eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeglądy okresowe i naprawa pojazdów służbowych użytkowanych w Ośrodku Głównym IMGW w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Warszawa: Przeglądy okresowe i naprawa pojazdów służbowych użytkowanych w Ośrodku Głównym IMGW w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 185019 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, fax (022) 8345466, 5694325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy okresowe i naprawa pojazdów służbowych użytkowanych w Ośrodku Głównym IMGW w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz samochodów objętych przedmiotem zamówienia: Polonez Caro (jeden samochód posiada instalację gazową) poj. 1,6 1 Volkswagen T4 poj. 2,5 1 Ford Sierra, poj. 2.0 1 Renault Laguna poj. 1,8 2 poj.2,0 1 Toyota Corolla, poj.1.4 8 Toyota Avensis poj.1.6 2 poj.2.0 6 Toyota Hiace poj. 2.5 7 Toyota Land Cruiser poj.3.0 1 Skoda Superb (samochód posiada gwarancję, wymagany przegląd w autoryzowanym serwisie Skody) poj.2,0 1 Mitsubishi L-200 INTENSE (samochód posiada gwarancję, wymagany przegląd w autoryzowanym serwisie Mitsubishi) poj. 2,5 1 Zamawiający zastrzega, że ilość samochodów, jak i marek może ulec zmianie. Zakres czynności: Dokonywanie przeglądów OT zgodnie z wymaganiami producenta, Dokonywanie napraw zgodnie z technologią napraw producenta, Dokonywanie przeglądów instalacji gazowych BRC, Dokonywanie wulkanizacji i wymiany ogumienia. Wymagania Zamawiającego: Wykonywanie przeglądów w sposób fachowy, sprawny i dokładny, co 15 tys. km. Części i materiały wymieniane muszą być nowe, dopuszczone przez producenta pojazdu. Wykonanie przeglądu OT w terminie do 24 godzin licząc od chwili przejęcia samochodu, celem wykonania określonej usługi. Po tym terminie każdorazowo, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu samochód zastępczy do czasu wykonania usługi. Wykonawca winien posiadać w pełni wyposażony warsztat naprawy samochodów (do prawidłowej realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego przetargu). Stacje naprawcze musza się znajdować w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego. Siedziba Zamawiającego Warszawa, ul. Podleśna 61. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór pojazdów Zamawiającego do wykonania przeglądu w swojej stacji naprawczej, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 -17.00. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów i napraw zgodnie ze specyfikacją i wymaganiami producenta pojazdów. Wykonawca zobowiązany jest posiadać autoryzację do wykonywania przeglądów i napraw samochodów marki Toyota. Na koszt przeglądów technicznych składają się koszty wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania przeglądu zgodnie z zaleceniami w książce gwarancyjnej każdego pojazdu lub innym dokumencie obowiązującym dla danego pojazdu oraz koszty robocizny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania wykonania usługi z części (materiałów) przez niego powierzonych. Z uwagi na przewidywane zmiany organizacyjne Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć miejsc użytkowania pojazdów. Zakres ważniejszych usług dla wymienionych samochodów: Wymiana: sprzęgła, akumulatora, rozrusznika, alternatora, amortyzatorów(tył, przód), resorów, klocków hamulcowych, tarcz i szczęk hamulcowych, opon (zimowe/letnie), wulkanizacja opon, elementów układu wydechowego, łożysk piast, wahaczy przedniego i tylnego zawieszenia, łączników drążków stabilizacyjnych, pomiar i regulacja geometrii układu jezdnego diagnostyka komputerowa silnika i osprzętu nadwozia samochodu analiza spalin paska rozrządu, przegubów, filtrów: oleju, powietrza, paliwa, oleju, uszczelki pod głowicą, świec zapłonowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy będącym integralną częścią SIWZ (Załącznik nr 5) oraz w Załączniku A - opis przedmiotu zamówienia(formularz cenowy). Wykonanie zamówienia powinno odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Dysponowanie potencjałem technicznym: Wykonawcy oświadczą, że firma dysponuje w pełni wyposażonym warsztatem naprawy samochodów w zakresie potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego oraz posiada autoryzację do wykonywania przeglądów i napraw samochodów marki Toyota. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. wskażą; 2 osoby odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym od poniedziałku do piątku, w godzinach 9ºº- 17ºº. Osoby te powinny posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia ( tj. pracownicy merytoryczni posiadający wiedzę z zakresu przedmiotu zamówienia). dysponowanie co najmniej dwoma (2) połączeniami telefonicznymi do osób odpowiedzialnych(wymienionych powyżej ) za współpracę. Kontakt telefoniczny musi być możliwy równocześnie w godzinach 9ºº- 17ºº. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy Pzp w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1.Oferta na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ, a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 2), b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, f)oświadczenie, że Wykonawca dysponuje w pełni wyposażonym warsztatem naprawy samochodów w zakresie potrzebnym do realizacji niniejszego zamówienia w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego oraz posiada autoryzację do wykonywania przeglądów i napraw samochodów marki Toyota (oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), g) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (pracownicy merytoryczni posiadający wiedzę z zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w zakresie pkt. 5.1b) SIWZ - (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 2.Zatwierdzony projekt umowy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), 3.Formularz cenowy -opis przedmiotu zamówienia (wzór stanowi załącznik A do SIWZ). 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.imgw.pl [miejsce: wiadomości/zamówienia publiczne]

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Podleśna 61 pok. 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego, Warszawa ul. Podlesna 61 pok.201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.