eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej nr 150804C Kraszyce - Stodólno etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-22

Kruszwica: Przebudowa drogi gminnej nr 150804C Kraszyce - Stodólno etap I
Numer ogłoszenia: 185397 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121571 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 150804C Kraszyce - Stodólno etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej nr 150804C Kraszyce - Stodólno w miejscowości Kraszyce od km 0+000 tj. od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2450C do km 1+000. Długość odcinka: 1,0 km. W ciągu drogi nie występują skrzyżowania z innymi drogami. Równolegle do pasa drogi gminnej zlokalizowano sieć wodociągową z której wyprowadzono przyłącza wodociągowe biegnące w poprzek drogi. Droga powiatowa nr 2450C w miejscu skrzyżowania z drogą gminną nr 150804C przebiega w odcinku prostym. Droga powiatowa posiada jezdnię bitumiczną szerokości 5,0m oraz obustronne pobocza i rowy przydrożne. Droga gminna nr 150804C na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2450C do km 1+293,87 posiada nawierzchnię z podwójnego utrwalenia emulsją asfaltową z grysami ułożoną na podbudowie z kruszywa łamanego szerokości 3,5 ÷ 4,0m, grubość ok. 2cm. Na dalszym odcinku droga posiada nawierzchnię gruntową częściowo z domieszkami z kruszywa łamanego. Wzdłuż drogi lokalnie występują jednostronne i obustronne rowy przydrożne, przy czym rowy nie posiadają ciągłości. W km 0+700,10; km 0+957,60 i km 1+237,20 pod koroną drogi wykonano przepusty betonowe o średnicy 60cm. Przepusty nie posiadają ścianek czołowych i umocnień wylotów. W pasach zieleni i na rowach występuje roślinność trawiasta oraz drzewa o zróżnicowanych gatunkach i wieku. Na całej długości drogi nr 150804C w jej sąsiedztwie występują pola uprawne oraz zabudowa zagrodowa. Na całej długości odcinka brak jest podziemnych elementów infrastruktury energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i kanalizacyjnej. Wzdłuż pasa drogowego przebiega sieć wodociągowa, lokalnie ingerująca w pas drogowy. Lokalnie występują wzdłuż drogi napowietrzne linie energetyczne i teletechniczne, z poprzecznymi, napowietrznymi przyłączami. W ciągu drogi występują zjazdy na pola oraz do gospodarstw i budynków. Wszystkie zjazdy posiadają nawierzchnię gruntową. Drogę zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi inwestora, z zachowaniem ograniczeń wynikających z warunków terenowych. Przyjęto następujące parametry projektowe: Parametry techniczne projektowanej drogi: - kategoria ruchu KR1 - prędkość projektowa - 40 km/h - szerokość jezdni bitumicznej 5,0 m z obustronnymi poboczami gruntowymi - odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych na przyległe istniejące i projektowane rowy odwadniające - zapewnienie możliwości swobodnego dojazdu do posesji oraz pól uprawnych - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykorzystanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego jako część nowej podbudowy drogi. Roboty rozbiórkowe obejmują: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni na włączeniu w drogę powiatową nr 2410C na odcinku długości 10m - frezowanie istniejącej nawierzchni z emulsji asfaltowej z grysami - rozbiórkę istniejących rur przepustów pod korona drogi - rozbiórkę istniejących rur przepustów pod zjazdami Zakres robót ziemnych obejmuje: - usunięcie warstwy humusu - wykonanie wykopów - w tym korytowanie drogi, wykonanie rowów i profilowanie istniejących - wykonanie nasypów wraz z formowaniem poboczy gruntowych - odkrycie i zasypanie przepustów - wykonanie koryt pod zjazdy - ułożenie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z obsiewem trawą W planie przebieg trasy dostosowano do warunków terenowych, istniejącego zagospodarowania terenu, szerokości pasa drogowego oraz przebiegu istniejącej jezdni. Odcinek drogi nr 150804C objęty opracowaniem oznaczono w projekcie jako A-B. W planie występują załamania i łuk poziomy o promieniu 500m. Wykaz punktów głównych tras oraz projektowane parametry geometrii w planie przedstawiono na rys. nr 2 oraz w opracowaniach /wykaz punktów głównych trasy/ i /wykaz elementów trasy/. Jezdnia na całej długości trasy szer. 5m. Spadki poprzeczne jezdni zmienne, jednostronne o zmiennym kierunku i wartości 2%. Na całej długości drogi zaprojektowano wykonanie obustronnych poboczy gruntowych, o parametrach jak dla gruntów nasypowych zgodnie ze specyfikacją techniczną. Na włączeniu w drogę powiatową nr 2450C zaprojektowano wykonanie przecięcia krawędzi jezdni łukami o promieniach 8m. Profil podłużny drogi odwzorowuje stan istniejący, wyniesiony na wysokość umożliwiającą wykonanie warstwy profilowej z kruszywa łamanego o grubości minimalnej w przekroju 5cm, przy jednoczesnym zapewnieniu płynności przebiegu oraz prawidłowego odwodnienia drogi, placu i zjazdów. Przyjęto następującą konstrukcję dla zjazdów do posesji i na pola: - 5cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2. - 15 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie, frakcji 0/31,5 wg WT-4 - 15cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki Na odcinkach gdzie przewidziano rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowy z kruszywa łamanego (włączenie w drogę powiatową w km 0+000,00 ÷ 0+010,00) oraz na odcinku istniejącej nawierzchni gruntowej w km 1+293,87÷1+745,67 zaprojektowano wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni: - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2. - 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2. - 20 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT-4 - 22 cm - warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2, wg WT5. (Warstwa wzmacniająca podłoże o E2 = 80MPa, pełniąca również rolę warstwy mrozoochronnej). Na odcinkach istniejącej nawierzchni bitumicznej z emulsji asfaltowych z grysami w km 0+010,00 ÷ 1+293,87 zaprojektowano frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykorzystanie jej podbudowy z kruszywa jako części podbudowy nowej nawierzchni. Zaprojektowano nawierzchnię o następującej konstrukcji: - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2. - 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2. - śr. 10 cm (min. 5cm w przekroju) - warstwa profilowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT-4 - istniejąca nawierzchnia z kruszywa łamanego Po sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej istniejącą podbudowę z kruszywa łamanego przewidziano do poszerzenia umożliwiającego wykonanie nawierzchni jezdni szer. 5m z odsadzkami w kolejnych warstwach konstrukcyjnych (łączna szerokość podbudowy 5,3m). Poszerzenia jezdni należy wykonać w konstrukcji analogicznej jak nawierzchnia jezdni na odcinkach o nowej nawierzchni. Na całości opracowania zaprojektowano obustronne pobocza szerokości 0,75m o spadkach poprzecznych 8% wzdłuż dolnej krawędzi jezdni oraz spadek jak na jezdni od strony wyższej krawędzi jezdni. Na całym odcinku drogi objętym opracowaniem odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących i projektowanych rowów przydrożnych gł. 60cm ze skarpami o spadkach 1:1,5. Szerokość dna rowu 40cm, głębokość rowu 60cm. Z uwagi na występujący w pasach zieleni drzewostan, nie przewidziano nadania ciągłości rowom przydrożnym i włączeniu ich do przepustów pod koroną drogi. Jedynie odcinki rowów przydrożnych występujące bezpośrednio w sąsiedztwie przepustów będą miały z nimi połączenie. Na odcinkach tych zaprojektowano wykonanie pod zjazdami przepustów z rur karbowanych HPED o 40cm, zagłębionych poniżej dna rowu na 5cm, w celu uzyskania minimalnego przekrycia. Wyloty przepustów umocnić narzutem kamiennym gr. 15cm układanym na podkładzie z betonu C8/10. Przepusty pod koroną drogi przewidziano do remontu w zakresie wymiany istniejących rur betonowych przepustów śr. 60cm na rury żelbetowe śr. 60 na tych samych rzędnych wlotów i wylotów (bez zmiany warunków przepływu w przepuście). Rury należy ułożyć na ławie żwirowej grubości 20cm. Na wlotach i wylotach przepustów zaprojektowano wykonanie betonowych, prefabrykowanych ścianek czołowych. Na odcinakach przy przepustach pod koroną drogi przewiduje się montaż barier ochronnych. Na odcinkach dł. 10m bezpośrednio nad przepustami należy zamontować bariery o maksymalnej szerokości współpracującej W2, równolegle do krawędzi jezdni, w odległości prowadnicy 0,75m od krawędzi jezdni. Przed i za tym odcinkiem należy wykonać odcinki najazdowe dł. 10m odgięte od linii krawędzi jezdni w stosunku 1:20 z barier o maksymalnej szerokości współpracującej W5. Dla wszystkich odcinków barier wymagany minimalny stopień powstrzymywania N1. Zakres robót drogowych obejmuje wykonanie prac na odcinku od km 0+000 do km 1+000. Wycinkę i nasadzenia drzew należy przeprowadzić zgodnie z dokumentacją techniczną na całym odcinku objętym opracowaniem. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt wykonawczy /Przebudowa drogi gminnej 150804C Kraszyce - Stodólno/ opracowany przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót /Przebudowa drogi gminnej 150804C Kraszyce - Stodólno/ opracowane przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. c) Projekt stałej organizacji ruchu pn. /Przebudowa drogi gminnej 150804C Kraszyce - Stodólno/ opracowany przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt wykonawczy, stałej organizacji ruchu oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiar robót sjest elementem pomocniczym b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie pasa drogowego na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego na odcinku prowadzonych prac. e) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców i użytkowników o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń i obwieszczeń. f) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. Należy pisemnie powiadomić gestorów o terminach rozpoczęcia prac zgodnie z warunkami uzgodnień. g) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o.o., ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 823084,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 450544,52

  • Oferta z najniższą ceną: 450544,52 / Oferta z najwyższą ceną: 687376,39

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.