eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Dostawa wyposażenia do budynku hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Żurominie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Żuromin: Dostawa wyposażenia do budynku hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Żurominie
Numer ogłoszenia: 186237 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe Żuromin , Plac Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6574700, faks 023 6573535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do budynku hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Żurominie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Żurominie, która została podzielona na następujące części: Część I- Dostawa akcesoriów sanitarnych wraz z montażem. Część II- Dostawa i montaż elektronicznej tablicy wyników. Część III- Dostawa i montaż pochwytów. Część IV - Dostawa i montaż ławek szatniowych wraz z wieszakami. Część IV - Dostawa i montaż ławek szatniowych wraz z wieszakami. Szczegółowy opis wielkości oraz zakresu zamówienia zawiera siwz 44.11.22.00-0, 37.48.20.00-0, 14.71.00.00-1, 42.96.83.00-2, 42.71.62.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.43.40-3, 39.13.60.00-4, 39.11.36.00-3, 39.13.60.00-4..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 37.48.20.00-0, 14.71.00.00-1, 42.96.83.00-2, 42.71.62.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.43.40-3, 39.13.60.00-4, 39.11.36.00-3, 39.13.60.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie, iż zaoferowany towar posiada deklarację zgodności CE oraz odpowiada normom europejskim i krajowym i jest zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów - dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia, 2) oświadczenie, iż zaoferowany produkt posiada atest na niepalność, atest na antyelektrostatyczność oraz atest higieniczny - dotyczy części V ( w zakresie wykładziny ochronnej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w drodze aneksu może dokonać następujących zmian: 1) przedłużenia terminu realizacji zamówienia: - w przypadku działania siły wyższej , tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z powodu wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych lub atmosferycznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żurominie Pl. Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, pok. nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żurominie Pl. Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, sekretariat - pok. nr 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- Dostawa akcesoriów sanitarnych wraz z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są akcesoria sanitarne, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.83.00-2, 42.71.62.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.43.40-3, 39.13.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- Dostawa i montaż elektronicznej tablicy wyników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elektronicznej tablicy wyników przeznaczonej do profesjonalnej obsługi koszykówki oraz siatkówki, piłki ręcznej, piłki nożnej i innych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- Dostawa i montaż pochwytów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz montaż pochwytów (okrągłych) ze stali nierdzewnej (powierzchnia szlifowana - satyna) , O 40-50mm, o łącznej długości - 10 mb (2 x po 5m), w hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Żurominie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.71.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Dostawa i montaż ławek szatniowych wraz z wieszakami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są ławki szatniowe (wysokość ławki: 40 cm, szerokość siedzenia: 30 cm). Konstrukcja ławki na metalowym stelażu malowanym lakierem proszkowym. Siedzisko ławki wykonane z listew drewnianych grubości 2,5 - 3 cm (z litego drewna sosnowego lub świerkowego) malowanych lakierem bezbarwnym. Nogi zabezpieczone gumowymi zaślepkami zabezpieczającymi podłoże przed porysowaniem. Drewniane krawędzie siedzisk- zaokrąglone. Zamawiana długość ławek - 46,50 mb. 2. Wieszak do szatni na listwie drewnianej z uchwytami wieszakowymi. Listwa wieszaka wykonana z tożsamego drewna, co ławki szatniowe (litego drewna sosnowego lub świerkowego) montowana do ściany, uchwyty wieszakowe metalowe. Zamawiana długość wieszaków - 46,50 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3, 39.13.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Dostawa wykładziny ochronnej oraz wózka 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny ochronnej przeznaczona na podłogę drewnianą sali sportowej, idealnie przylegająca do podłogi sportowej, bez konieczności podklejania jej do podłoża, w kolorze szarym. 100% syntetyk wzmacniany podkładem PCV. Wykładzina ma zabezpieczać przed uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi w wyniku imprez okolicznościowych poprzez stosowanie nieodpowiedniego obuwia, krzeseł i ławek szkolnych. Ma przeciwdziałać poślizgom, być odporna na działanie bakterii i chemikaliów, łatwa w utrzymaniu czystości oraz długowieczna w eksploatacji. Podłoga o wymiarach 48,36m x 28,76m Powierzchnia podłogi drewnianej ok. 1.391m2 Produkt (wykładzina) musi posiadać atest na niepalność, atest na antyelektrostatyczność oraz atest higieniczny. W tym celu wykonawca w ramach tej części musi złożyć odpowiednie oświadczenie. 2. Przedmiotem zamówienia jest również wózek do przewozu i przechowywania wykładziny ochronnej, posiadający takie zabezpieczenia , które nie spowodują uszkodzenia podłogi drewnianej na sali sportowej- odpowiedni do obciążenia zaoferowaną wykładziną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.