eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ KUCHENNYCH, SPRZĘTU AGD ORAZ MEBLI NA POTRZEBY WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W LĘBORKU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Lębork: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ KUCHENNYCH, SPRZĘTU AGD ORAZ MEBLI NA POTRZEBY WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W LĘBORKU.
Numer ogłoszenia: 184409 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158857 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ KUCHENNYCH, SPRZĘTU AGD ORAZ MEBLI NA POTRZEBY WYPOSAŻENIA STOŁÓWKI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W LĘBORKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń kuchennych, sprzętu AGD oraz mebli na wyposażenie stołówki przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Lęborku. 2. Pomieszczenia kuchenne posiadają instalację elektryczną oraz niezbędne przyłącza wod-kan do poszczególnych urządzeń. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ tj. Wykazy asortymentowo ilościowe, zawierające nazwę wyposażenia, jego ilość wraz z opisem wymaganych parametrów. 4. Przed planowaną dostawą wykonawca przedstawi wzór mebli i kolorystykę do akceptacji zamawiającego. 5. Wykonawca musi zapewnić i uwzględnić w cenie ryczałtowej załadunek, transport, rozładunek dostarczonych urządzeń i mebli oraz ich montaż na miejscu wraz z przygotowaniem do użytkowania. 5.1. Ustawienie urządzeń i mebli zgodnie z rysunkiem Technologii stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 5.2. Uwaga : na rysunku w pomieszczeniu 2.05 zamiast stołu narożnego oznaczonego nr 29 należy dostarczyć stół prostokątny do pracy z półką o wymiarach ok. 870x600x850. 6. Wszystkie oferowane meble, sprzęt AGD oraz urządzenia kuchenne muszą być fabrycznie nowe nie używane, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. 7. Przed montażem sprzętu i urządzeń wykonawca przedłoży zamawiającemu: opis urządzeń technicznych, instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność urządzeń z normami jakościowymi i specyfikacją. 8. Wszelkie użyte nazwy własne produktów przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu i wymogów technicznych. Dopuszcza się produkty innych producentów pod warunkiem spełnienia tych samych parametrów technicznych. 9. Użyte określenie ok. w załączniku nr 4 do SIWZ oznacza tolerancję 2% wymiarów z tym, że niektóre wymiary są ściśle określone poprzez usytuowanie urządzeń i wyposażenia ograniczonego ścianami i przestrzenią funkcjonalną montowanych urządzeń, które wynikają z Załącznika Nr 6 i 7 do SIWZ. 10. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia, wymienione w Rozdziale III SIWZ. 11. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Rewitalizacja centrum Lęborka współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 3 - Funkcje miejskie i metropolitalne, Działania 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej, Poddziałanie 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne......

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia ROBIN Danuta Robaczewska, ul. Łączna 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 417822,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180040,13

  • Oferta z najniższą ceną: 169887,60 / Oferta z najwyższą ceną: 286484,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.