eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przodkowo › Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Przodkowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-07

Przodkowo: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Przodkowo
Numer ogłoszenia: 185727 - 2007; data zamieszczenia: 07.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przodkowo, ul. Kartuska 21, 83-304 Przodkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6851425, fax 058 6851361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przodkowo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.przodkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Przodkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: a)sporządzenie wszelkich opracowań i analiz niezbędnych do uchwalenia zmian objętych niniejszym przetargiem ( w tym opracowanie ekofizjograficzne zgodnie z ustawą prawo Ochrony Środowiska Dz. U. z 2006 r. Nr 129 poz.902 z póź. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie: opracowań ekofizjograficznych DZ. U. z 2002 r. Nr 155 poz. 1298), b)opracowanie projektu zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Przodkowo na obszarze około 8 539 ha należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych wraz z projektem uchwały Rady Gminy Przodkowo, o której mowa w art. 12 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. - w skali 1: 5000 -25.000

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: a)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e)Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat: wykonał jedno opracowanie studium, uchwalone i przyjęte przez Urząd Wojewódzki, obejmujące całą problematyką i zakresem obszar gminy o podobnym charakterze i wielkości, wykonał co najmniej jeden plan miejscowy, uchwalony i obejmujący obszar miejski o powierzchni nie mniejszej niż 200 ha. Do powyższych należy dołączyć referencje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do oferty, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)oświadczenie w trybie art. 24 ust.1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do oferty, e)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 3 do oferty. wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia mają odpowiednie kwalifikacje (należy dołączyć uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis do właściwej Izby Zawodowej członków Zespołu Projektowego), f)wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (DOTYCZY PODWYKONAWCÓW) - załącznik nr 4 do oferty, g)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat prac projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca z wykorzystaniem wzoru (należy dołączyć referencje) - załącznik nr 5 do oferty, h)zaparafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - załącznik nr 6 do oferty, i)oświadczenie dotyczące zapoznania się z warunkami zamówienia - załącznik nr 7 do oferty, j)harmonogram finansowo-rzeczowy realizacji prac

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przodkowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Przodkowie, 83-304 Przodkowo, ul. Kartuska 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:15, miejsce: Urzad Gminy w Przodkowie, 83-304 Przodkowo, ul. Kartuska 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.