Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Żuromin: Dostawa wyposażenia do budynku hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Żurominie
Numer ogłoszenia: 186237 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe Żuromin , Plac Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6574700, faks 023 6573535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do budynku hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Żurominie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Żurominie, która została podzielona na następujące części: Część I- Dostawa akcesoriów sanitarnych wraz z montażem. Część II- Dostawa i montaż elektronicznej tablicy wyników. Część III- Dostawa i montaż pochwytów. Część IV - Dostawa i montaż ławek szatniowych wraz z wieszakami. Część IV - Dostawa i montaż ławek szatniowych wraz z wieszakami. Szczegółowy opis wielkości oraz zakresu zamówienia zawiera siwz 44.11.22.00-0, 37.48.20.00-0, 14.71.00.00-1, 42.96.83.00-2, 42.71.62.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.43.40-3, 39.13.60.00-4, 39.11.36.00-3, 39.13.60.00-4..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 37.48.20.00-0, 14.71.00.00-1, 42.96.83.00-2, 42.71.62.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.43.40-3, 39.13.60.00-4, 39.11.36.00-3, 39.13.60.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie, iż zaoferowany towar posiada deklarację zgodności CE oraz odpowiada normom europejskim i krajowym i jest zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów - dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia, 2) oświadczenie, iż zaoferowany produkt posiada atest na niepalność, atest na antyelektrostatyczność oraz atest higieniczny - dotyczy części V ( w zakresie wykładziny ochronnej).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający w drodze aneksu może dokonać następujących zmian: 1) przedłużenia terminu realizacji zamówienia: - w przypadku działania siły wyższej , tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z powodu wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych lub atmosferycznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żurominie Pl. Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, pok. nr 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żurominie Pl. Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, sekretariat - pok. nr 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- Dostawa akcesoriów sanitarnych wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są akcesoria sanitarne, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.83.00-2, 42.71.62.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.43.40-3, 39.13.60.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- Dostawa i montaż elektronicznej tablicy wyników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elektronicznej tablicy wyników przeznaczonej do profesjonalnej obsługi koszykówki oraz siatkówki, piłki ręcznej, piłki nożnej i innych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- Dostawa i montaż pochwytów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz montaż pochwytów (okrągłych) ze stali nierdzewnej (powierzchnia szlifowana - satyna) , O 40-50mm, o łącznej długości - 10 mb (2 x po 5m), w hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Żurominie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.71.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Dostawa i montaż ławek szatniowych wraz z wieszakami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są ławki szatniowe (wysokość ławki: 40 cm, szerokość siedzenia: 30 cm). Konstrukcja ławki na metalowym stelażu malowanym lakierem proszkowym. Siedzisko ławki wykonane z listew drewnianych grubości 2,5 - 3 cm (z litego drewna sosnowego lub świerkowego) malowanych lakierem bezbarwnym. Nogi zabezpieczone gumowymi zaślepkami zabezpieczającymi podłoże przed porysowaniem. Drewniane krawędzie siedzisk- zaokrąglone. Zamawiana długość ławek - 46,50 mb. 2. Wieszak do szatni na listwie drewnianej z uchwytami wieszakowymi. Listwa wieszaka wykonana z tożsamego drewna, co ławki szatniowe (litego drewna sosnowego lub świerkowego) montowana do ściany, uchwyty wieszakowe metalowe. Zamawiana długość wieszaków - 46,50 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3, 39.13.60.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Dostawa wykładziny ochronnej oraz wózka 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny ochronnej przeznaczona na podłogę drewnianą sali sportowej, idealnie przylegająca do podłogi sportowej, bez konieczności podklejania jej do podłoża, w kolorze szarym. 100% syntetyk wzmacniany podkładem PCV. Wykładzina ma zabezpieczać przed uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi w wyniku imprez okolicznościowych poprzez stosowanie nieodpowiedniego obuwia, krzeseł i ławek szkolnych. Ma przeciwdziałać poślizgom, być odporna na działanie bakterii i chemikaliów, łatwa w utrzymaniu czystości oraz długowieczna w eksploatacji. Podłoga o wymiarach 48,36m x 28,76m Powierzchnia podłogi drewnianej ok. 1.391m2 Produkt (wykładzina) musi posiadać atest na niepalność, atest na antyelektrostatyczność oraz atest higieniczny. W tym celu wykonawca w ramach tej części musi złożyć odpowiednie oświadczenie. 2. Przedmiotem zamówienia jest również wózek do przewozu i przechowywania wykładziny ochronnej, posiadający takie zabezpieczenia , które nie spowodują uszkodzenia podłogi drewnianej na sali sportowej- odpowiedni do obciążenia zaoferowaną wykładziną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - przebudowa drogi wojewódzkiej nr 563 ul. Wyzwolenia w zakresie budowy chodnika"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3014W na odcinku Krzeczanowo - Wola Łaszewska w ramach inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 3014W Raciąż - Radzanów - Liberadz wraz z mostem w km 6+464,00
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego II
- Dostawa środków higienicznych
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- "Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów".
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni związane z budową placu zabaw i siłowni w ramach zadania pn.: "Pumptrack - rowerowy plac zabaw - ścieżka zdrowia cd.", Parku Woźniców, dla ZZM w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.