eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej II oraz Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej II oraz Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie.
Numer ogłoszenia: 184936 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie , ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2546000, faks 42 2546251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej II oraz Działu Rachunkowości Podatkowej Urzędu Skarbowego Łódź - Polesie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Część 1 obejmuje świadczenie usług biurowych w Bibliotece Akt Rejestracyjnych oraz wprowadzanie danych z deklaracji podatkowych i informacji podatkowych do systemów informatycznych w Dziale Obsługi Bezpośredniej II. Część 2 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2013r. w związku z trwającą akcją PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej. Część 3 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze korespondencji wychodzącej w ramach trwającej akcji PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej. Część 4 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze rejestrów, przypisów i odpisów podatku dochodowego od osób fizycznych (akcja PIT) oraz prace pomocnicze związane z obsługą zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2013r. w związku z trwającą akcją PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej. Każdą z powyżej wymienionych części wykonywać będzie tylko jedna osoba. Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie przez każdego z Wykonawców po 184 godziny. Usługi będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku i w godzinach jego pracy, najczęściej między godz. 8:00 a 16:00. Wykonawcy dostaną do dyspozycji sprzęt i artykuły zamawiającego w celu realizacji powierzonych zadań, które zostaną udostępnione jedynie na czas realizacji usług..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 23.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o znajomości bardzo dobrej obsługi komputera oraz o znajomości obsługi odpowiednich programów : POLTAX dla części: 4, BIBLIOTEKA AKT dla części 3, EWIDENCJE dla części 2 i 4 , pakietu MS Office dla części 1

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcą jest uczeń, student, składa on oświadczenie o niepodleganiu obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu. 2. W przypadku osoby reprezentującej Wykonawcę - dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbaskarbowa.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: magdalena.galant@ld.mofnet.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie w Łodzi ul. 6 Sierpnia 84/86 pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje świadczenie usług biurowych w Bibliotece Akt Rejestracyjnych oraz wprowadzanie danych z deklaracji podatkowych i informacji podatkowych do systemów informatycznych w Dziale Obsługi Bezpośredniej II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2013r. w związku z trwającą akcją PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze korespondencji wychodzącej w ramach trwającej akcji PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na obsłudze rejestrów, przypisów i odpisów podatku dochodowego od osób fizycznych (akcja PIT) oraz prace pomocnicze związane z obsługą zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2013r. w związku z trwającą akcją PIT w Dziale Rachunkowości Podatkowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.