eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-22

Łódź: Świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów.
Numer ogłoszenia: 185793 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150967 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów będących w użytkowaniu KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych KGP. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - konserwacje, - przeglądy techniczne, - naprawy bieżące, - wymianę podzespołów, części zamiennych, zużytych materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów wraz z dostawą nowych części, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych, - wykonywanie aktualizacji oprogramowania. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich czynności serwisowych mających na celu utrzymanie urządzeń w pełnej sprawności technicznej, z uwzględnieniem wymiany zużytych części zamiennych, podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów na fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzeń. Przedmiotowe usługi będą świadczone w miejscu użytkowania poszczególnych urządzeń, zgodnie z Wykazem potencjalnych miejsc użytkowania sprzętu i ich adresów, stanowiącym załącznik nr 4 do Umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 6 do SIWZ, pn. Wymagania serwisowe oraz istotne warunki przedmiotu zamówienia. 3. Ilości zamawianych usług wyszczególnione w Formularzu asortymentowo - cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależeć od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. Zlecenie przez Zamawiającego mniejszej ilości usług nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU NOW Maria Woropaj-Hordziejewicz, ul. Warszawska 96A, 91-503 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169977,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139077,27

  • Oferta z najniższą ceną: 139077,27 / Oferta z najwyższą ceną: 301242,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.