eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej



Ogłoszenie z dnia 2011-07-05

Będzin: Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej
Numer ogłoszenia: 184792 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalistycznego dla Straży Miejskiej w Będzinie z przedziałem dla osób zatrzymanych o określonych poniżej parametrach technicznych, wyposażenia i stylizacji: 1.Rok produkcji nie wcześniej niż IV kwartał 2010 r. - fabrycznie nowy. 2.Silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności skokowej min. 1200 cm3, max. 1700 cm3 . (pojemność oraz moc oferowanego silnika samochodu musi wynikać z jego homologacji) 3.Wymiary: Długość nie mniej niż 4300 mm Szerokość nie mniej niż 1700 mm Wysokość nie mniej niż 1600 mm 4.Napęd na przednie koła. 5.AIR BAG dla kierowcy i pasażera. 6.System zapobiegania blokowania kół podczas hamowania. 7.Kolor srebrny. 8.Wspomaganie układu kierowniczego. 9.Radio z zestawem głośników. 10.Alarm, centralny zamek, klimatyzacja. 11.Samochód na oponach letnich, pełnowymiarowe koło zapasowe, komplet opon zimowych. 12.Dywaniki gumowe w przedziale I. 13.Tapicerka materiałowa w ciemnej tonacji ( przedział I). 14.Gwarancja na cały pojazd min. 2 lata, na perforacje blachy min. 10 lat. 15.Wyposażenia funkcjonalne i dodatkowe: 15.1.Ilość miejsc: I przedział: 2 miejsca - kierowca i dysponent, II przedział: 2 lub 3 miejsca siedzące dla osób zatrzymanych z drzwiami bocznymi z lewej i z prawej strony - oszklone, okratowane. III przedział: tzw. techniczno-magazynowy - pusty z drzwiami (drzwi tylne) - przeszklone, szyby przyciemniane w stopniu min. 50%, atestowane. Opis przedziałów. Przezroczysta osłona oddzielająca część przeznaczoną dla funkcjonariuszy (przedział I) od części przeznaczonej dla osób zatrzymanych (przedział II), z otworami wentylacyjnymi zapewniającymi bezpieczny kontakt funkcjonariuszy z osobami zatrzymanymi. Drzwi znajdujące się w części dla osób zatrzymanych (przedział II) bez klamek od strony wewnętrznej, blokowane przed otwarciem od środka, sterowane z przedziału I. Oświetlenie dodatkowe w części dla osób zatrzymanych (przedział II), zabezpieczone oraz sterowane z przedziału I. Ławka - siedzisko w części dla osób zatrzymanych (przedział II) wykonana z twardego materiału, odpornego na uszkodzenia wraz z uchwytami na kajdanki dla wszystkich miejsc. Wnętrze części dla osób zatrzymanych (przedział II) pokryte warstwą łatwo zmywalną. Podłoga z blachy odpornej na wilgoć wraz z otworem spustowej. Krata oddzielająca od siebie przedział II i III. Wyposażenie przedziału II atestowane. 15.2.Belka świetlna zamontowana na dachu, z filtrem pomarańczowym opatrzona napisem od strony przedniej oraz tylnej STRAŻ MIEJSKA wraz z urządzeniem do wydawania komend głosowych. 15.3.Montaż radiostacji przekazanej przez Zamawiającego. 15.4.Pas wyróżniający odblaskowy w postaci trójrzędnej szachownicy w kolorze żółto-granatowym z kwadratów o wymiarach jednakowych. Bezpośrednio poniżej pasa wyróżniającego pas barwy granatowej o szerokości nie mniejszej niż 300 mm i nie większej niż do dolnej krawędzi drzwi. 15.5. Odblaskowy napis STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym na pasie barwy granatowej na przednich drzwiach, po obu stronach pojazdu oraz na tylniej części pojazdu. 16. Emblematy Miasta Będzin w rozmiarze nie mniejszym niż 300 mm x 220 mm na tylnich drzwiach i po obu stronach pojazdu, symetrycznie na pasie granatowym. II. Pakiet ubezpieczenia OC, AC, NW. III. Wykonawca ma zapewnić dostawę samochodu do siedziby Straży Miejskiej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00 - Inne samochody pasażerskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach i na warunkach jak niżej: 1.1 Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania, - przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania robót, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2.Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający może w toku dokonywania oceny ofert zażądać wyjaśnień treści złożonych ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel.fax. 32 2679134..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.