eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Centrum Wodnego LAGUNA na okres 2 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Gryfino: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Centrum Wodnego LAGUNA na okres 2 lat
Numer ogłoszenia: 186094 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wodne LAGUNA , ul. Wodnika 1, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 315 49 15, faks 0-91 315 49 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwlaguna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Centrum Wodnego LAGUNA na okres 2 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Centrum Wodnego LAGUNA na okres 2 lat, obejmujące: 1)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66516000-0, 2)ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66515400-7, 3)ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66515000-3, 4)ubezpieczenie szyb od stłuczenia, kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66515000-3, 5)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66515000-3, 6)ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk, kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66515000-3, 7)ubezpieczenia komunikacyjne: OC, NNW, kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66516100-1, 66512100-3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.2003.124.1151 z późn. zm), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 4) posiadają na dzień 31.12.2008r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%, 5) posiadają na dzień 31.12.2008r. środki własne w wysokości co najmniej 100 % kapitału gwarancyjnego, 6) na dzień składania ofert nie są w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub nie mają ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniu Ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r., Dz.U.2003.124.1151 z późn. zm), 7) wykonawcą może być wyłącznie jednostka organizacyjna zakładu ubezpieczeń upoważniona na podstawie posiadanych pełnomocnictw do reprezentowania zakładu ubezpieczeń w przetargu. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców na zasadzie: (spełnia/nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczeń: 1) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, tj. że Wykonawca: posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2) posiada na dzień 31.12.2008 r. pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100% 3) posiada na dzień 31.12.2008 r. środki własne w wysokości co najmniej 100% kapitału gwarancyjnego, 4) na dzień składania ofert nie jest w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub nie ma ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniu Ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r., Dz.U.2003.124.1151 z późn. zm). Od wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, przedstawienie wymienionych dokumentów: 1) zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem (lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej), 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt: 2), 3) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - warunki umowy: franszyza / udział własny, świadczenia dodatkowe, klauzule dodatkowe - 0.2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cwlaguna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Wodne Laguna ul. Wodnika 1 74-100 Gryfino Sekretariat pok. 175.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Centrum Wodne Laguna ul. Wodnika 1 74-100 Gryfino Sekretariat pok. 175.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.