eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › WYKONANIA USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONE PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE (SUFO) NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1965 OLESZNO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Oleszno: WYKONANIA USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONE PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE (SUFO) NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1965 OLESZNO
Numer ogłoszenia: 184527 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1965 , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3674032, faks 094 3674120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl-drawsko.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIA USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONE PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE (SUFO) NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1965 OLESZNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa całodobowej ochrony 11 obiektów w JW 1965 Oleszno ul. Główna 1 rozmieszczonych na terenie poligonu wojskowego przez ochronę uzbrojoną w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną krótką..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.24.10.00 - Usługi w zakresie bezpieczeństwa publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 30000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki Zamawiającego i wykaże że posiada: - Aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawia Ustawy z dn. 22.08.1997r o ochronie osób i mienia Dz. U. 114 z późn. zmian. - ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia obejmującą swym zasięgiem rejon powiatu drawskiego; - świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego stopnia II o klauzuli POUFNE (instrukcja bezpieczeństwa); - urządzenia radiowe, pracujące w sieci radiokomunikacji ruchomej typu dyspozytorskiego, obejmujący swoim zasięgiem rejon wykonywania przedmiotu zamówienia oraz właściwe pozwolenie, wystawione przez uprawniony podmiot. Posiada pozwolenie radiowe do używania radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego wydane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Warunki częstotliwości określają obszar działania Drawsko Pomorskie Kalisz Pomorski. Posiada pozwolenie radiowe do używania radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego wydane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Warunki częstotliwości określają stację bazową (monitorującą) w rejonie powiatów Drawsko Pomorskie Kalisz Pomorski; - osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności, - przedstawią wykaz pracowników, którzy będą realizować zadanie z rozbiciem na: zarząd, pracowników ochrony fizycznej na stanowiskach: Dowódcy zmiany - minimum 3 pracowników, pracownicy ochrony - minimum 12 osób (art.17 Ustawy o ochronie osób i mienia oraz § 6 ust. 3 pkt 11 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dn.19.06.1999r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej). 2) Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy posiadający: a) licencje pracowników ochrony fizycznej II stopnia - co najmniej jeden członek Zarządu, - Szef (komendant) ochrony, - oraz Dowódcy zmiany (wszyscy) b) licencje pracowników ochrony fizycznej min. I stopnia - pracownicy ochrony na stanowiskach wartowników/patroli - licencja pracownika ochrony fizycznej I stopnia (art. 25, art. 26, i art. 27 Ustawy o ochronie osób i mienia oraz § 6 ust. 3 pkt. 11 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dn. 19.06.1999r w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej) 3) Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy (Dowódcy zmiany oraz wartownicy i patrol) posiadający aktualne badania lekarskie i nie posiadający ograniczeń psycho-fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia (art. 26 ust. 3 pkt 2 oraz art. 27 ust. 3 pkt 1 Ustawy o ochronie osób i mienia); 4) Wykonawca zatrudnia Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa (art. 18 ust. 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych); 5) Wykonawca posiada: - kancelarię tajną (art. 50 Ustawy o ochronie informacji niejawnych); 6) Wyposażą niezwłocznie, po zawarciu umowy i otrzymaniu zgody na zakup od Komendanta Wojewódzkiego Policji, pracowników ochrony realizujących zadanie w niezbędną ilość broni i amunicji z uwzględnieniem: - Dowódcy zmiany zostaną wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego; - Pracownicy ochrony pełniący służbę na posterunkach/patrolach - środki przymusu bezpośredniego (§1, §2 i §5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad uzbrojenia SUFO i warunków przechowywania broni i amunicji - Dz. U. 1998 nr 113 poz. 730 z późn. zm.) 7)Zapewnią dla wszystkich pracowników ochrony realizujących zadanie jednolite umundurowanie oraz wyposażenie (art. 20 i art. 21 Ustawy o ochronie osób i mienia oraz §6 ust. 3 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dn. 19.06.1999r w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej); 8)Posiadają własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną mogącą udzielić wsparcia pracownikom ochrony realizującym zadanie ochronne w obiekcie zamawiającego w sytuacjach nadzwyczajnych w czasie do 30 minut, min. 2 pracowników ochrony posiadających licencję I-go stopnia wyposażonych w broń palną i ostrą amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności wraz z pojazdem gotowym do natychmiastowego użycia w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia, czas interwencji od otrzymania sygnału 30 minut 9)Wyrażą zgodę na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz po podpisaniu umowy przystąpią niezwłocznie do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 21 maja 2002r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz. U. nr 78 poz. 707 (§4 i §5 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dn. 19.06.1999r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Polisa, lub inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia w zakresie: odpowiedzialności cywilnej deliktowej na wartość co najmniej 500.000 PLN, odpowiedzialności cywilnej kontraktowej na wartość co najmniej 500.000 PLN. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawia Ustawy z dn. 22.08.1997r o ochronie osób i mienia Dz. U. 114 z późn. zmian. 5. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego stopnia II o klauzuli POUFNE (instrukcja bezpieczeństwa); 6. Ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia obejmującą swym zasięgiem rejon powiatu drawskiego; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej nią 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cswl.pow.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostak Wojskowa 1965 Oleszno ul. Główna 1, 78-513 Oleszno fax 094 7474120 lub osobiście - kancelaria sztabu - pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria sztabu - pokój nr 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.