eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Dąbrowa Biskupia oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody Podziemnej w m. Parchanie - branża instalacyjna i technologiczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-12

Dąbrowa Biskupia: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Dąbrowa Biskupia oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody Podziemnej w m. Parchanie - branża instalacyjna i technologiczna
Numer ogłoszenia: 184259 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Biskupia , Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 351 21 70, faks (052) 351 21 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Dąbrowa Biskupia oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody Podziemnej w m. Parchanie - branża instalacyjna i technologiczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Dąbrowa Biskupia oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody Podziemnej w m. Parchanie branża instalacyjna i technologiczna Etap I Roboty budowlane w zakresie przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Dąbrowa Biskupia obejmują: 1.Budowę 45 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w technologii osadu czynnego na terenie gminy Dąbrowa Biskupia w miejscowości Parchanie wraz z indywidualnymi odprowadzeniami : do gruntu (drenaż rozsączający) - 9 oczyszczalni, do rowów - 11 oczyszczalni i do kolektorów zbiorczych odprowadzającymi ścieki oczyszczone do rowów - 25 oczyszczalni , na terenie miejscowości Parchanie . Oczyszczalnie przydomowe ścieków zlokalizowano na posesjach prywatnych w miejscach ustalonych z właścicielami posesji. Kolektory ścieków oczyszczonych K-1, K-2 oraz kolektor ścieków oczyszczonych i deszczowych K-3 wraz z przyłączami zlokalizowano na działkach dróg gminnych, powiatowych oraz na terenach prywatnych. Zaprojektowano siec rozdzielczą kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej kol. K-1 , K-2 z rur PVC-U o jednolitej strukturze ścianek łączonych na kielich i uszczelkę dwuwargową , klasy S, szeregu SDR34 . Kolektory zaprojektowano głównie w poboczach dróg gminnych oraz na działkach prywatnych. Kolektor K-1 będzie obsługiwał 6 posesji i odprowadzał ścieki oczyszczone do istniejącego rowu na działce. Kolektor K-2 będzie obsługiwał 3 posesje i odprowadzał ścieki oczyszczone do istniejącego rowu na działce nr 167. Zaprojektowano kolektor K-3 z rur kamionkowych Dn 400mm, którym odprowadzane będą ścieki oczyszczone z 4 posesji oraz ścieki z rowów przydrożnych przy drodze powiatowej dr dz. 139 na 2. Kolektor zaprojektowano od istniejącej studni Sd-1 w poboczu drogi od rowu na dz. nr 167- W-2. Trasa projektowanego kolektora pokrywa się z istniejącym kolektorem k300, który należy zlikwidować, a ścieki do niego dopływające przełączyć do nowo-wybudowanego K-3. Istniejące studnie należy przystosować do nowych parametrów wykonać kinety na proj. rzędnych. Jeśli stan techniczny istniejących studni nie będzie pozwalał na ich wykorzystanie należy je wymienić na nowe o takich samych parametrach. Zaprojektowano ułożenie kanałów zgodnie z ukształtowaniem terenu lub minimalnym spadkiem wymaganym dla samooczyszczenia się kanalizacji - zgodnie z wymaganiami PN-92 B-10735, zapewniając minimalne przykrycie chroniące rurociąg lub kanał przed przemarzaniem w miejscach gdzie kanał zaprojektowano płycej niż 1,2m p.t. należy go zabezpieczyć przed przemarzaniem. Kanalizacja zostanie ułożona z minimalnym spadkiem równym 5 promili na głębokości 1,10 1,6m. Zmiany kierunków i spadków kanałów realizowane będą za pomocą studzienek połączeniowych, rewizyjnych typu BS o średnicy DN 1000mm lub DN 1200 łączonych na uszczelki. Włączenie przyłącza kanalizacyjnego do sieci wykonane będzie poprzez studzienki os w os, w nielicznych przypadkach poprzez trójnik 6 szt.włączenia do zaprojektowanego kanału nr ZUD k96 2010. Według całej trasy projektowana kanalizacja sanitarna krzyżuje się z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Ujęto budowę kolektora K4 - ZUD na którą gmina posiada oddzielne pozwolenie na budowę. Kanalizacja K-1 kolektor z rur PVC-U S, SDR 34, Dz200mm sieć grawitacyjna - 289,18 ilość studni na sieci - 9 sztuk ilość przyłączy - 6 sztuk spadek min max -0,5% do 2% Kanalizacja K-2 kolektor z rur PVC-U S, SDR 34, Dz200mm sieć grawitacyjna 200 - 204,95 m ilość studni na sieci - 7 sztuk ilość przyłączy - 3 sztuk spadek min max -0,5% do 0,5% Kanalizacja K3 - kolektor z rur kamionkowych Dn 400 mm sieć grawitacyjna 400 - 230,19 m ilość studni na sieci - 5 sztuk ilość przyłączy - 4 sztuki spadek min max -0,5% do 2,5% 2. Budowę 9 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w technologii osadu czynnego na terenie gminy Dąbrowa Biskupia w miejscowościach : Ośniszczewo -1, Radojewice - 2 szt., Chlewiska - 1, Chróstowo -1 , Wonorze - 1, Zagajewice - 1, Nowy Dwór - 1 , Konary- 1. 3. Etap I obejmuje również : wykonanie zasilania energetycznego , wykonanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu, dokonanie opłaty za zajęcie pasa drogowego, uruchomienie i rozruch oczyszczalni, badanie ścieków po rozruchu, szkolenie obsługi i opracowanie instrukcji użytkowania, z oznakowaniem , wytyczenie obiektów, wykonanie kosztorysu powykonawczego i inwentaryzacji powykonawczej. Etap II Roboty budowlane w zakresie modernizacji Stacji Uzdatniania Wody Podziemnej w m. Parchanie - branża instalacyjna i technologiczna . Roboty budowlane obejmują rozebranie elementów istniejącego wyposażenia i rurociągów w hali stacji uzdatniania wody. Po rozbiórkach należy zeskrobać stare farby i odnowić ściany i sufity. Rozmieścić urządzenia technologiczne nowe oraz przesunąć w inne miejsce agregat sprężarkowy, wskazane w dokumentacji. Doposażyć agregat sprężarkowy w układ pomiaru powietrza. Po montażu urządzeń technologicznych należy połączyć je rurociągami jak na schemacie w dokumentacji. Dla uzyskania dostatecznych warunków w hali należy zamontować dodatkowe wyposażenie w wentylacje i osuszacze. Włączyć po rozruchu stacje uzdatniania wody do istniejącej infrastruktury rozprowadzania wody pitnej wraz z wprowadzeniem dodatkowych zaworów zewnętrznych podziemnych. Etap II obejmuje również uruchomienie i rozruch stacji uzdatniania wody, badania wody po rozruchu, szkolenie obsługi i opracowanie instrukcji użytkowania z oznakowaniem układu strzałkami i tabliczkami na urządzeniach i zaworach , wykonanie próby wodnej szczelności kanałów rurowych o średnicy nominalnej 200 mm, wykonanie kosztorysu powykonawczego i inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis całego przedmiotu zamówienia określa SIWZ a w szczególności : - projekty budowlane załącznik nr 1 do siwz - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót załącznik nr 2 do SIWZ - przedmiary robót załącznik nr 3 do SIWZ . Na wykonany przedmiot umowy wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Rozwiązania równoważne Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne . Do urządzeń wskazanych w projekcie budowlanym, dla których są wskazane znaki towarowe , patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia równoważne. Urządzenia równoważne powinny spełniać parametry projektowe i nie powinny być gorsze od zastosowanych w dokumentacji projektowej . Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklaracją wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że proponowane urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań.Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy oraz jego okolice i zebrać wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na wartość oferty, być niezbędnymi do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 PLN do terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275 ze zm..Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35 9551 0002 0200 0101 2010 0017 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim Oddział w Dąbrowie Biskupiej do terminu składania ofert, z dopiskiem Wadium na przetarg budowa przydomowych oczyszczalni ścieków. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia - niespełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedna robotę budowlaną polegającą na budowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody oraz wykonał co nakmniej10 przydomowych oczyszczalni ścieków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia - niespełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia - niespełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich branżach określonych w zakresie przedmiotu zamówienia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia - niespełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1.000.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia - niespełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

opis oferowanych urządzeń,zestawienie rzeczowo - finansowe, dowód wniesienia wadium,pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku składania oferty przez pełnomocników jeśli dotyczy, pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1)zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy : a)z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego min. opóźnienia w podpisaniu umowy, w przekazaniu placu budowy , przekazania dokumentów budowy , zawieszenia robót przez Zamawiającego, b)wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, c)szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d)siły wyższej, klęski żywiołowej, e)jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności np. niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, f)odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, 2)jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności : a)konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań, technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c)konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3)pozostałe zmiany: a)jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b)jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę , c)rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługuje wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowaniami świadczeniami, d)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w siwz i ofercie wykonawcy. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany,uzasadnienie zmiany,koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną w składzie, której będą m.in. inspektor nadzoru oraz kierownik budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dabrowa Biskupia pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dabrowa Biskupia, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.