eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawa ubrań lekarskich, bielizny pościelowej, pidżam, poduszek, kocy, śpiworów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Kielce: Zakup i dostawa ubrań lekarskich, bielizny pościelowej, pidżam, poduszek, kocy, śpiworów.
Numer ogłoszenia: 185804 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ubrań lekarskich, bielizny pościelowej, pidżam, poduszek, kocy, śpiworów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań lekarskich, bielizny pościelowej, pidżam, poduszek, kocy, śpiworów według asortymentu i ilości określonych w załączniku nr 1 - Pakiet nr1, nr2, nr3, nr4 do SIWZ. Pakiet nr1- ubrania lekarskie, Pakiet nr2- bielizna pościelowa, Pakiet nr3- pidżamy, Pakiet nr4- poduszki, koce, śpiwory. Formularze asortymentowo cenowe określają właściwości oraz ilość produktów jakie winny być dostarczone sukcesywnie w ciągu jednego roku od daty podpisania umowy. Dostarczone towary muszą posiadać aktualne certyfikaty i atesty. Dostawa powinna być w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku: Pakiet nr1, nr2, nr3, nr4 zostaną odrzucone. Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową Zamawiający uznaje jeden pełny pakiet (wszystkie pozycje w niej umieszczone). Pakiety ww. nie moga być dzielone przez Wykonawców. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta powinna być opisana w tabeli według wzoru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 18.32.23.00 - Pidżamy Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.83.00 - Pidżamy Oryginalny kod CPV: 17.21.61.20 - Poduszki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.20 - Poduszki Oryginalny kod CPV: 17.21.11.00 - Koce Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.11.00 - Koce Oryginalny kod CPV: 17.22.25.40 - Śpiwory Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.25.40 - Śpiwory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuja osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy. Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczen i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Nie spełnienie chociazby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona i podpisana oferta według formularza stanowiącego załącznik nr1 do specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst.art.24 ustawy. Oświadczenie z mocy art.36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców. Oświadczenie w trybie art.44 ustawy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych że te dostawy zostały wykonane należycie. Informacje banku lub SKOK w których Wykonawca posiada rachunek. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty moga być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz. 605). Oferta będąca oświadczeniem woli Wykonawcy. Wykonawca winien zaoferowac przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku do SIWZ. Firmowe materiały i informacje producenta w języku polskim z potwierdzeniem parametrów technicznych i użytkowych oferowanych materiałów. Potwierdzenie stosownym dokumentem aktualne atesty lub certyfikaty na oferowane tkaniny. Oświadczenie Wykonawcy iż oferowany produkt jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubrania lekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania lekarskie - asortyment szczegółowo określony w załączniku nr 1 - Pakiet nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0, 17.21.20.00-1, 18.32.23.00-5, 17.21.61.20-6, 17.21.11.00-5, 17.22.25.40-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bielizna pościelowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna pościelowa - asortyment szczegółowo określony w załączniku nr1 - Pakiet nr2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0, 17.21.20.00-1, 18.32.23.00-5, 17.21.61.20-6, 17.21.11.00-5, 17.22.25.40-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.