eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Wykonanie remontu okresowego - malowanie pomieszczeń, remont podłogi w Inspektoracie ZUS w Zamościu, ul. Kiepury 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-07

Biłgoraj: Wykonanie remontu okresowego - malowanie pomieszczeń, remont podłogi w Inspektoracie ZUS w Zamościu, ul. Kiepury 2.
Numer ogłoszenia: 185989 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146703 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881200, 6881209, faks 084 6866974.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu okresowego - malowanie pomieszczeń, remont podłogi w Inspektoracie ZUS w Zamościu, ul. Kiepury 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -malowanie pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Zamościu przy ul. Kiepury 2; -remont podłóg w pokojach biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Zamościu przy ul. Kiepury 2; Przedmiot zamówienia będzie realizowany w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, który jest budynkiem użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). Wykonawcy zobowiązani są przed złożeniem oferty do dokonania oględzin miejsc przedmiotowych robót. Wykonawca może złożyć ofertę bez dokonywania oględzin wyłącznie na własne ryzyko gospodarcze. Oględzin frontu robót można dokonać po uprzednim uzgodnieniu terminu z jedną z osób upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt materiały i urządzenia (w tym zabezpieczenia prowadzonych robót) niezbędne do należytego (zgodnie z niniejszą SIWZ i sztuką budowlaną) wykonania przedmiotowego zamówienia. W ramach przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany będzie do wynoszenia i wnoszenia mebli oraz wyposażenia za wyjątkiem sprzętu komputerowego. W zakresie robót malarskich każdorazowo winny być pozabezpieczane wszelkie miejsca i przedmioty folią w sposób uniemożliwiający zachlapanie ich farbami oraz uniemożliwiający ich zakurzenie. W szczególności będą to: - szyby okienne, - meble i inne przedmioty - parapety, - pomieszczenia wewnątrz budynku w szczególności wykładziny i sprzęt komputerowy, - nawierzchnia z kostki brukowej jeżeli będą prowadzone na niej prace przygotowawcze, - oraz pozostałe mienie zamawiającego mogące ulec zniszczeniu. Pomieszczenia zarówno po malowaniu jak i po remoncie podłóg winny być oddane w stanie nie wymagającym od zamawiającego dodatkowych czynności mycia, sprzątania czy też odkurzania. Zamawiający nieodpłatnie udostępni energię elektryczną potrzebną do wykonania zamówienia, wodę oraz pomieszczenie na składowanie materiałów i niezbędnych podręcznych urządzeń. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Pzp od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie remontu okresowego - malowanie pomieszczeń, remont podłogi w Inspektoracie ZUS w Zamościu, ul. Kiepury 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany Mirosław Sawicki, ul. Reja 13 C, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71579,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75945,33

  • Oferta z najniższą ceną: 75455,84 / Oferta z najwyższą ceną: 81349,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.