eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Opróżnianie pojemników na psie odchody na terenie Miasta Gliwice oraz opróżnianie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta Gliwice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Gliwice: Opróżnianie pojemników na psie odchody na terenie Miasta Gliwice oraz opróżnianie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta Gliwice
Numer ogłoszenia: 185083 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych , Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie pojemników na psie odchody na terenie Miasta Gliwice oraz opróżnianie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta Gliwice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1, której przedmiotem jest usługa polegająca na opróżnianiu pojemników na psie odchody rozstawionych na terenie miasta Gliwice. Zakres prac: 1. Wykonawca opróżniał będzie (i wyposażał w foliowe worki) 202 szt. pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. 2. Pojemniki opróżniane będą trzy razy w tygodniu: w każdy poniedziałek, środę i piątek w godzinach od 5.00 do 9.00. Wykonawca utrzymywał będzie czystość w promieniu 2 m od pojemników oraz usuwał usterki i dokonywał bieżących napraw pojemników. 3. Poprzez opróżnienie pojemnika należy rozumieć: jednokrotne usunięcie odpadów z wnętrza danego pojemnika. 4. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej. 5.Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną. 6. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby opróżnień pojemników w ciągu miesiąca o maksymalnie 500 opróżnień miesięcznie. W takiej sytuacji wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy zostanie adekwatnie zwiększone. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego opróżnienia pojemników. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych opróżnień. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji pojemników. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie pojemnik we wskazane miejsce, bez dodatkowego wynagrodzenia. 9. W przypadku zmniejszenia liczby opróżnianych pojemników (np. poprzez kradzież, zniszczenie), wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy zostanie adekwatnie zmniejszone. Część nr 2, której przedmiotem jest usługa polegająca na opróżnianiu ulicznych koszy na odpady w centrum miasta Gliwice. Zakres prac: 1. Wykonawca opróżniał będzie 495 sztuk koszy ulicznych posadowionych zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, z częstotliwością, o której mowa w załączniku nr 2 do umowy, przez 7 dni w tygodniu (również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta). 2. Poprzez opróżnienie kosza należy rozumieć: jednokrotne usunięcie odpadów z wnętrza danego kosza, z terenu znajdującego się wokół tego kosza tj. w promieniu 2 m od kosza, jak również pozamiatanie chodnika w promieniu 2 m od kosza. 3. W sytuacji gdy kosz zostanie przewrócony do obowiązków Wykonawcy należy również postawienie go w miejscu w którym wcześniej się znajdował lub które wskaże Zamawiający. 4. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi. 5. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym (telefon czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę. 6. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną. 7. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby opróżnień koszy w ciągu miesiąca o maksymalnie 3000 opróżnień miesięcznie. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego opróżniania koszy. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych opróżnień. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji koszy. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie kosz we wskazane miejsce, bez dodatkowego wynagrodzenia. 10. W przypadku zmniejszenia liczby opróżnianych koszy (np. poprzez kradzież, zniszczenie), wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy zostanie adekwatnie zmniejszone. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wyrywkowych kontroli. 12. W razie stwierdzenia, ze usługa nie została wykonana należycie tj. występują wady w wykonywaniu przedmiotu umowy (nie usunięto odpadów z wnętrza kosza lub wokół kosza, tj. w promieniu 2 m od kosza zalegają odpady lub nie pozamiatano chodnika w promieniu 2 m od kosza), Zamawiający poinformuje telefonicznie Wykonawcę o występujących nieprawidłowościach, na potwierdzenie czego zostanie sporządzony protokół oraz dokumentacja zdjęciowa (ew. raport Straży Miejskiej). Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony w takiej sytuacji karą o której mowa w §11 ust.1 pkt 1 umowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.50.00.00-2, 90.61.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia tj. odpadów o kodzie 20 03 01 : niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). Warunek ten dotyczy każdej z dwóch części zamówienia. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tzn. którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę polegającą na sprzątaniu terenów zewnętrznych lub opróżnianiu koszy ulicznych o wartości nie mniejszej niż 70000 zł brutto. Warunek ten dotyczy każdej z dwóch części zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek posiadania wiedzy i doświadczenia podlega sumowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1.1) dla części nr 1 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia następujących zmian: a) w załączniku nr 1 do umowy: zmian dotyczących lokalizacji pojemników, bez dodatkowego wynagrodzenia; b) w załączniku nr 1 do umowy: zmian dotyczących pojemności pojemników, bez dodatkowego wynagrodzenia; c) zmian dotyczących liczby opróżnianych pojemników, z uwzględnieniem § 3 ust. 6 i 9 umowy; d) zmian dotyczących liczby opróżnień pojemników, z uwzględnieniem § 3 ust. 6 i 7 umowy. 1.2) dla części nr 2 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia następujących zmian: a) w załączniku nr 1 do umowy: zmian dotyczących lokalizacji koszy, bez dodatkowego wynagrodzenia; b) w załączniku nr 2 do umowy: zmian dotyczących godzin opróżniania koszy, bez dodatkowego wynagrodzenia; c) zmian dotyczących zwiększenia liczby opróżnianych koszy, z uwzględnieniem §3 ust. 7 i 10 umowy; d) zmian dotyczących zwiększenia liczby opróżnień koszy, z uwzględnieniem §3 ust. 7 i 8 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gliwicach, sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych (III piętro, pokój 363), ul. Zwycięstwa 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, III piętro, pokój 363 lub listownie na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opróżnianie pojemników na psie odchody na terenie Miasta Gliwice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa polegająca na opróżnianiu pojemników na psie odchody rozstawionych na terenie miasta Gliwice. Zakres prac: 1. Wykonawca opróżniał będzie (i wyposażał w foliowe worki) 202 szt. pojemników na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. 2. Pojemniki opróżniane będą trzy razy w tygodniu: w każdy poniedziałek, środę i piątek w godzinach od 5.00 do 9.00. Wykonawca utrzymywał będzie czystość w promieniu 2 m od pojemników oraz usuwał usterki i dokonywał bieżących napraw pojemników. 3. Poprzez opróżnienie pojemnika należy rozumieć: jednokrotne usunięcie odpadów z wnętrza danego pojemnika. 4. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym, jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej. 5.Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną. 6. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby opróżnień pojemników w ciągu miesiąca o maksymalnie 500 opróżnień miesięcznie. W takiej sytuacji wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy zostanie adekwatnie zwiększone. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego opróżnienia pojemników. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych opróżnień. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji pojemników. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie pojemnik we wskazane miejsce, bez dodatkowego wynagrodzenia. 9. W przypadku zmniejszenia liczby opróżnianych pojemników (np. poprzez kradzież, zniszczenie), wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy zostanie adekwatnie zmniejszone.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dodatkowe interwencyjne opróżnienie pojemnika - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opróżnianie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta Gliwice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa polegająca na opróżnianiu ulicznych koszy na odpady w centrum miasta Gliwice. Zakres prac: 1. Wykonawca opróżniał będzie 495 sztuk koszy ulicznych posadowionych zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, z częstotliwością, o której mowa w załączniku nr 2 do umowy, przez 7 dni w tygodniu (również w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta). 2. Poprzez opróżnienie kosza należy rozumieć: jednokrotne usunięcie odpadów z wnętrza danego kosza, z terenu znajdującego się wokół tego kosza tj. w promieniu 2 m od kosza, jak również pozamiatanie chodnika w promieniu 2 m od kosza. 3. W sytuacji gdy kosz zostanie przewrócony do obowiązków Wykonawcy należy również postawienie go w miejscu w którym wcześniej się znajdował lub które wskaże Zamawiający. 4. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi. 5. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym (telefon czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę. 6. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną. 7. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji tj. zażądać od Wykonawcy zwiększenia liczby opróżnień koszy w ciągu miesiąca o maksymalnie 3000 opróżnień miesięcznie. W takiej sytuacji, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego opróżniania koszy. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych opróżnień. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji koszy. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca w ciągu 48 godzin przeniesie kosz we wskazane miejsce, bez dodatkowego wynagrodzenia. 10. W przypadku zmniejszenia liczby opróżnianych koszy (np. poprzez kradzież, zniszczenie), wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy zostanie adekwatnie zmniejszone. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wyrywkowych kontroli. 12. W razie stwierdzenia, ze usługa nie została wykonana należycie tj. występują wady w wykonywaniu przedmiotu umowy (nie usunięto odpadów z wnętrza kosza lub wokół kosza, tj. w promieniu 2 m od kosza zalegają odpady lub nie pozamiatano chodnika w promieniu 2 m od kosza), Zamawiający poinformuje telefonicznie Wykonawcę o występujących nieprawidłowościach, na potwierdzenie czego zostanie sporządzony protokół oraz dokumentacja zdjęciowa (ew. raport Straży Miejskiej). Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony w takiej sytuacji karą o której mowa w §11 ust.1 pkt 1 umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.50.00.00-2, 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Dodatkowe interwencyjne opróżnienie kosza - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.