eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wywóz stałych odpadów komunalnych z umożliwieniem ich segregacji i wyposażeniem kompleksów wojskowych w pojemniki do składowania i segregacji odpadów (zamówienie z podziałem na 3 części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Rzeszów: Wywóz stałych odpadów komunalnych z umożliwieniem ich segregacji i wyposażeniem kompleksów wojskowych w pojemniki do składowania i segregacji odpadów (zamówienie z podziałem na 3 części)
Numer ogłoszenia: 183965 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz stałych odpadów komunalnych z umożliwieniem ich segregacji i wyposażeniem kompleksów wojskowych w pojemniki do składowania i segregacji odpadów (zamówienie z podziałem na 3 części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 34 WOG Rzeszów oraz wyposażeniem wszystkich wskazanych poniżej kompleksów w pojemniki do składowania odpadów komunalnych i odpadów segregowanych (zamówienie z podziałem na 3 części z prawem opcji). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części: 1) część nr 1: Wywóz odpadów z rejonu GZ Nisko Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Nisko oraz wyposażeniem wszystkich wskazanych, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksów w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2016 roku w ramach zamówienia: a) podstawowego - obejmuje: 679,80 m3 w tym 39,60 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru. b) opcjonalnego - obejmuje: 113,30 m3 w tym 6,60 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru; c) łącznego (podstawowe + opcjonalne) - obejmuje: 793,10 m3 w tym 46,20 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru. 2) część nr 2: Wywóz odpadów z rejonu GZ Rzeszów Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Rzeszów oraz wyposażeniem wszystkich wskazanych, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksów w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2016 roku w ramach zamówienia: a) podstawowego - obejmuje: 2.750,68 m3 w tym 399,19 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru. b) opcjonalnego - obejmuje: 474,09 m3 w tym 99,53 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru; c) łącznego (podstawowe + opcjonalne) - obejmuje: 3.224,77 m3 w tym 498,72 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru. 3) część nr 3: Wywóz odpadów z rejonu GZ Żurawica Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Żurawica oraz wyposażeniem wszystkich wskazanych, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksów w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2016 roku w ramach zamówienia: a) podstawowego - obejmuje: 1.009,46 m3 w tym 96,48 m3 odpadów segregowanych, 3 punkty odbioru. b) opcjonalnego - obejmuje: 168,24 m3 w tym 16,08 m3 odpadów segregowanych, 3 punkty odbioru; c) łącznego (podstawowe + opcjonalne) - obejmuje: 1.177,70 m3 w tym 112,56 m3 odpadów segregowanych, 3 punkty odbioru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1-3 przedstawiony został w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego). 4. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. 5. Prawem opcji objęte jest świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia. 6. Zamawiający w terminie odpowiednio do 15.12.2016 r. złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o zleceniu wykonania opcji. 7. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizacje zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie. 8. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia o którym mowa w ust. 6 w terminie do 15.12.2016 r. oznacza rezygnację z pozostałej części przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za usługi świadczone w zakresie nieobjętym opcją. 9. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia Projektu umowy, tj. Załączniki nr 5 - w zakresie nieuregulowanym postanowieniami Rozdziały V SIWZ. 10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada: 1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych - Wykonawca musi posiadać stosowny wpis do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013r poz. 1399 z późn. zm.) - na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia; 2) zezwolenie umożliwiające transport odpadów, wydane przez właściwy organ, o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, z późn. zm.) lub dokument potwierdzający wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 21) lub inny ważny dokument obejmujący swym zakresem zezwolenie na transport odpadów będących przedmiotem zamówienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, formularze kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji na udostępnienie dodatkowych pojemników w ilości stosowanej w przypadku zaistnienia dodatkowej potrzeby Zamawiającego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej, jak również istnieje możliwość jej odebrania w Sekcji Zamówień Publicznych: ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, budynek nr 12 pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4784 w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, budynek nr 12, pok. nr 1 (kancelaria jawna), 35-111 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część nr 1: Wywóz odpadów z rejonu GZ Nisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Nisko oraz wyposażeniem wszystkich wskazanych, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksów w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2016 roku w ramach zamówienia: a) podstawowego - obejmuje: 679,80 m3 w tym 39,60 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru. b) opcjonalnego - obejmuje: 113,30 m3 w tym 6,60 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru; c) łącznego (podstawowe + opcjonalne) - obejmuje: 793,10 m3 w tym 46,20 m3 odpadów segregowanych, 2 punkty odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na udostępnienie dodatkowych pojemników w ilości stosowanej w przypadku zaistnienia dodatkowej potrzeby Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część nr 2: Wywóz odpadów z rejonu GZ Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Rzeszów oraz wyposażeniem wszystkich wskazanych, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksów w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2016 roku w ramach zamówienia: a) podstawowego - obejmuje: 2.750,68 m3 w tym 399,19 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru. b) opcjonalnego - obejmuje: 474,09 m3 w tym 99,53 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru; c) łącznego (podstawowe + opcjonalne) - obejmuje: 3.224,77 m3 w tym 498,72 m3 odpadów segregowanych, 9 punktów odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na udostępnienie dodatkowych pojemników w ilości stosowanej w przypadku zaistnienia dodatkowej potrzeby Zamawiającego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część nr 3: Wywóz odpadów z rejonu GZ Żurawica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla ww. części zamówienia obejmuje usługę wywozu stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji z kompleksów wojskowych zlokalizowanych w rejonie GZ Żurawica oraz wyposażeniem wszystkich wskazanych, w Załączniku nr 6A (opis przedmiotu zamówienia podstawowego) oraz w Załączniku nr 6B (opis przedmiotu zamówienia opcjonalnego), kompleksów w pojemniki do składowania odpadów segregowanych. Szacowana ilość wywiezionych odpadów w 2016 roku w ramach zamówienia: a) podstawowego - obejmuje: 1.009,46 m3 w tym 96,48 m3 odpadów segregowanych, 3 punkty odbioru. b) opcjonalnego - obejmuje: 168,24 m3 w tym 16,08 m3 odpadów segregowanych, 3 punkty odbioru; c) łącznego (podstawowe + opcjonalne) - obejmuje: 1.177,70 m3 w tym 112,56 m3 odpadów segregowanych, 3 punkty odbioru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na udostępnienie dodatkowych pojemników w ilości stosowanej w przypadku zaistnienia dodatkowej potrzeby Zamawiającego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.