eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont budynku Nadzoru Wodnego w Śremie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-21

Poznań: Remont budynku Nadzoru Wodnego w Śremie
Numer ogłoszenia: 184812 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Nadzoru Wodnego w Śremie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku Nadzoru Wodnego w Śremie. 1. Cel i zakres: Zadanie polega na przeprowadzeniu remontu w zakresie termomodernizacji budynku Nadzoru Wodnego w Śremie. 1.2 Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1.2.1. Roboty budowlano - rozbiórkowe: - demontaż pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, - demontaż łacenia dachu, - demontaż zniszczonych elementów więźby dachowej, - demontaż rynien i rur spustowych, - demontaż opierzeń, wyłazu dachowego i ław kominiarskich, - demontaż okien i drzwi, które nadają się do wymiany, - rozbiórka deskowania stropu nad poddaszem, - rozbiórka mieszanki żużla i ziemi stropu nad poddaszem, - demontaż parapetów okiennych zewnętrznych, - demontaż balustrady schodów zewnętrznych. 1.2.2 Roboty budowlane: - montaż krokwi o wymiarach 10 x 14 (ok. 20 % konstrukcji dachu), - mocowanie desek do krokwi i belek stropowych, - ułożenie folii dachowej na krokwiach, - wykonanie łacenia dachu, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanej w koronkę podwójnie, - montaż rynien i rur spustowych, opierzeń, wyłazu na dach, ław kominiarskich i barier śniegowych, - ułożenie folii paroprzepuszczalnej dachu i stropu nad poddaszem, - wykonanie deskowania z płyty OSB stropu nad poddaszem, - wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 22 cm pomiędzy krokwiami oraz stropu nad poddaszem, - wykonanie zabudowy dachu z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych z płyt styropianowych gr. 20 cm, - wykonanie izolacji szerokości 1,00 m z styropianu EPS gr. 15 cm (cokół + zagłębienie w ziemi), - osadzenie nowych ościeżnic, drzwi i okien, - montaż nowych parapetów okiennych zewnętrznych, - wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych, - montaż nowej balustrady schodów zewnętrznych. 1.2.3 Roboty instalacyjne: - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie nowej instalacji wodnej i kanalizacyjnej, - wykonanie kotłowni i instalacji gazowej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej. 2. Lokalizacja zadania: Przedmiot zadania zlokalizowany jest w miejscowości Śrem przy ul. Nadbrzeżnej nr 7, działka nr 830/1, 830/2 831/1 obręb 0007 Śrem, powiat śremski województwo wielkopolskie. 3. Opis stanu istniejącego: Budynek Nadzoru Wodnego w Śremie jest budynkiem biurowo-mieszkalnym. Jest to budynek parterowy z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony. Dach stromy, dwuspadowy z kafarami. Do budynku prowadzi wejście główne umiejscowione w elewacji frontowej. Dodatkowe wejście znajduje się w elewacji bocznej bezpośrednio do pomieszczenia werandy. Również z zewnątrz w elewacji bocznej znajduje się wejście do pomieszczeń gospodarczych umieszczonych na parterze budynku. Fundamenty budynku- betonowe. Ściany murowane w piwnicy z cegły ceramicznej gr. 52cm, na parterze i poddaszu z cegły ceramicznej gr. 42cm. Stropy - nad piwnicą: betonowy, nad parterem i poddaszem: drewniane. Posadzki: piwnica - betonowe, parter i poddasze - pcw, deski. Dach - więźba dachowa - drewniana, pokrycie dachu - dachówka karpiówka układana w koronkę podwójną. Ściany zewnętrzne oraz działowe wykończone tynkiem cementowo wapiennym. Drzwi wejściowe płytowe, drzwi wewnętrzne drewniane. Stolarka okienne PVC, okna i drzwi pomieszczenia werandy - drewniana. Budynek wyposażony jest w następujące media: energię elektryczną, przyłącze wodociągowe, przyłącze gazowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie do kolektora w ul. Nadbrzeżnej. Wentylacja grawitacyjna poprzez istniejący murowany komin wentylacyjny. Przedmiotowy budynek, nie jest wpisany do rejestru zabytków, podlega ochronie z uwagi na usytuowanie w strefie ochrony konserwatorskiej. Przedmiotowa inwestycja nie należy do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. 4. Technologia robót i przyjęte rozwiązania techniczne: Szczegółowe rozwiązania techniczne, materiałowe, oraz organizacyjne zawarte są w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiotu zadania. 4.1.Metoda realizacji. Realizacja remontu budynku powinna być wykonana przez firmę budowlaną posiadającą doświadczenie i stosowną wiedzę w robotach ogólnobudowlanych i instalacyjnych. Szczegóły, detale, rozwiązania techniczne i materiałowe wykonania prac budowlanych są zawarte w dokumentacji projektowej oraz oddzielnych opracowaniach branżowych. Wszystkie roboty budowlane i montażowe wykonać należy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz przepisami BHP, pod nadzorem osób uprawnionych do kierowania tymi pracami oraz kontrolowania ich jakości. 4.2. Izolacja termiczna ścian. Projektuje się izolacje ścian zewnętrznych z styropianu gr. 20 cm. Budynek ociepla się metoda lekka - mokra. Metoda ta polega na przymocowaniu do ścian od strony zewnętrznej warstwowego układu elewacyjnego, w którym warstwę izolacyjną stanowią płyty ze styropianu, a warstwę elewacyjna - cienkowarstwowa akrylowa wyprawa tynkarska wykonana na podkładzie zbrojonym tkaniną szklaną. Podłoże musi być stabilne, o dostatecznej nośności, wolne od kurzu, pyłu, olejów, mchu i wyraźnie łuszczących się powłok malarskich czy też wypraw. Przy nierównościach podłoża większych niż +/-1 cm, podłoże należy wyrównać zaprawą. Kruche i odpadające tynki należy usunąć. Powierzchnie ścian należy oczyścić mechanicznie np. drucianymi szczotkami, a następnie zmyć wodą. Podłoże zagruntować preparatem wzmacniającym podłoże. Obróbki blacharskie (podokienniki) i rury spustowe zdemontować. 4.3. Izolacja termiczna dachu. W celu wykonania izolacji termicznej dachu, pomiędzy krokwie o wym. 10x14 cm, do których przymocowano po obu stronach deski o wym. 4x22 cm ułożyć izolację termiczną z wełny mineralnej gr. 22 cm., oraz na deski umocowane do krokwi ułożyć izolację z wełny mineralnej o gr. 8 cm w celu zminimalizowania mostków termicznych. 4.4. Konstrukcja i pokrycie dachowe. Przewiduje się wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki układanej w koronkę podwójnie w kolorze ceglastym oraz wymianę belek krokwiowych w ilości ok. 8 szt. (20 %) konstrukcji dachu. Pozostałe elementy więźby dachowej należy zaimpregnować. W celu ułożenia wełny mineralnej pomiędzy krokwiami o wym. 10 x 14 cm należy umocować po obu stronach krokwi deski o wym. 4x22 cm. Mocowanie desek do krokwi zgodnie z projektem budowlanym (szczegół B). Projektowany układ warstw dachu: - dachówka karpiówka ceramiczna układana w koronkę podwójnie w kolorze ceglastym, - łaty o wym. 4x6 cm, - łaty o wym. 2,5x5 cm, - folia dachowa, - krokwie o wym. 10x14 + po obu stronach deski o wym. 4x22 cm, - płyty z wełny mineralnej gr. 22 cm, - folia paroizolacyjna, - płyta gipsowo-kartonowa gr. 1,25 cm. 4.5. Strop nad poddaszem. Należy wybrać mieszaninę żużla i ziemi z przestrzeni stropu nad poddaszem. Projektuje się wzmocnienie istniejących belek stropowych poprzez umocowanie po obu stronach belki desek drewnianych o wym. 4x22 cm. Mocowanie desek do belek zgodnie z projektem budowlanym (szczegół A). Projektowany układ warstw stropu nad poddaszem: - deskowanie - płyta OSB gr. 2 cm, - folia paraizolacyjna, - wełna mineralna gr. 22 cm, - istniejące belki stropowe o wym. 14x20 cm + wzmocnienie obustronnie deskami o wym. 4x22 cm. Należy wykonać impregnację elementów drewnianych stropu nad poddaszem. 4.6. System odwodnienia budynku. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej lub powlekanej poliester w kolorze szarym gr. 0,50 mm. Zamontować nowe rynny tytan-cynk lub z blachy powlekanej poliester, szara , gr. 0,50 mm o przekroju okrągłym fi 150 mm podwieszone na hakach mocowanych do drewnianego krawędziaka okapowego co 50 cm z zachowaniem spadków w rynnach. Rury spustowe j.w. o przekroju okrągłym 120 mm, mocowane co 150 cm. Należy także zamontować bariery śniegowe i ławy kominiarskie. 4.7. Parapety zewnętrzne. Wykonać i zamontować parapety z blachy powlekanej (poliester 25 `m, kolor biały, gr. 0,50 mm). Parapety o szerokości dostosowanej do szerokości otworów okiennych i grubości ścian. Powinny one wystawać poza lico ocieplanych ścian, co najmniej 4,0 cm i muszą zabezpieczać elewacje przed przeciekami wody deszczowej. 4.8. Tynki - zewnętrzne mineralne. 4.9. Drzwi. Drzwi wejściowe - drewniane (u=1,6 W/m2K). 4.10. Stolarka okienna. Okna PCV lub drewniane z szybą zespoloną. 4.11. Kolorystyka. Ściany zewnętrzne - kolor biały, Cokół - kolor jasny brąz, Drzwi - kolor jasny buk, Okna - kolor biały, Parapety - kolor szary lub biały, Rynny i rury spustowe - kolor szary, Opierzenia - blacha stalowa. 4.12. Instalacje. Zaprojektowano nową instalację gazową zasilającą kotłownię budynku mieszkalno-biurowego oraz 2 kuchenki gazowe. Przewody instalacji gazowej wewnętrznej w budynku należy wykonać z rur miedzianych (system Profipress firmy VIEGA). Rury łączyć złączkami zaprasowywanymi (trójniki, kolanka itp.). Instalację c.o. zaprojektowano na parametry 55/45 0C. Dobrano grzejniki stalowe z podłączeniem bocznym typu K (parter) oraz dolnym typu KV. Rurociągi miedziane należy izolować termicznie izolacją z pianki polietylenowej elastycznej o grubości 20 mm. Przewidziano również wyminę instalacji wod - kan. i instalacji elektrycznej. Instalacja c.w.u. obejmuje swoim zakresem demontaż istniejącej instalacji, armatury sanitarnej, wodomierzy itp. oraz ułożenie nowej instalacji z rurociągów PP średnicy 32 mm. Instalacja kanalizacyjna obejmuje demontaż rur żeliwnych i montaż nowej instalacji z rurociągów PCV średnicy 110 i 160 mm. Instalacja elektryczna obejmuje wymianę rozdzielni TR oraz demontaż istniejących przewodów elektrycznych gniazd itp. wewnątrz budynku oraz montaż nowych przewodów i elementów instalacji elektrycznej. 5. Wizja lokalna: Zamawiający zaleca dokonanie przez oferenta wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania przedmiotowej oferty. Osoba do kontaktu w sprawie wizji terenowej: Bogdan Gądecki tel. 0 602-670-830. 6. Informacje dodatkowe: 6.1. Wykonawca robót przed przystąpieniem do realizacji zadania przedstawi szczegółowy harmonogram prac i uzyska akceptację Zamawiającego w celu realizacji przedmiotu zadania. 6.2. Wykonawca robót powinien uwzględnić w organizacji robót remontowych normalne funkcjonowanie biura Nadzoru Wodnego. 6.3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wykonawca zadania jest zobligowany do wykonania i montażu tablicy informacyjnej opracowanej zgodnie ze wzorem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (http://www.wfosgw.poznan.pl/pub/files/file/2014/04/Wytyczne%20oznakowania%20zadan%20dofinansowywanych%20ze%20srodkow%20WFOSiGW%20w%20Poznaniu.pdf). Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, audytem energetycznym, efektem ekologicznym, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami BHP. Informacje ogólne. 1. Dokumentacja techniczna opracowana została w 2013 r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze EKOTERMA Andrzej Maik; os. Stefana Batorego 25 / 17, 60 - 687 Poznań. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. 3. Załączony powyżej opis określa zakres robót przewidziany do realizacji w niniejszym postępowaniu. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2015 r. dla robót instalacyjnych kotłowni i instalacji gazowej, do 30 listopada 2015 r. dla pozostałego zakresu.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.28 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę, której przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego w zakresie ogólnobudowlanym obejmującą swym zakresem również instalacje: centralnego ogrzewania, wodociągowe i kanalizacyjne o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: - 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym z mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia nadane na podstawie przepisów wcześniejszych oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, - 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym z mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia nadane na podstawie przepisów wcześniejszych oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, zobowiązań wymaganych postanowieniami SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1 robota, której przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego w zakresie ogólnobudowlanym obejmującą swym zakresem również instalacje: centralnego ogrzewania, wodociągowe i kanalizacyjne o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Kosztorys ofertowy uproszczony. 6. Oświadczenie dotyczące przynalezności do grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem stanowiacym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10-12 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 93
  • 2 - Okres gwarancji - 7

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu wystąpienia warunków hydrologiczno - meteorologicznych uniemożliwiających wykonywanie prac, - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, które nie spowodują zwiększenia zakresu zamówienia, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem umowy, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych, - z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu umowy, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 308, od poniedziałk do piątku, w godz. 8:00 - 14:00 lub pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a Prawa zamówień publicznych. 2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.