Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-12-16
Kraków: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego
Numer og³oszenia: 185269 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego: a)Zadanie nr 1 - KWP Kraków, KMP Kraków, KPP Kraków, b)Zadanie nr 2 - KMP Tarnów, c)Zadanie nr 3 - KPP Bochnia, d)Zadanie nr 4 - KPP Nowy Targ, e)Zadanie nr 5 - KPP Olkusz, f)Zadanie nr 6 - KPP O¶wiêcim, g)Zadanie nr 7 - KPP Wadowice, h)Zadanie nr 8 - KPP Zakopane 2.Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: a)odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji, b)pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej i pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, c)sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, d)w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3.Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4.¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. 5.Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 6.Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: a)bielizny po¶cielowej; b)odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; c)firan, zas³on, obrusów, serwet; d)rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; e)kocy; f)poduszek, materacy, podg³ówków; g)flag. 7.Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 8.Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 9.Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 10.Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 11.Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 12.W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego..
II.1.5)
V
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% zamówienia podstawowego w przypadku zwiêkszenia potrzeb Zamawiaj±cego. Zamówienia uzupe³niaj±ce polegaæ bêd± na powtórzeniu us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.50.00 - Us³ugi prasowania .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Za spe³niaj±cego opisany powy¿ej warunek zostanie uznany Wykonawca, który 1)dysponuje pomieszczeniami pralni, które posiadaj± barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 2) stosuje ¶rodki pior±ce i dezynfekcyjne bêd±ce w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±ce w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±ce przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. Ocena spe³niania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww. warunki Wykonawca spe³ni³.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie spe³niania warunku Potencja³ techniczny, Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia (za³±cznik Nr 1 SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Zatrudnianie pracowników na umowê o pracê - 2
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonane za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy, tylko w przypadkach okre¶lonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a która spowodowa³aby, ¿e ¶wiadczenie sta³oby siê niemo¿liwe. 3.W szczególno¶ci zmiany mog± dotyczyæ przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, osób odpowiedzialnych za realizacjê umowy, w sytuacji gdy: 1)zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w tym zmiana sytuacji rynkowej, 2)nast±pi³y sytuacje niezale¿ne od stron umowy lub w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej, 3)nast±pi³a potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynikaj±ca ze zmian natury technicznej, 4)nast±pi³y przerwy w realizacji powsta³e z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, 5)nast±pi wywieraj±ca bezpo¶redni wp³yw na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowi±zuj±cego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporz±dzenia, w tym zmiana stawki VAT) b±d¼ przepisów wewnêtrznych, obowi±zuj±cych w Policji (zarz±dzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSW); 6)nast±pi³a potrzeba zmiany lokalizacji realizacji zamówienia. 4.Strony przewiduj± równie¿ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1)Stawki podatku od towarów i us³ug, 2)Wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3)Zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê 5.Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiaj±cy powy¿ej przewidzia³ katalog zmian, na które mo¿e wyraziæ zgodê, powy¿sze nie stanowi jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 6.Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 i ust. 4 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Wydzia³ ds. Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B
ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.12.2015 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Wydzia³ ds. Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 czê¶ci.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skar¿yñskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materia³ów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek bior±cych udzia³ w projekcie "Ma³a ksi±¿ka- Wielki Cz³owiek" w podziale na 3 czê¶ci
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szko³y Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej cha³upy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona O¶rodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzie¿y ochronnej pracowników i studentów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów ¦l±skich we Wroc³awiu.
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzie¿y wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równowa¿nego na potrzeby Zespo³u Opieki Zdrowotnej w ¦wiêto (...)
- "Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Mo¶ciszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- US£UGA SPRZ¡TANIA I UTRZYMANIA CZYSTO¦CI POMIESZCZEÑ, CI¡GÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ OD¦NIE¯ANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH S¡DU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Marsza³kach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.