierzchni min. 4 m2 na osobę. Dla w/w uczestników należy zapewnić dostęp do świetlicy i pomieszczeń socjalnych. Dla komendanta i wychowawców - dla potrzeb administracyjno-biurowych - należy zapewnić: trzy pomieszczenia biurowe i dyżurkę o pow. min. 20 m 2 oraz magazyn - o pow. min. 10 m2 w okresie od 01.07.2011 do 30.06.2012 r. Pomieszczenia mieszkalne winny być na jednym piętrze, oddzielone od innych użytkowników oraz zgodne ze standardami kwaterowania uczniów obowiązującymi w internatach szkolnych. Wyżywienie uczestników obejmujące: a)pierwsze śniadanie, a na drugie śniadanie (bułka lub kanapka) wydawana przy pierwszym śniadaniu, b)obiad c)kolacja Wyżywienie uczestników winno być zgodne z obowiązującymi normami jakościowymi i ilościowymi żywienia młodzieży w internatach szkolnych. Ma spełniać poniższe kryteria kaloryczności: - udział energii powinien być nie mniejszy niż 12% - udział białka zwierzęcego winien stanowić ok. ? ogólnej ilości spożywanego białka - udział energii z tłuszczu nie powinien przekraczać 30% - porcje kwasów nasyconych do jednonienasyconych i wielonasyconych ma wynosić 1:1 - udział energii z sacharozy nie powinien być wyższy niż 10-12 % - udział energii z węglowodanów powinien mieścić się w przedziale 56-65 % - poziom cholesterolu w racji pokarmowej nie powinien przekraczać 300 mg na dzień - zawartość błonnika pokarmowego winna mieścić się w przedziale 24-30 g/dzień - zawartość soli kuchennej nie powinna być wyższa niż 5-7 g/dzień. Dzienna stawka żywieniowa na koszty produktów przeznaczonych do przygotowania posiłków dla każdego uczestnika ma wynosić minimum 9 zł. Zakwaterowanie łącznie z wyżywieniem realizowane tylko na terenie Pińczowa. Obciążenia dokonywane przez Wykonawców będą dotyczyły: 1.faktycznych dni zakwaterowania uczestników w obiekcie, tj. noclegi od poniedziałku do piątku włącznie, bez sobót i niedziel. 2.faktycznie wydanych posiłków w dniach, licząc od śniadania w poniedziałek do obiadu w piątek ( w rozbiciu na: śniadanie, obiad, kolacja). W przypadku konieczności pozostania uczestników na sobotę i niedzielę, Wykonawca obciąży ŚWK OHP za wydane w tych dniach posiłki oraz zakwaterowanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Pińczowie, Spółdzielcza 6, 28-400 Pińczów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144632,00

  • Oferta z najniższą ceną: 144632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144632,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.