eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14 000 EUR na dostawę (zakup i dostarczenie) myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie (znak sprawySzp.Leszcz./PN/ 27 / 2014 )

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14 000 EUR na dostawę (zakup i dostarczenie) myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 27 / 2014 )
Numer ogłoszenia: 186138 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80171 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14 000 EUR na dostawę (zakup i dostarczenie) myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 27 / 2014 ).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zakup i dostarczenie myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2. montaż, instalację i uruchomienie, 3. szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, 5. okres gwarancji - 24 miesiące, 6. serwis gwarancyjny, w ramach, którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych e. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, f. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 12 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie procesu mycia, dezynfekcji z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Endoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:30 g. wymianę sprzętu na nowy o takich samych parametrach i okresie gwarancji jak na początku umowy w przypadku, gdy łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie procesu mycia, dezynfekcji z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Endoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:30 7. Serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na następujących warunkach: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych, e. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 14 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie procesu mycia, dezynfekcji z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Endoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:30 Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy serwisowej. 8. Zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. 9. Zapewnienie kontynuowania umowy serwisowej na dotychczasowych zasadach, jeżeli Wykonawca będzie jedynym na terenie Polski autoryzowanym serwisantem zakupionej przez Zamawiającego w 2014r. myjni stanowiącej przedmiot zamówienia w postępowaniu nr Szp. Leszcz/ PN 27 2014r.lub w przypadku w którym Wykonawca nie będzie jedynym podmiotem uprawnionym do realizacji serwisu pogwarancyjnego, a oferty innych Wykonawców będą droższe o ponad 10% od ceny wynikającej z oferty wybranego Wykonawcy to Wykonawca zapewnia kontynuację umowy z uwzględnieniem waloryzacji ceny o wskaźnik inflacji w okresach 12 miesięcznych licząc od terminu obowiązywania umowy serwisowej. Termin realizacji zamówienia 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2. montaż, instalację, uruchomienie, 3. szkolenie w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia. 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, Całość zamówienia zakończona podpisaniem Protokołu końcowego w terminie 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Miejsce dostarczenia Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 27, Pracownia Endoskopii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MMM Muenchener Medizin Mechanik Polska Sp.z o. o., Ul. Poleczki 30, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156733,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134654,22

  • Oferta z najniższą ceną: 134654,22 / Oferta z najwyższą ceną: 134654,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.