eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa › PRZEBUDOWA PŁYTY RYNKU W SIENIAWIE (wokół Ratusza) - REWITALIZACJA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Sieniawa: PRZEBUDOWA PŁYTY RYNKU W SIENIAWIE (wokół Ratusza) - REWITALIZACJA
Numer ogłoszenia: 185102 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieniawa, Rynek 1, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227301, fax 016 6227301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: umig_sieniawa@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA PŁYTY RYNKU W SIENIAWIE (wokół Ratusza) - REWITALIZACJA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na realizację w/w zadania Zamawiający przeznacza w roku bieżącym kwotę 96 196,70 zł, pozostałe płatności będą realizowane w roku 2008. Zakres prac: 1. Roboty pomiarowe i rozbiórkowe Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych . Rozebranie nawierzchni z trylinki gr. 15 cm - 1971,26 m2 Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 583,95 mb Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm - 981,00 mb Rozebranie obrzeży 8x30 cm - 452,00 mb Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 20 cm - 72,25 m2 Wywiezienie gruzu na odległość 1 km - 415,93 m3 2 Droga łącząca z asfaltobetonu - 457,92 m2 Mechaniczne wykonanie koryta gł. 54 cm w gruncie kat. IV Wykonanie drogi z asfaltobetonu PN-S-96022 : warstwa wiążąca gr. 4 cm , warstwa ścieralna gr. 4 cm na podbudowie : (warstwa dolna ) z kruszywa naturalnego gr. 20 cm , (warstwa górna ) z betonu B6,5 gr. gr. 16 cm , i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm . Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej B10 z oporem - 134,18 mb. 3. Chodniki z kostki betonowej - 630,00 m2 Mechaniczne wykonanie koryta pod chodniki gł. 20 cm w gruncie kat. IV Wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 4 cm i podbudowie z pospółki gr. 10 cm . Ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 10,00 mb 4. Płyta Rynku z kostki kamiennej granitowej - 3 662,54 m2 Mechaniczne wykonanie koryta pod płytę Rynku gr. 40 cm w gruncie kat. IV Wykonanie płyty Rynku gr. 10 cm z kostki kamiennej granitowej 9x11 nieregularnej kl. II na podsypce cem.-piask. 1:3 gr. 4 cm , podbudowie z betonu B6,5 gr. 16 cm i kruszywa naturalnego gr. 20 cm . Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej : na parkingach - na płask - 176,50 mb , pozostałe - stojące - 127,99 mb 5. Odwodnienie i inne Montaż studzienek ściekowych betonowych fi 50 cm - 7 szt Wykonanie przykanalików fi 30 cm z PCV - 45,00 mb Ułożenie odwodnienia liniowego z kratą na podbudowie betonowej B30 gr. 15 cm - 138 mb Wywiezienie ziemi z wykopów na odległość 1 km - 1852,39 m3 Regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych - 18 szt Regulację pionową studzienek telefonicznych - 7 szt Wykonanie i montaż ławek okrągłych ( wy rys. szczegółowego ) - 7 szt Wykonanie fontanny z przyłączem - szt 1 Ustawienie gazonów - 30 szt 6. Wykonanie oświetlenia ulicznego na płycie rynku - latarnie i linia kablowa niskiego napięcia wraz z pomiarami i inwentaryzacją powykonawczą. Zakres robót będących przedmiotem remontu stanowi załącznik nr 7a i 7b do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 42 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści dwa tysiące złotych ). 2. Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 25.10.2007 r. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BS Rzeszów o/Sieniawa 09 9162 1010 2003 1500 0316 0002 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Oryginał wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: kasa Urzędu Miasta i Gminy w Sieniawie - pokój nr 7. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium, jeżeli : 1/ upłynął termin związania ofertą, 2/ zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3/ zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 4/ na pisemny wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert ważnych i odpowiednich. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki wymienione w art. 22 i nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.). b) Oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 3. Oferta odpowiednia spełniać musi następujące wymogi: a) Wykonawca winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym i uprawnionym, personelem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, dyspozycyjnym na wezwanie zamawiającego. b) Wykonawca winien dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem i urządzeniami. c) Wykonawca obsługiwał min. 3 obiekty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. d) Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z zasadami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 r. z póź. zm.). Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów . Z ubiegania się o zamówienie wyklucza się wykonawców na podstawie okoliczności określonych szczegółowo przepisami art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 i 24 ust. 1 - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ. Oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej wg KNR w oparciu o przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne drogi, podając kwotę netto podatek VAT oraz wartość brutto. 3. Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz niezbędnego sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakie posiada Wykonawca - wg zał. nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania robót lub budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( dwa zadania z kostki brukowej i jedno z kostki granitowej ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - minimum 3 zadania - wg zał. nr 3 do SIWZ. Wartość wykonanych robót w tym zakresie nie może być mniejsza od kwoty 300 000 zł dla jednego zadania. 6. Parafowany przez upoważnionego wykonawcę i dołączony do oferty - Projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ. 7. Wykaz odpowiednio wykwalifikowanego i uprawnionego, personelu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia, dyspozycyjnego na wezwanie zamawiającego - wg zał. nr 4 do SIWZ, ponadto do oferty należy dołączyć kopię uprawnień osób przewidzianych do realizacji zamówienia z następujących branż: drogownictwo, elektryka, sieciowe kanalizacyjne, wraz z kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załącznik Nr 8 9. Dowód uiszczenia wadium załącznik nr 9 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 10 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieniawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie ul. Rynek 1 37-530 Sieniawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Miasta i Gminy w Sieniawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt moze być finansowany ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.