eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Remont drogi wewnętrznej transportu rolnego w miejscowości Nowa Łomnica dz. nr 199/2 zniszczonej w wyniku intensywnych opadów deszczu- I Etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Bystrzyca Kłodzka: Remont drogi wewnętrznej transportu rolnego w miejscowości Nowa Łomnica dz. nr 199/2 zniszczonej w wyniku intensywnych opadów deszczu- I Etap
Numer ogłoszenia: 185140 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, fax 074 8111588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wewnętrznej transportu rolnego w miejscowości Nowa Łomnica dz. nr 199/2 zniszczonej w wyniku intensywnych opadów deszczu- I Etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej transportu rolnego w miejscowości Nowa Łomnica dz. nr 199/2; zniszczonej w wyniku intensywnych opadów deszczu - I Etap. - naprawa drogi o długości 289 mb, - niweleta po istniejącej trasie, z parametrami zbliżonymi do niwelety istniejącej, - wykonanie bariero-poręczy SP-06 z pochwytem stalowym na dł.odkrytego rowu, - nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości : 3cm- warstwa ścieralna, 4cm - warstwa wiążąca, - wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym o grubości 10cm, - utwardzenie poboczy, - oczyszczenie z namułu istniejącego rowu, wykonanie rowu, oczyszczenie przepustu pod zjazdem - uporządkowanie miejsca budowy i doprowadzenie do stanu umożliwiającego prawidłową eksploatację.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków odbywa się na zasadzie: spełnia- nie spełnia. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1 Potencjał kadrowy. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budownictwa drogowego, w celu obsadzenia podanego niżej stanowiska: - Kierownik robót drogowych (Kierownik Budowy), przynajmniej z 3 letnim stażem pracy na tym stanowisku. Doświadczenie i kwalifikacje zawodowe należy udokumentować (zaśw. z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , uprawnienia budowlane, ). 1.2 Potencjał techniczny. Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. 1.3 Doświadczenie zawodowe. Zrealizowali pomyślnie jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat 5 zamówień za kwotę co najmniej 450 tyś zł każda - zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Formularz oferty - załącznik nr 1; 2.2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2. 2.3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na załączniku nr 3; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na załączniku nr 4; d) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, na załączniku nr 5; e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, na załączniku nr 6; f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, na załączniku nr 7; g) Oryginał lub potwierdzona kserokopia zaświadczenia ZUS ważna na dzień otwarcia przetargu, na załączniku nr 8; h) Oryginał lub potwierdzona kserokopia zaświadczenia US ważna na dzień otwarcia przetargu, na załączniku nr 9; i) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, na załączniku nr 10; j) Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym, na załączniku nr 11; k) Wzór umowy, na załączniku nr 12, (parafowana każda strona Umowy). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt 2.3 b), składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udziale zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców . 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Sienkiewicza 6 pokój nr 47 57-500 Bystrzyca Kłodzka.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy ul. Sienkiewicza 6 pokój nr 9 57-500 Bystrzyca Kłodzka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.