To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-22
Łódź: Świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji
kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów.
Numer ogłoszenia: 185793 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150967 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów będących w użytkowaniu KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych KGP. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - konserwacje, - przeglądy techniczne, - naprawy bieżące, - wymianę podzespołów, części zamiennych, zużytych materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów wraz z dostawą nowych części, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych, - wykonywanie aktualizacji oprogramowania. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich czynności serwisowych mających na celu utrzymanie urządzeń w pełnej sprawności technicznej, z uwzględnieniem wymiany zużytych części zamiennych, podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów na fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzeń. Przedmiotowe usługi będą świadczone w miejscu użytkowania poszczególnych urządzeń, zgodnie z Wykazem potencjalnych miejsc użytkowania sprzętu i ich adresów, stanowiącym załącznik nr 4 do Umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 6 do SIWZ, pn. Wymagania serwisowe oraz istotne warunki przedmiotu zamówienia. 3. Ilości zamawianych usług wyszczególnione w Formularzu asortymentowo - cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależeć od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. Zlecenie przez Zamawiającego mniejszej ilości usług nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIECZYSŁAW WOROPAJ-HORDZIEJEWICZ PHU "AMICUS"
jakie przetargi wygrała firma
MIECZYSŁAW WOROPAJ-HORDZIEJEWICZ PHU "AMICUS"
- PHU NOW Maria Woropaj-Hordziejewicz, ul. Warszawska 96A, 91-503 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169977,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139077,27
Oferta z najniższą ceną: 139077,27 / Oferta z najwyższą ceną: 301242,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z NAJMEM URZĄDZEŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Świadczenie usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.