eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Dostawa zastawy stołowej i sprzętu kuchennego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Lądek-Zdrój: Dostawa zastawy stołowej i sprzętu kuchennego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
Numer ogłoszenia: 184433 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa-NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zastawy stołowej i sprzętu kuchennego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zastawy stołowej i sprzętu kuchennego dla Uzdrowiska Lądek - Długopole SA w ilości i asortymentach określonych w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f - formularzach cenowych do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do magazynów położonych w budynku Szpitali Uzdrowiskowych w Długopolu Zdroju: Mieszko, ul. Zdrojowa 8 oraz w Lądku Zdroju: Jubilat ul. Wolności 4a i Jan ul. Paderewskiego 7, transportem Wykonawcy i na jego koszt . Opis części zamówienia: Część 1 - Zastawa stołowa z porcelany z nadrukiem graficznym logo Uzdrowisko Lądek - Długopole SA określona w załączniku nr 1a; Zastawa o wysokiej gładkości, trudna do zarysowania, przystosowana do mycia w zmywarkach i stosowania w kuchenkach mikrofalowych. Porcelana nie dekorowana o kształcie owalnym. Talerze płytkie - 300 szt., talerze głębokie - 300 szt., talerze deserowe - 300 szt., bulionówki ze spodkiem - 50 szt., salaterka - miseczka - 50 szt, kubki z uchem - 300 szt., talerze deserowe dżemówki - 150 szt., filiżanki ze spodkiem - 180szt, cukiernice - 45 szt. Część 2 - Zastawa stołowa z porcelany z nadrukiem graficznym logo Uzdrowisko Lądek - Długopole SA określona w załączniku nr 1b; Zastawa o wysokiej gładkości, trudna do zarysowania, przystosowana do mycia w zmywarkach i stosowania w kuchenkach mikrofalowych. Porcelana nie dekorowana o kształcie kwadratowym. Talerze płytkie - 200 szt., talerze głębokie - 100 szt., talerze deserowe - 250 szt., bulionówki ze spodkiem - 200 szt., salaterki - 50 szt, salaterki duże - 50 szt, półmiski duże - 50 szt, półmiski mniejsze - 150 szt, filiżanka ze spodkiem - 100 szt, cukierniczki - 10 szt, waza obiadowa - 8 szt. Część 3 - Zastawa stołowa określona w załączniku nr 1c; Zastawa stołowa z białego arcorocu trianon. Talerze płytkie - 100 szt., talerze deserowe - 150 szt., bulionówki - 80 szt., cukiernice - 30 szt, filiżanki ze spodkiem - 100 szt, salaterka duża - 25 szt, salaterka - 25 szt, miseczka - 30 szt, kubek z uszkiem - 200 szt, kieliszki do wódki - 150 szt, kieliszki do szampana - 60 szt. Część 4 Zastawa stołowa z porcelany określona w załączniku nr 1d;Zastawa o wysokiej gładkości, trudna do zarysowania, przystosowana do mycia w zmywarkach i stosowania w kuchenkach mikrofalowych. Porcelana nie dekorowana, gładka w kolorze białym. Miska - 100 szt, filiżanka wraz ze spodkiem - 100 szt, kubek - 60 szt. Część 5 Sprzęt kuchenny określony w załączniku nr 1d; Waza nierdzewna - 5 szt, dzbanek nierdzwny - 90 szt, łyżka obiadowa - 450 szt, widelec - 450 szt, nóż - 450 szt, łyżeczka mała - 450 szt, przyprawniki (3 w zestawie) - 150 szt, koszyki do chleba - 100 szt, termos na napoje ciepłe - 30 szt,tace - 15 szt. Część 6 Zastawa stołowa określona w załączniku nr 1e;Szklanka do herbaty ze szkła przeźroczystego - 96 szt, komplet kawowy z cienkiej porcelany (filiżanka +spodek) - 12 szt, komplet kawowy z cienkiej porcelany (półmisek owalny) - 2 szt, komplet kawowy z cienkiej porcelany (talerz deserowy) - 12 szt, komplet kawowy z cienkiej porcelany (cukiernica) - 1 szt, łyżeczka do herbaty - 12 szt. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 14 tys Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zm. -zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie do 1 miesiąca, ale nie dłużej niż do dnia 15.12.2009r., b) zaakceptują 14 - dniowy termin płatności licząc od dnia złożonej faktury VAT wraz protokołem odbioru lub dokumentem WZ podpisanym przez kierownika (lub osobę upoważnioną przez niego lub przez zarząd spółki). Ocena ofert w zakresie poszczególnych części będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednej części nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innej części. Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły: Spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinien złożyć następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Wypełnione i podpisane załączniki do niniejszej SIWZ, w tym: 1.Formularz ofertowy Wykonawcy - zał. nr 1; 2.Formularze cenowe - zał. nr 1a i/lub1b i/lub1c i/lub1d i/lub1e i/lub1f; 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2; 4.Projekt umowy zaakceptowany (podpisany) wg - zał. nr 3; 5.Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami w ZUS i Urzędzie Skarbowym, oświadczenie finansowe i oświadczenie o niekaralności - wg zał. nr 4; 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: opisy lub fotografie przedmiotu zamówienia - wskazane jest aby dołączyć odpowiednie foldery, zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ważne certyfikaty jakości o spełnieniu wymogów - dopuszczające je do stosowania w gastronomii. Zdjęcia, foldery oraz zaświadczenia o których mowa wyżej powinny być dokładnie opisane tzn. określać jakiej części i pozycji dotyczą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 4 (Zamówienia Publiczne).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 105 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.