eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa drogi wraz z oświetleniem na terenie osiedla Zielone Wzgórze w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Koszalin: Budowa drogi wraz z oświetleniem na terenie osiedla Zielone Wzgórze w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 184378 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi wraz z oświetleniem na terenie osiedla Zielone Wzgórze w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia 1. branża drogowa 1.1. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, 1.2. Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu, 1.3. Wykonanie w zakresie robót drogowych, ulica klasy D, kategoria ruchu KR1 : . Budowa odcinka ulicy AD długości ok. 500m , . Budowa odcinka ulicy CB długości ok. 60m , Odcinek ulicy AD i CB o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm, geosiatka komórkowa teksturowa z kompozytu poliestrowego typu NANOWEB o wysokości komórek 100 mm i wymiarach oczek 244x203mm wypełniona kruszywem łamanym 0-31,5mm, warstwa seperacyjno-filtracyjna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm. 1.4. Wykonanie chodników z możliwością postoju pojazdów do 2,5t z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm oraz warstwie podsypki z piasku gr. 10cm., 1.5. wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15cm oraz podsypce z piasku gr. 10cm., 1.6. wykonanie odwodnienia nawierzchni z wód powierzchniowych w sposób łączny poprzez rozsączenie do gruntu za pomocą sączków typu francuskiego oraz poprzez sieć wpustów deszczowych włączonych do projektowanej kanalizacji deszczowej, w tym montaż 49 mb przykanalików dn. 160 oraz 20 wpustów deszczowych dn. 500 bet wraz z robotami ziemnymi związanymi z budową powyższych elementów odwodnienia . 1.7. ścieki szerokości 40cm z płyt ażurowych typu MEBA o wym. 60x40cm wypełnione klińcem kamiennym ułożone na sączku typu francuskiego z tłucznia kamiennego 31,5-63mm. 1.8. Wycinka 2 szt. drzew w punkcie A przy ulicy Lubiatowskiej, 1.9. Pasy zieleni i skarpy, pomiędzy jezdnią a cokołami ogrodzeń działek budowlanych wykonać jako trawniki poprzez ułożenie warstwy humusu grub. 10cm, obsiać trawą wraz z pielęgnacją. 1.10. Przepust pod zjazdem (skrzyżowanie z ul. Lubiatowska w okolicy pkt. A) o śr. 50cm długości 14m z rur spiralnie karbowanych ze stali ocynkowanej fabrycznie izolowanej na podsypce z piasku gr. 15cm wraz z robotami towarzyszącymi 1.11. Oznakowanie tymczasowe na czas realizacji robót. 1.12. Oznakowanie wg stałej organizacji ruchu. 2. branża elektryczna 2.1. Oświetlenie uliczne w tym : . szafka oświetleniowa SO wolnostojąca w obudowie termoutwardzalnej . z zamkiem patentowym - 1 kpl. . kablowa linia oświetleniowa YAKY 4x25mm2 0,6/1kV . bednarka FeZN 20x4 + drut Fe-ZN fi=8mm - 630 mb . kablowa linia zasilająca YAKY 4x35 mm2 0,6/1kV - 33 mb . słup stalowy ocynkowany sześcio/ośmiokątny h=5,5mb z otworem rewizyjnym . na fundamencie betonowym prefabrykowanym F-120/30 - 18 kpl. . oprawa oświetlenia zewnętrznego parkowa świetlówkowa 2x36W - 18 kpl..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej: - drogę lub przebudowę drogi - w rozumieniu ustawy o drogach publicznych, o nawierzchni utwardzonej i wartości robót minimum 400 000,00 zł, - budowę oświetlenia ulicy o wartości minimum 40 000,00 zł. Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykonanie powyższych prac jako jedno zadanie (o łącznej wartości minimum 440 000,00 zł), wykonane w ramach jednej umowy lub jako zadania niezależne, wykonane w ramach odrębnych umów ( każda o wartości minimum jak wyżej). W wykazie robót należy podać wartość w/w robót. Łączna ich wartość powinna wynosić minimum 440 000,00 zł . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie w/w warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, które będą pełniły funkcje: - kierownika budowy i kierownika robót- branża drogowa, - kierownika robót- branża elektryczna. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku także w przypadku, gdy funkcje kierownika budowy i kierownika robót będzie pełniła jedna osoba. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości minimum 150 000,00 zł zapewniając tym zdolność do finansowania robót w trakcie realizacji pomiędzy płatnościami ze strony Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie w/w warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty WYKONAWCY: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: - działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; - braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych; - wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAMAWIAJĄCY; - wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; - wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; - ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie; - zaistnienia okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy. 2) zmiany w przypadkach losowych, osób wskazanych przez WYKONAWCĘ w wykazie będącym załącznikiem do oferty, przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji robót budowlanych, przy czym kwalifikacje oraz doświadczenie tych osób będą takie same lub wyższe jak osób podanych w wykazie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 15 75-004 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 15 75-004 Koszalin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.