eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Poznań: Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części.
Numer ogłoszenia: 184891 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów promocyjnych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 7 części. -cześć 1: dostawa kubków i filiżanek oraz kubków termicznych - cześć 2: dostawa wskaźników laserowych, kredek, kredy dla dzieci, długopisów, zakreślaczy - cześć 3: dostawa pendrivów, podkładek pod myszy - cześć 4: dostawa toreb na zakupy, parasoli automatycznych, wizytowników - cześć 5: dostawa smyczy, breloczków, uchwytów na torby, czyścików do ekranu - cześć 6: dostawa balonów, przypinek typu badge, opasek silikonowych - cześć 7: dostawa koszulek t-shirtów, koszulek polo. 3. Wykonawca w formularzu cenowym na poszczególne części zamówienia w kolumnie nr 3: Nazwa i typ proponowanego asortymentu wskaże nazwa producenta, pełną nazwa i symbol produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz załączy do oferty próbki artykułów promocyjnych tj. po jednej sztuce każdego artykułu opisanego w załączniku nr 2 - CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 7, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dołącza do oferty próbki bez logotypów UAM, wzór nadruku dowolny, z zachowaną techniką nadruku opisaną w SIWZ dla poszczególnych wzorów w porównywalnej wielkości w dowolnym kolorze. 7. Zamawiający zakłada, że asortyment z części 1-7 będzie zamawiany 1 raz w miesiącu. Tylko w sytuacjach wyjątkowych może wystąpić potrzeba dodatkowego zamówienia, w szczególności asortymentu z części 2 postępowania tj: wskaźników laserowych, zestawów kredek, długopisów, zakreślaczy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 2 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 3 - 600.00 zł (słownie: sześćset 00/100) Zadanie nr 4 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 5 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 6 - 900.00 zł (słownie: dziewięćset 00/100) Zadanie nr 7 - 1 800.00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie wiedzy i doświadczenia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia..

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy na każdą cześć należy złożyć osobny formularz ofertowy . Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik. Formularz cenowy na każdą cześć należy złożyć osobny formularz cenowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik. Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Próbki oferty asortymentowej Wykonawca składający ofertę winien dołączyć do oferty próbki, zgodnie z zapisami w rozdz. III pkt 3 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie Art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia wynikającego z Umowy, w przypadku gdy w terminie wskazanym wyżej nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto. W takim przypadku, w drodze pisemnego Aneksu, strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego. b) w przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży (konieczne będzie przedstawienie przez Wykonawcę stosownych dokumentów: oświadczenie producenta/ importera o zaistnieniu takiej okoliczności), zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie. W takim przypadku, w drodze pisemnego Aneksu, strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: asortyment zostanie zmieniony - produkt wycofany zostanie zastąpiony produktem innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego, Dział zamówień Publicznych, pokoj nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego , Dział zamówień Publicznych , pokój nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa kubków i filiżanek oraz kubków termicznych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę kubków i filiżanek oraz kubków termicznych. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 1 oraz Załączniku A do SIWZ. Załącznik A (pozycja 1-4 poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z logotypami UAM, jakich oczekuje zamawiający.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa wskaźników laserowych, kredek, kredy dla dzieci, długopisów, zakreślaczy do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę wskaźników klaserowych, kredek, kredy dla dzieci, długopisów, zakreślaczy. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 2 oraz Załączniku B do SIWZ. Załącznik B do SIWZ (pozycje 1-9) zawiera poglądowe zdjęcia koszulek t- shirtów i koszulek polo z wzorami logo i logotypu oraz logotypem Kolorowego Uniwersytetu jakich oczekuje zamawiający..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa pendrivów, podkładek pod myszy do Uniwresytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę pendrivów, podkładek pod myszy. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 3 oraz Załączniku C do SIWZ. Załącznik C do SIWZ - pozycja nr 1 -3 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sukcesywna dostawa toreb na zakupy, parasoli automatycznych, wizytowników do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę dostawa toreb na zakupy, parasoli automatycznych, wizytowników. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 4 oraz Załączniku D do SIWZ. Załącznik D do SIWZ - pozycja nr 1-5 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sukcesywna dostawa smyczy, breloczków, uchwytów na torby, czyścików do ekranu do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę smyczy, breloczków, uchwytów na torby, czyścików do ekranu Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 5 oraz Załączniku E do SIWZ. Załącznik E do SIWZ - pozycja nr 1-4 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sukcesywna dostawa balonów, przypinek typu badge, opasek silikonowych do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę dostawa balonów, przypinek typu badge, opasek silikonowych Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 6 oraz Załączniku F do SIWZ. Załącznik F do SIWZ - pozycja nr 1 -4 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sukcesywna dostawa koszulek t-shirtów, polo do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywną dostawę dostawa koszulek t-shirtów, polo Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy-część 7 oraz Załączniku G do SIWZ. Załącznik G do SIWZ - pozycja nr 1- 6 zawiera poglądowe zdjęcia artykułów promocyjnych z wzorem logo UAM, jakich oczekuje zamawiający..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.