eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › PRZEBUDOWA DROGI NR 14 O NAWIERZCHNI BRUKOWCOWEJ, NA NAWIERZCHNIĘ BITUMICZNĄ W M. KROMOLIN, GM. ŻUKOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Żukowice: PRZEBUDOWA DROGI NR 14 O NAWIERZCHNI BRUKOWCOWEJ, NA NAWIERZCHNIĘ BITUMICZNĄ W M. KROMOLIN, GM. ŻUKOWICE
Numer ogłoszenia: 184638 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice, Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, fax 0 76 831 41 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowice.pl; http://zukowice.sbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI NR 14 O NAWIERZCHNI BRUKOWCOWEJ, NA NAWIERZCHNIĘ BITUMICZNĄ W M. KROMOLIN, GM. ŻUKOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi gminnej na terenie Gminy Żukowice w m. Kromolin umownie oznaczonej Nr14 (dz. Nr 323) o łącznej długości L=0,483 km. Przedmiotowa droga służy jako droga transportu rolnego a jej główna funkcja to dojazd do pól i posesji. Droga ta stanowi drogę wewnątrz wsi Kromolin, posiada nawierzchnię i ściek odwodnieniowy przykrawędziowy wykonane z kamienia brukowego. Przebudowa istniejącej nawierzchni o przekroju parabolicznym polega na jej wyprofilowaniu przy pomocy tłucznia i mieszanki mineralnobitumicznej do przekroju daszkowego na odcinkach prostych, oraz jednostronnego na odcinkach przebiegających w łukach poziomych. Grubość nawierzchni bitumicznej po uprzednim zaklinowaniu tłucznia i wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną w ilości 200Mg wynosić będzie 8cm po zagęszczeniu. Ponadto do zakresu prac przy przebudowie drogi należy wykonanie prac związanych z odwodnieniem, wjazdami na posesję oraz wymiana przyłączy wodociągowych zlokalizowanych w drodze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5728 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : 2.1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia nie mniejszej niż 300.000,00 zł. 2.2.dysponują osobami, które mogą być wyznaczone do pełnienia funkcji : a) Kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalności drogowej, odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem, b) Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. c) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjalności w zakresie robót drogowych. 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie : 4.1. w celu bieżącego finansowania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości odpowiadającej złożonej ofercie, 4.2. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC w zakresie wykonywania robót budowlanych - min. suma ubezpiecz. 500.000,00 zł. 5. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : · każdy z osobna : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3) posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, · wspólnie muszą wykazać, że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), 2) dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3) dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4) posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. · przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, B. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, wraz z załącznikami nr 1,2 i 3 2. wzór umowy zał. Nr 4. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, z art.22 ustawy Pzp (zał. 1 do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 5. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego (zał. Nr 2 do form. oferty). 6. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, zapewniającą wykonanie przedmiotu zamówienia, w wysokości odpowiadającej złożonej ofercie, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3 do form oferty). 9. Rachunek zysków i strat, za rok 2007, 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności 11. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ponadto, złożyć do wniosku : a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Kopia dowodu wniesienia wadium. 13. Kosztorys ofertowy, opracowany metodą uproszczoną, zawierający zestawienie materiałów wraz z podaniem cen jednostkowych, czynników produkcji tj. Ko (wraz z Kz), rbh, Z.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zukowice.sbip.pl; www.zukowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice, sekretariat pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice, sekretariat pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.