eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Poznań: WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 185002 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk , ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, faks 061 8525954.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibch.poznan.pl -zakładka zamówienia lub http://www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynku A, B, B-12 i na terenie Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych zawarta w IV części SIWZ. Specyfikacja obejmuje w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót elektrycznych, instalacyjnych, ogólnobudowlanych. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: - udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego zostały zawarte w pkt. 19 SIWZ; Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność ze Specyfikacją Techniczną, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i normami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.43.10.00-7, 45.42.10.00-4, 45.33.10.00-6, 45.45.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP tzn. zobowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6. ust. 1 lit. a)-b), b) warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej łącznie muszą spełniać wymagane od Wykonawców warunki, c) do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że za wykonanie umowy wszyscy Wykonawcy będą odpowiadać solidarnie, d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym (stosowne dokumenty należy załączyć do oferty), e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. W przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać. W przypadku, gdy dokumenty o których mowa w punkcie I.6 ust. od 1 do 4 lit. SIWZ złożone będą przez osobę, której umocowanie nie wynika z oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. I.6.1 lit. b) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale lub notarialnie poświadczonym odpisie, osoby podpisującej ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te będą wprowadzane w formie aneksu podpisanego przez Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy lub Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanych urządzeń składających się na przedmiot zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) urządzenia z produkcji przez producenta, a dostępne będzie urządzenie o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) zestawu objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, d) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, e) wykonanie robót zamiennych, których konieczność wykonania każda ze stron musi pisemnie uzasadnić

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibch.poznan.pl - zakładka zamówienia lub http://www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań faks: 61 852 05 32 mail: zampub@ibch.poznan.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61 -704 Poznań pokój nr 16 bud. C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty elektryczne w budynku A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie demontażu 4szt. rozdzielnic elektrycznych, montaż nowych wraz z uzbrojeniem w pomieszczeniach 01,03,04,109. Zainstalowanie nowych obwodów elektrycznych w pomieszczeniach 112,109 budynek A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana okien drewnianych na PCV w budynku B-12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty stolarskie będą polegać na wymianie stolarki drewnianej na PCVszt.5 wraz z obrobieniem ościeży i odmalowaniem pomieszczenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: roboty malarskie w budynku B-ON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy zabezpieczyć posadzki folia podłogową grubą ponieważ na posadzkach położone są wykładziny dywanowe. Powierzchnie ścian i sufitów zagruntować , wykonać jednowarstwowa gładz gipsową i pomalować całą powierzchnię trzykrotnie farbami lateksowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: roboty malarsko posadzkarskie w budynku B-ZPG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonać skucie płytek gresowych gładkich i ułożyć płytki gresowe antypoślizgowe. Powierzchnie przeznaczone do malowania należy zabezpieczyć foliami, ściany i sufity zagruntować, wykonać gładzie gipsowe jednowarstwowe oraz pomalować trzykrotnie farbami lateksowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: roboty klimatyzacyjne w pomieszczeniu 101,112 bud. A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferta powinna obejmować : - dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych ( jednostki zewnętrznej i wewnętrznej ) - dostawę i montaż instalacji chłodniczej w izolacji termicznej - podłączenie instalacji odprowadzenia skroplin grawitacyjnie do istniejącej instalacji kanalizacyjnej - wykonanie konstrukcji wsporczej pod agregat spreżarkowo-skraplający z amortyzatorami antywibracyjnymi - typ naścienny - standard - uruchomienie i regulację - przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia - kliomatyzatory mają być typu inwerter o mocy chłodniczej 5,2do6,7 kW -serwis 24 miesięczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie pozbruku oraz furtki na terenie Instytutu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy na podłożu gruntowym ułożyć 5mb chodnika o szerokości 1metra. W ogrodzeniu z siatki w ramach stalowych wyciąć przestrzeń na furtkę o szerokości 0,80m*2,00m i wykonać montaż nowej furtki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.