eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Srebrna Góra › Naprawa poterny Kazamaty Studziennej w Donjonie Twierdzy Srebrna Góra w ramach zadania pn. Remont Donjonu w Srebrnej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Srebrna Góra: Naprawa poterny Kazamaty Studziennej w Donjonie Twierdzy Srebrna Góra w ramach zadania pn. Remont Donjonu w Srebrnej Górze
Numer ogłoszenia: 186205 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Forteczny Park Kulturowy, ul. Letnia 10, 57-215 Srebrna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 509 591 311, fax 074 8160001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.forty.pl, http://gmina.stoszowice.sisco.info/?przetargi=1&rok=2008

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa poterny Kazamaty Studziennej w Donjonie Twierdzy Srebrna Góra w ramach zadania pn. Remont Donjonu w Srebrnej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa poterny Kazamaty Studziennej w Donjonie Twierdzy Srebrna Góra w ramach zadania pn. Remont Donjonu w Srebrnej Górze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. warunki określone art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2; 1.2. warunki kwalifikacyjne: a) Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej trzy roboty o podobnym charakterze o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto, i wykonał je z należytą starannością; b) kierownik robót z minimum pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika. c) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) dysponują pracownikiem z uprawnieniami w zakresie prac konserwatorskich o specjalności konserwacja kamienia i detalu architektonicznego potwierdzone dyplomem wyższej uczelni. e/ udzielą minimum gwarancji na wykonane prace na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 1.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy B.2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu (systemem spełnia - nie spełnia), dokonana zostanie na podstawie dokumentów złożonych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY ( zawierający następujące załączniki: 1.1) Załącznik nr 1 - Oświadczenia Wykonawcy , w którym znajdują się między innymi następujące oświadczenia : a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli przepisy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do upływu terminu jej ważności, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do podpisania umowy w przypadku wyboru swojej oferty; g) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; h) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i dokonał wizji w terenie objętym zakresem zamówienia. 1.2) Do Załącznika nr 1 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty): a) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, należy dołączyć umowę regulującą ich współpracę. 1.3) Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty : a) Załącznik nr 2 - Informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu prac o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w ostatnich latach tj. 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( kopia protokołu odbioru robót zawierająca ocenę lub referencje wydane przez Zamawiającego z zakresem robót i oceną ). b) Załącznik nr 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowych pracowników proponowanych do udziału w tym zadaniu - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) Załącznik nr4 - cena oferty z załączonym kosztorysem ofertowym zawierającym szczegółowy przedmiar robót, tabelę wartości elementów scalonych, sporządzoną w postaci sumarycznego zestawienia wartości robót określonych przedmiarem robót, łącznie z narzutami kosztów pośrednich i zysku, odniesionych do elementu obiektu, kalkulacje szczegółowe cen jednostkowych oraz szczegółowe analizy indywidualnych nakładów rzeczowych. Kosztorys ma uwzględniać wartość netto i brutto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.stoszowice.sisco.info/?przetargi=1&rok=2008

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Forteczny Park Kulturowy sp. z o.o. ul. Letnia 10 57-215 Srebrna Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stoszowice, Stoszowice 97 , 57-200 Ząbkowice Śląskie - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.