To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Zgierz: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na usługi w zakresie sprzątania przystanków na terenie Miasta Zgierza..
Numer ogłoszenia: 185000 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142556 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu, pl. Kilińskiego 7, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 716 21 49, faks 42 716 96 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy i Miasta Zgierz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na usługi w zakresie sprzątania przystanków na terenie Miasta Zgierza...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i czystości na 172 przystankach autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej na terenie Miasta Zgierza, zwanych dalej przystankami, Wykaz przystanków z podziałem na trzy kategorie stanowi załącznik nr 12 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby przystanków objętych przedmiotem zamówienia o maksymalnie 20 sztuk, Przystanek, jest to miejsce zatrzymywania się pojazdów transportu publicznego, oznaczone odpowiednimi znakami drogowymi wraz z przynależnym chodnikiem o długości 5 metrów przed i 5 metrów za znakiem przystankowym, Przystanek jest wyposażony w kosz przystankowy, Przystanek może być wyposażony w słupek przystankowy lub wiatę ze znakiem przystankowym. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest od poniedziałku do soboty (włącznie) w czasie całego okresu obowiązywania umowy, do wykonywania na przystankach następujących czynności: Utrzymania porządku na chodnikach przynależnych do przystanków oraz wokół wiat na powierzchni określonej w punkcie 1d SIWZ, a także na pętlach tramwajowych i autobusowych na których znajdują się przystanki, Utrzymywanie w czystości urządzeń przystankowych W czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być uprzątnięte ze śniegu, błota, lodu i innych zanieczyszczeń oraz posypywane piaskiem, codziennie w każdy dzień tygodnia, powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych, na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego (w przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania), Opróżniania koszy na śmieci i wywóz odpadów zgodnie z postanowieniami zawartymi w Ustawie z dnia 13. 09. 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Bieżącego monitorowania stanu braków koszy oraz uzupełniania brakujących koszy na śmieci, Zrywania ogłoszeń i plakatów wieszanych na przystankach bez zgody zamawiającego, , a także usuwanie plakatów po upływie terminu ich ekspozycji, wraz z usunięciem pozostałości kleju na szybach i taśmy klejącej usuwania napisów oraz innych zanieczyszczeń ze słupków i wiat przystankowych, w okresie od wiosny do jesieni zakres czynności obejmuje- w miarę potrzeby- dokonywanie poprawy estetyki terenu przystankowego poprzez wykaszanie dziko rosnących krzaków, traw i chwastów, Usuwania ogłoszeń z oszklonych części wiat. Czynności wymienione w pkt A wykonywane będą 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty. Czynności wykonywane okresowo lub w uzgodnionych terminach: mycie wiat przystankowych oraz wskazanych słupków przystankowych cztery razy w ciągu roku w miesiącach: marzec, maj, sierpień październik za pomocą myjki wysokociśnieniowej oraz specjalistycznych chemicznych środków czystości umożliwiających zmycie napisów i innych zanieczyszczeń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu mycia wiat. Zgromadzenia zapasów piasku niezbędnego podosypywania przystanków w okresie zimowym. Mycie przystanków obejmuje w szczególności: Mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu wiaty, ławki i siedzenia, słupka i tablicy znaku przystankowego, gabloty reklamowej zewnątrz, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz, Mycie dachu wiaty od zewnątrz i wewnątrz, Bieżące udrażnianie odpływu wody z dachu wiat, rynien i rur spustowych (np. usuwanie liści, gałęzi, nieczystości) Do zadań będzie należał odbiór koszy od zamawiającego bądź wskazanego przez zamawiającego dostawcę oraz uzupełnianie ich braku na przystankach, Kosze na śmieci będą kupowane przez zamawiającego i ustawiane na przystankach komunikacji miejskiej przez wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się usunąć śmieci, śnieg oraz w trybie awaryjnym posypać piaskiem przystanki wskazane przez Policję, Straż Miejską lub Dyżurną Służbę Prezydenta. Prace objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z zapisami: Ustawy z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 1399), Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasto Zgierz (uchwała Rady Miasta Zgierza XXXI/324/12 z dnia 28 grudnia 2012 roku) ogłoszone w Monitorze Samorządowym Miasta Zgierza, Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego oraz w prasie lokalnej Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013. 21 z późn. zm.) IWykonawca przyjmuje na siebie obowiązki wytwórcy i posiadacza odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14. 12. 2013 r. o odpadach Częstotliwość wykonywania czynności: W okresie kiedy nie ma opadów śniegu czynności określone w pkt 2A SIWZ powinny być wykonywane od poniedziałku do soboty. W czasie opadów śniegu wszystkie przystanki powinny być na bieżąco uprzątnięte ze śniegu, błota, lodu i innych zanieczyszczeń i posypywane piaskiem, codziennie w każdy dzień tygodnia (włącznie z niedzielą). Powyższe dotyczy również pętli tramwajowych i autobusowych, na których znajduje się słupek przystankowy. Usunięty śnieg nie powinien hamować ruchu pieszego oraz samochodowego (w przeciwnym wypadku powinien być wywieziony na uzgodnione miejsce składowania). Działania opisane w pkt 2G SIWZ powinny zostać zakończone w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia. Kontrola wykonywanych prac: Jakość wykonywanych prac będzie kontrolowana przez pracowników Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danetpil Grzegorz Zieliński , Lubianków 6, 95-015 Głowno, kraj/woj. łódzkie.
- RS II sp. z o. o., ul. 3 Maja 10, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160992,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133747,20
Oferta z najniższą ceną: 133747,20 / Oferta z najwyższą ceną: 144892,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- 69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie
- "Modernizacja pomieszczeń parazytologii laboratorium, pomieszczenia sterylnego Centralnej Sterylizatorni, ciągu komunikacyjnego pomiędzy SOR, RTG, Laboratorium i korytarza kuchni."
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SZYCIU UMUNDUROWANIA WG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Oczyszczanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.