eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Zakup wyposażenia kuchennego do Szkół Podstawowych i Gimnazjum

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Drawsko Pomorskie: Zakup wyposażenia kuchennego do Szkół Podstawowych i Gimnazjum
Numer ogłoszenia: 184982 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, fax 094 363-31-13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia kuchennego do Szkół Podstawowych i Gimnazjum.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia kuchennego wg poniższego zestawienia i o określonych poniżej parametrach technicznych: Wykaz wyposażenia kuchennego montowanego w poszczególnych szkołach (Załącznik NR 1 do SIWZ). 1. Zmywarka kapturowa typ AP-1000 z 2- ma stołami bocznymi - 1 szt. - max. moc 5300 W, - zasilanie 380 V, - wymiary 700x760x1551/193mm, - wymiary stołu 1000x700x900mm, - wysokość mycia naczyń 410mm, - panel sterowania ze wskaźnikami temperatury wody bojlera i mycia umieszczone w górnej części zmywarki, - na wyposażeniu 6 koszy oraz dozowniki płynu myjącego i nabłyszczającego. 2. Zestaw kociołków przechylnych elektrycznych 3x30L typ ZE-5 - 1 szt. - moc 18kW, - zasilanie 380V, - wymiary 1600x400x1350mm. 3. Kocioł warzelny elektryczny poj. 150L typ BEK 150.2 - 2 szt. - obudowa kwadratowa ze stali nierdzewnej, - moc 12kW - zasilanie 380V - wymiary 900x900x900mm. 4. Patelnia elektryczna poj. 80L przechylna - 1 szt. - moc 12kW, - zasilanie 380V, - wymiary 900x900x900mm, - elektryczny przechył misy, - elektroniczny panel z płyną regulacją temperatury. 5. Bemar jezdny 3xGN1/1 z kompletem pojemników - 1szt. - pojemniki z uchwytami i pokrywkami z wycięciami na uchwyty i łyżkę, - moc 2,1kW, - zasilanie 230V - niezależne sterowanie komór, - panel sterujący na dłuższym boku - wymiary 1250x680x900 mm. 6. Piec konwekcyjno- parowy- elektryczny 6xGN1/1 typ RVE-06300 - 1szt. - moc 10,8kW - zasilanie380V, - wymiary 950x840x830 mm, - elektroniczny panel sterowania piecem, - podstawa z prowadnicami na GN, - uzdatniacz wody 8L, - prysznic myjący, - pojemnik GN1/1H20 - 6 szt., - pojemnik GN1/1H40 - 3 szt., - pojemnikGN1/1H65 perforowany - 3 szt., - ruszt1/1 - 6 szt., - 2 prędkości pracy wentylatora, - system schładzania skroplin, - możliwość regulacji naparowania co 10st.C do 100st.C, - potrójna szyba, - elektryczne otwieranie kominka. 7. Kuter typ C6VV - 3 szt. - moc 350 V, - zasilanie 230V, - pojemność misy 5,3 L, - obroty 1100- 2600 obr/min., - wymiary 380x320x320mm, - obudowa ze stali nierdzewnej, - regulator prędkości 24V, - przeźroczysta pokrywa misy, - na pokrywie umieszczony mikroprzełącznik, - na wyposażeniu jeden nóż ostry oraz ostrzałka do noża, - możliwość mielenia mięsa. II. Oferent udzieli zamawiającemu pisemnej gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi wynosić będzie nie mniej niż 24 miesiące na każde urządzenie wymienione w rozdziale 2.I. SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy , tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu ofert, ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4) Kosztorys ofertowy zawierający nazwę, typ itp. oferowanych urządzeń oraz certyfikaty/inne dokumenty w języku polskim, potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia wskazanych wymogów w rozdziale 2.I. SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia a także ceny jednostkowe brutto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, wyszczególnionych w rozdziale 2.I. SIWZ od pkt 1 do pkt 7. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykaz wykonanych minimum 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i odbiorców - wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty ( referencje itp.) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Oświadczenie wykonawcy,że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. drawsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Drawsku Pomorskim ul. Gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie pok. Nr 212.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 12:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Drawsku Pomorskim ul. gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie pok. 210 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.