eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25. Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 42.



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Jelenia Góra: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25. Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 42.
Numer ogłoszenia: 184135 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Ośrodek Sportu , ul. Sudecka 42, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 769 71 40, faks 75 769 71 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mosjg.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25. Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 42..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony i sprzątania. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie I: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25. Zadanie II: Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 42.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zadania wynikające z dodatkowych działań MOS takich jak imrezy sportowe i okolicznościowe, działania obiektów sezonowych, bieżąca sytuacja w ośrodku. Wartość do 20 % wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00-5, 90.91.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia - Nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia - Nie Spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia - Nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia - Nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia - Nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przetargu Zamawiający wymaga złożenia oferty wraz z następującymi oświadczeniami i dokumentami : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej uprawniającej do występowania w obrocie prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem złożenia oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).. 2. Koncesja, zezwolenie dla wykonawcy uprawniające do wykonania czynności objętych zamówieniem jeśli wymagają tego przepisy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Oświadczenia: a) o sposobie realizacji zamówienia b) o terminie wykonania usługi c) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 5. Polisę ubezpieczeniową od OC wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).. 7.Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz z danymi kontaktowymi (nr telefonu). 8.Wykaz zrealizowanych zamówień. a) w przypadku ochrony: wykaz zrealizowanych bądź realizowanych zamówień dotyczących ochrony fizycznej obiektów i mienia (dozór z monitoringiem), wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc do terminu składania ofert, (minimum 2 takie zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia o sumarycznej wartości 400 000 zł brutto). b) w przypadku sprzątania: wykaz zrealizowanych bądź realizowanych zamówień dotyczących kompleksowej usługi sprzątania, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc do terminu składania ofert, (minimum 2 takie zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia o sumarycznej wartości 150 000 zł brutto). 9.dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykonane prace wykazane zgodnie z punktem 8 zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mosjg.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://mosjg.pl/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=5&Itemid=34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Międzyszkolny Ośrodek Sportu ul. Sudecka 42 58-500 Jelenia Góra Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony obiektów i terenów MOS Jelenia Góra, a w szczególności ochrona przed kradzieżą, włamaniami, dewastacją obiektów oraz ochrona przeciwpożarowa i przeciwpowodziowa. 1. Miejsce wykonania usługi: a. Hala i Korty Tenisowe w Jeleniej Górze ul. Sudecka 42 b. Stadion w Cieplicach ul. Lubańska 25 c. Kąpielisko w Jeleniej Górze ul. Sudecka 59 d. Sala sportowa w Jeleniej Górze ul. C. Skłodowskiej 12 poprzez monitorowanie elektroniczne. e. Sezonowe lodowisko zimowe w Jeleniej Górze ( od 15 października do 15 marca - możliwość przesunięć w okresie funkcjonowania lodowiska w zależności od warunków pogodowych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń MOS znajdujących w Hali Sportowej przy ul Sudeckiej 42. Usługa obejmuje sprzątanie hal i sal sportowych z zapleczem szatniowo- sanitarnym i biurami Ośrodka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.