eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia Dworska › Dostawa i montaż stacji odwadniania osadu na terenie oczyszczalni ścieków w Lubochni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Lubochnia Dworska: Dostawa i montaż stacji odwadniania osadu na terenie oczyszczalni ścieków w Lubochni
Numer ogłoszenia: 184817 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Lubochni , ul. Tomaszowska 9, 97-217 Lubochnia Dworska, woj. łódzkie, tel. 44 710 34 22, faks 44 710 34 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stacji odwadniania osadu na terenie oczyszczalni ścieków w Lubochni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowej stacji odwadniania osadu na terenie oczyszczalni ścieków w Lubochni. Elementy stacji odwadniania osadu: 1.Prasa taśmowa z zagęszczaczem śrubowo-bębnowym (wymiary max 3,3mx1,5mx1,93m, przepustowość od 5 do 7 m3/h, szerokość taśmy min. 80 cm, taśma bezstykowa , bez metalowych łączników) 2.Pompa dozująca polielektrolit z uszczelnieniem teflonowym , o wydajności max. 300 l/h 3.Sprężarka tłokowa bezolejowa (pojemność zbiornika min. 24 l) 4.Przedłużki podpór pras (4 szt ) - długość min 0,3 m 5.Zespół do odzysku wody płuczącej - zbiornik o wymiarach max. 800x400x940 mm, elektrozawór, zawór zwrotny, czujnik pomiaru poziomu cieczy 6.Przenośnik osadów odwodnionych- długość 2500mm, ślimak bezwałowy, stal konstrukcyjna ślimaka zabezpieczona antykorozyjnie Wymagania techniczne dotyczące urządzeń: 1.Urządzenia winny być wykonane wyłącznie ze stali nierdzewnej 2.Prasa powinna być płukana wyłącznie filtratem w sposób gwarantujący: - niezatykanie dysz płuczących, - zapewnienie 100% pokrycie zapotrzebowania na wodę płuczącą, - nieprzerwaną pracę przez co najmniej 8 godz. bez potrzeby czyszczenia sit, - sygnalizację stanów alarmowych z możliwością awaryjnego dopełnienia wodą zewnętrzna; 3.Prasa winna być wyposażona w niezależnie napędzany zagęszczacz wstępny, śrubowo- bębnowy, zintegrowany z prasą lub stanowiący oddzielne urządzenie; 4. Prasa winna być wyposażona w automatyczny system (pneumatyczny bądź hydrauliczny) regulacji położenia taśmy 5. Prasa winna być wyposażona w pneumatyczny lub hydrauliczny system naciągu taśmy; 6.Prasa wyposażona winna być w osłony boczne oraz osłony wszelkich części ruchomych zgodnie z wymogami bezpieczeństwa; 7.Zamawiający wymaga aby gwarancja na urządzenia wynosiła min 3 lata, a na zużycie taśm min 5 lat. Inne wymagania: 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie oczyszczalni ścieków w Lubochni wraz z dokonaniem niezbędnych połączeń instalacyjnych oraz dokonania jego rozruchu technicznego i technologicznego. 2.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia obsługi i nadzoru bezpośredniego stacji odwadniania osadu. Szkolenie przeprowadzone winno być na gotowym do eksploatacji obiekcie i zapoznać wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zasadami działania, konstrukcją i charakterystyką zastosowanych urządzeń, systemami alarmowymi i sposobem postępowania w przypadku nieprawidłowości oraz zasad BHP na stanowisku pracy. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wykonywania bezpłatnych przeglądów technicznych co 3-6 miesięcy w okresie gwarancji wraz z dokonaniem niezbędnych regulacji i wymiany nieprawidłowo działających elementów, a także pełnej obsługi serwisowej w okresie pogwarancyjnym z dostawą oryginalnych części zamiennych w ciągu co najmniej 5 lat. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godz. od telefonicznego powiadomienia przez służby Zamawiającego. 5.Wykonawca odpowiedzialny jest za dokonanie niezbędnych domiarów, opisów i inwentaryzacji stanu istniejących instalacji celem takiego dostosowania i wyposażenia prasy, aby zminimalizować konieczne przeróbki i zapewnić prawidłowe działanie urządzenia i osiągnięcie deklarowanych wydajności technologicznych parametrów technologicznych. Termin oględzin należy uprzednio uzgodnić ze w skazanym w SIWZ przedstawicielem Zamawiającego. 6.Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie, nie dopuszcza się przerwy w pracy oczyszczalni ścieków. W przypadku oferowania przez wykonawcę urządzeń równoważnych w stosunku do określonych przez zamawiającego w SIWZ, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez urządzenie równoważne zamawiający rozumie urządzeń o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do urządzenia wymaganego przez zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiana przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych, b) działanie siły wyższej, c) wystąpienie okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych, ul. Tomaszowska 9, Lubochnia Dworska, 97-217 Lubochnia, pokój nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych, ul. Tomaszowska 9, Lubochnia Dworska, 97-217 Lubochnia, pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.