eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Wykonanie i doposażenie placów zabaw w trybie zaprojektuj - wybuduj na terenie Gminy Międzyrzecz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Międzyrzecz: Wykonanie i doposażenie placów zabaw w trybie zaprojektuj - wybuduj na terenie Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 184773 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260176 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i doposażenie placów zabaw w trybie zaprojektuj - wybuduj na terenie Gminy Międzyrzecz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących placów zabaw w trybie zaprojektuj i wybuduj: 3.1.1 Zadanie 1 - Utworzenie placu zabaw przy ulicy Dąbrowskiego w Międzyrzeczu działka nr ewid. 273/12 obręb geodezyjny Międzyrzecz 1; 3.1.2 Zadanie 2 - Utworzenie czterech mini placów zabaw przy ulicy Świerczewskiego w Międzyrzeczu działka nr ewid. 616/10, 616/16, 668/4, 669/8 obręb geodezyjny Międzyrzecz 2; 3.1.3 Zadanie 3 - Doposażenie placu zabaw w miejscowości Kursko działka nr ewid. 268 obręb geodezyjny Kursko 3.2. Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu dla każdego placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i przedłożenie koncepcji Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy. 2. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z opracowaniem mapy do celów projektowych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcją (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej formacie PDF osobno dla każdego placu zabaw) 3. dokonanie w imieniu Gminy Międzyrzecz zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). 4. zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych zgodnie ze zgłoszeniem i dokumentacją projektową, wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PC na terenach nowych placów zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni trawiastej jako nawierzchni pod i wokół posadowionych urządzeń zgodnie z obowiązującymi normami. Dostarczenie dokumentacji od producenta o dostarczonych i posadowionych w gruncie urządzeniach zabawowych. 3.3 Zaprojektowane urządzenia powinny być różnorodne oraz dostosowane do określonych grup wiekowych. 3.4 Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placach zabaw dla dzieci musza spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi norm polskich i UE. 3.5 Urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń dzieci. 3.6 Zamawiający nie dopuszcza stosowania urządzeń drewnianych za wyjątkiem piaskownicy. 3.7 Urządzenia muszą być zamontowane na gruncie zgodnie z zaleceniami producenta. 3.8 Otoczenie urządzeń musi mieć strefy ochronne bezpieczeństwa wykonane zgodnie z opisami przy atestach dla poszczególnych typów urządzeń. 3.9 Wszystkie urządzenia muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów Prawa budowlanego. 3.10 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy na wykonania zamówienia. 3.11 Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 3.12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; 3.13. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łącznie cenę prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i SIWZ, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 3.13.1. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 3.13.2. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3.13.3 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe, b) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, c) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP, d) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, e) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 3.14 Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 3.15 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 3.16 Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz rękojmi za wady robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.53.51.00 - Huśtawki 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J&S Wawrzyniak, ul. Przybrzeżna 17, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68319,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85422,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85422,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181220,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.