eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Fizyczna ochrona osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Tarnowie i podległych jej jednostkach okręgu tarnowskiego.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Tarnów: Fizyczna ochrona osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Tarnowie i podległych jej jednostkach okręgu tarnowskiego.
Numer ogłoszenia: 185120 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Tarnowie, ul. Jarosława Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6222731, fax 014 6223179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczna ochrona osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Tarnowie i podległych jej jednostkach okręgu tarnowskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Fizyczna ochrona osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Tarnowie i podległych jej jednostkach okręgu tarnowskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie pobiera sie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5) posiadają specjalistyczne uzbrojone formacje obronne (SUFO), 6) konwojowanie wartości pieniężnych, materialnych lub dokumentów odbywać się ma przez pracownika ochrony posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie trybu i sposobu przyjmowania, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne), w godzinach pełnienia służby, pracownika, bezpośrednio przewożącego mienie Zamawiającego. Samochód do konwoju dostarcza Zamawiający, ilość osób w konwoju określa w/w Rozporządzenie. 7) posiadają co najmniej jedną własną działającą grupę interwencyjną w Tarnowie lub powiecie tarnowskim, 8) mają możliwość udzielania wsparcia przez załogi interweniujące dla stałej ochrony Prokuratury w przypadku zdarzenia nadzwyczajnego, 9) prowadzą całodobowe dyżury załóg interwencyjnych, 10) dysponują bazą operacyjno-dyspozytorską na terenie miasta Tarnowa lub powiatu tarnowskiego, mogącą monitorować obiekty Prokuratury Rejonowej w Bochni i Prokuratury Rejonowej w Dąbrowie Tarnowskiej torem GPRS, 11) posiadają własną bezprzewodową łączność radiową pomiędzy obiektami nadzorowanymi a bazą dyspozytorską (potwierdzeniem jest zezwolenie z Urzędu Komunikacji Elektronicznej, 12) w ostatnich trzech latach zrealizowali, bądź realizują pięć takich samych zamówień w obiektach instytucji, urzędów oraz innych obiektach użyteczności publicznej, 13) przedstawią imienny wykaz pracowników przewidzianych do pełnienia służby w obiektach Prokuratury z licencjami I stopnia lub II stopnia, posiadający dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Zastrzeżone wraz z kserokopiami ich uprawnień (licencji), 14) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, 15) posiadają ważną, co najmniej na okres zawarcia umowy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, w tym dotyczące konwojowania wartości pieniężnych, nie mniej niż 300.000 zł 16) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami 17) spełniają pozostałe warunki SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) parafowany przez wykonawcę (ew. oświadczenie wykonawcy) formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) odpis koncesji zezwalającej na wykonywanie ochrony osób, dokumentów, mienia, 3) informację Krajowego Rejestru Karnego dla osób reprezentujących Wykonawcę oraz dla potencjalnych, przyszłych pracowników ochrony, którzy będą pracować w siedzibach prokuratur, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9, wystawionych nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, 3) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) zaświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia (licencje), lub poświadczone kserokopie licencji, 6) decyzję dotyczącą SUFO, 7) poświadczenie bezpieczeństwa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 r. w sprawie trybu i sposobu przyjmowania, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne, 8) zezwolenie z Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczące przyznanej częstotliwości na monitorowanie obiektów. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, że nie ma żadnych obciążeń komorniczych i windykacyjnych, wystawionej nie wcześnie niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Pełnomocnictwa do podejmowania zobowiązań przez osoby podpisujące ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów w celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków w punktach 2, 3 i 4. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiającego, 2) wszystkie informacje, przekazywane dokumenty oraz składane oświadczenia wymagają formy pisemnej, 3) oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa, 4) jeżeli oferta i załączniki do oferty zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do składania oferty, 5) zaleca się wykorzystanie przez Wykonawców załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania, 6) dokumenty są składane w formie oryginału lub poświadczonej kopii, 7) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, 8) złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania, 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, 2) dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, 3) po dokonaniu czynności otwarcia ofert, Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej czynności mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, 4) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 8 ust. 3 Prawo Zamówień Publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.tarnow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.prokuratura.tarnow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Tarnowie, ul. J. Dąbrowskiego 27 w pokoju nr 232.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.