eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › budowa sieci wodociągowej dla zabudowy mieszkaniowej w ul. Traktowej w Płocku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-23

POZYCJA 18431

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: budowa sieci wodociągowej dla zabudowy mieszkaniowej w ul. Traktowej w Płocku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wodociągi Płockie Sp. z o.o., do kontaktów: Jarosław Moderacki, ul. A. Gradowskiego 11, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3644200, fax 024 3644202, e-mail: ebogucka@wodociagi.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wodociagi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wodociągi Płockie Sp. z o.o., Jarosław Moderacki, ul. A. Gradowskiego 11, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 364 42 16, fax 024 364 42 02, e-mail: jmoderacki@wodociagi.pl,, www.wodociagi.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka samorządowa; Inne:usługi wodociągowo-kanalizacyjne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej dla zabudowy mieszkaniowej w ul. Traktowej w Płocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Płock, ul. Traktowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej dla zabudowy mieszkaniowej w ul. Traktowej w Płocku zgodnie z opracowanym P.B. Sieci wodociągowej dla zabudowy mieszkaniowej w ul. Traktowej w Płocku, działka nr ew. 152/1, 152/2, 489, 514, 563, 564. Zakres robót obejmuje wykonanie rurociągu PE Ø 160 długości 1186 m, wraz z podłączeniem go do już istniejącego wodociągu żeliwnego dn 250 w ul. Szpitalnej oraz ul. Dobrzyńskiej. Należy także dokonać przełączenia 2 istniejących przyłączy wody do nowo projektowanej sieci wodociągowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia wynosi powyżej 60.000 euro ale jest mniejsza od kwot określonych w art. 11 ust. 8 o zakresie jak w punkcie II. 1.5 - określenie przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w tym: -zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, -dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych (osoby te muszą być członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku ubiegania się wspólnego o zamówienie każdy wykonawca musi spełniać warunki określone w ust. a), c) d). Warunki określone w ust. b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców (wymienionych również poniżej) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1)Formularz oferty - załącznik nr 1 SIWZ. 2)Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 SIWZ. 3)Dowód wniesienia wadium. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w/g załącznika nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 9)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia szkody, które mogą wynikać z związku z wykonywaniem samodzielnej funkcji technicznej. 10)Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im czynności - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 11)Formularz cenowy z wartością robót stanowiącą cenę zamówienia wraz z podaniem stawki roboczogodziny i narzutów wg załącznika nr 6 oraz kosztorys ofertowy 12)Oświadczenie o kapitale zakładowym (dot. Spółek z o.o. ) wg załącznika nr 7 do SIWZ. 13)Wypełnione zastrzeżenie o tajności danych z oferty wg załącznika nr 8 do SIWZ. 14)Harmonogram rzeczowo-finansowy robót objętych zamówieniem. 15)W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego Wykonawcę jako pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców. Dokumenty o których mowa w pkt. 2,4,5,6,7 powinien załączyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A. w Płocku 65 1540 1290 2001 5970 0199 0001 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 11:00, Płock, ul. A. Gradowskiego 11 pok. 105.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.