eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa jednorazowych zestawów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu dla potrzeb O/Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-16

Radom: Zakup i dostawa jednorazowych zestawów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu dla potrzeb O/Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 18598 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa jednorazowych zestawów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu dla potrzeb O/Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Aparat do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji L.p. Parametry techniczne (wymagane) Aparat powinien zawierać: 1. Głowicę z 4 lub 6 - kryształowym elementem piezoelektrycznym 2. Głowicę umożliwiającą oprócz pracy z tradycyjnymi ultradźwiękami (w kierunku przód tył) pracę z ultradźwiękami skrętnymi (oscylacja tipa w kierunku poprzecznym do głównej osi głowicy) 3. Tryb fako pulsacyjnego do minimum 100 pulsów/sek. 4. Podciśnienie przy I/A do min. 600mmHg. 5. Praca z kontrolą liniową mocy w trybie fako ciągłego, pulsacyjnego, burst. 6. W trybie burt możliwość jednoczesnej kontroli: mocy ultradźwięków i przerw pomiędzy wiązkami energii ultradźwiękowej 7. Diatermia zintegrowana z aparatem 8. Refluks 9. Sterownik nożny z regulacją zakresu poszczególnych pozycji - programowany z konsoli 10. Możliwość programowania wysokości statywu kroplówki 11. Zintegrowana taca o regulowanej wysokości 12. Zintegrowany statyw kroplówki z podstawą jezdną 13. Tipy do fakoemulsyfikacji o średnicy 0,9 mm lub mniejszej - tzw. Mirotipy 14. Podciśnienie przy fakoemulsyfikacji do min. 600 mmHg 15. Sygnalizacja parametrów pracy i stanów alarmowych (czytelne komunikaty) 16. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim 17. Zasilanie 220-240v/50-60 Hz 18. Klasa ochronności I 19. Instrukcja w języku polskim 20. Napęd pneumatyczny noża do witrektomii 21. Możliwość pracy noża pneumatycznego z prędkością do co najmniej 700 cięć/min 22. Komunikaty na ekranie urządzenia w języku polskim Konfiguracja aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy: L.p. Wyszczególnienie Ilość 1. Konsola aparatu 1 szt. 2. Przełącznik nożny 1 szt. 3. Pilot lub odłączny, przewodowy panel sterujący 1 szt. 4. Pokrowiec do sprzętu 1 szt. 5. Głowice ultradźwiękowe 3 szt. 6. Końcówki do irygacji/Aspitacji bimanualne 3 szt. 7. Noże do witrektomii przedniej 6 szt. 8. Pęseta diatermiczna prosta 2 szt. 9. Kabel diatermii 2 szt. 10. Karta pamięci 1 szt. 11. Kluczyk metalowy do odkręcania tipów 1 szt. Dzierżawa urządzenia na okres 6-ciu miesięcy II. Jałowe, jednorazowe materiały i akcesoria do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji Zestaw powinien zawierać: L.p. Parametry techniczne (wymagane) Ilość 1. Kaseta płynowa kompatybilna z oferowanym sprzętem 1 szt. 2. Osłonki do tip 0,9 mm z komorą kasetową 1 kpl. 3. Obłożenie pacjenta 100x120 1 szt. 4. Strzykawki (z gum. Tłocz.) 5 ml 2 szt. 5. Strzykawki (z gum. Tłocz.) 2 ml 5 szt. 6. Strzykawki (z gum. Tłocz.) 10 ml 1 szt. 7. Prześcieradło 1 szt. 8. Kaniule 27G (do hydrosekcji) 2 szt. 9. Kaniule do polewania 27G 2 szt. 10. Obłożenia na poręcze fotela 2 szt. 11. Nóż typu slit do otwarcia komory przedniej, roz. od 2 mm do 2,8 mm 1 szt. 12. Nóż do paracentezy 1,2 mm 1 szt. 13. Tip do głowicy ultradźwiękowej 0,9 mm ABS 30 szt. zagięty 1 szt. 14. Obłożenie na stolik i ckp 140x140 cm 1 szt. 15. Gazik 5x5 cm 5 szt. 16. Gazik 8x8 cm 5 szt. 17. Ocznik 1 szt. 18. Sączki 2 szt. 19. Mikrogąbki 6 szt. 20. Fartuch L-operator 1 szt. 21. Fartuch L-pakiet wierzchni (siostra) 1 szt. 22. Igła 25 G 25 1 szt. 23. Plastikowa osłonka na oko 1 szt. 24. Kieliszek 60 cc 1 szt. 25. Ręczniki papierowe 2 szt. Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 6-ciu miesięcy - 600 zestawów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.14.00.00 - Produkty związane z materiałami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. aktualną deklarację zgodności lub aktualny certyfikat zgodności lub zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych wraz z kompletnymi załącznikami. Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa w niniejszym punkcie może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym Państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2.wypełniona specyfikacja techniczna.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, 2) formularz oferty 3) formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - stawka podatku VAT zmienia się od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, b) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny, 26-610 Radom, Lekarska 4, III piętro, w pok. nr 308 - Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny, 26-610 Radom, Lekarska 4, III piętro, w pok. nr 308 lub 309 - Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.