eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Zakup wraz z sukcesywna dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Przemyśl: Zakup wraz z sukcesywna dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 18456 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z sukcesywna dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu. 1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.3 Wykonawca dostarcza materiały i ponosi koszty związane z transportem materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego. 1.4 Dostawy materiałów biurowych będą realizowane partiami w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia faxem przez pracownika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego. 1.5 Wykonawca realizuje zamówienie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 1.6 Wymiana wadliwego towaru na towar bez wad nastąpi w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego Wykonawcy przez pracownika Wydziału Organizacyjno- Administracyjnego. 1.7 1.7 Wartość materiałów wyliczona wg. zestawienia rzeczowo-kosztowego (zał. Nr 1 do SIWZ) stanowi wartość maksymalną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. 1.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp - 1.2 Zamówienie może być udzielone wyłącznie wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków , oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie , forma dokumentów oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty o których mowa w pkt. 2.3.2 do 2.3.4 SIWZ. 2.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 2.3.1. O świadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik Nr 3 cz. I do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik Nr 3 cz.I do SIWZ). - w celu potwierdzenia , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy 2.3.2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy - - wypełnione i podpisane odpowiedni przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( załącznik Nr 3A cz. II do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( załącznik Nr 3 B cz. II do SIWZ) 2.3.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy składane zgodnie z pkt. 2.3.2 SIWZ. oraz inne dokumenty : 2.3.4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2.3.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.