eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Wykonanie robót remontowych, dekarskich i ogrodzeniowych budynku Urzędu Skarbowego w Jaworznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Jaworzno: Wykonanie robót remontowych, dekarskich i ogrodzeniowych budynku Urzędu Skarbowego w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 186120 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 274, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 6165494 w. 335, fax 0-32 6163599.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/Jaworzno.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych, dekarskich i ogrodzeniowych budynku Urzędu Skarbowego w Jaworznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są 1. Roboty remontowe w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Jaworznie polegające na: Malowaniu pomieszczeń, wykonaniu posadzek w pomieszczeniach biurowych, montażu paneli podłogowych, kładzeniu na podłogi wykładziny PCV, montażu drzwi antywłamaniowych i krat w oknie kancelarii tajnej w której są przechowywane dokumenty i materiały zawierające informacje niejawne o klauzuli tajne; drzwi i kraty musza spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia z 18.10.2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych ( Dz. U. Nr 208, poz. 1741) oraz w Zarządzeniu Nr 25/MON Ministra Obrony Narodowej z 17.11.2005 r. i muszą posiadać certyfikaty zgodności wydane przez jednostkę certyfikujacą. 2.Roboty dekarskie 3.Roboty ogrodzeniowe tj. wykonanie i montaż bramy ogrodzeniowej przesuwnej wraz z instalacją monitoringu zewnętrznego. Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje kosztorys ślepy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pz.p.) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pz.p.), tj. : nie zalegają z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) 5. Akceptują warunki umowne określone w załączonym do SIWZ Projekcie umowy (załącznik nr 7); 6. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty remontowe od daty podpisania protokołu odbioru robót. 7. Przeprowadzili wizję lokalną w celu poznania charakterystyki i zakresu prac oraz ewentualnych trudności związanych z realizacja zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń , których wykaz zawiera rozdział 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie): 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ 3.Wykaz wykonanych usług w ciągu pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie 2 (dwóch) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , wg. formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi referencjami, protokołami odbioru robót że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej oraz o zapoznaniu się ze stanem faktycznym zadania -załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Wykaz części robót, których wykonanie powierzone będzie podwykonawcom załącznik nr 6 do SIWZ 6. Kosztorys ofertowy , sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego , który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (zgodny w porządku i treści ) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Koncesje, zezwolenia lub licencje jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, Kserokopie wyżej wymienionych dokumentów i informacji Wykonawca lub Jego upoważniony przedstawiciel poświadczy używając zwrotu: za zgodność z oryginałem oraz umieszczając podpis i pieczęć Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/Jaworzno.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Jaworznie pok. 119 , 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Jaworznie pok. 119 , 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.