eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznice › Renowacja i przystosowanie na cele kulturalne zabytkowej cerkwi unickiej pw. Św. Jerzego i Wniebowzięcia NMP w Wisznicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Wisznice: Renowacja i przystosowanie na cele kulturalne zabytkowej cerkwi unickiej pw. Św. Jerzego i Wniebowzięcia NMP w Wisznicach
Numer ogłoszenia: 183952 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskakatolicka pw. Przemienienia Pańskiego , ul. Kościelna 2, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782027, faks 083 3782039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościoły i związki wyznaniowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i przystosowanie na cele kulturalne zabytkowej cerkwi unickiej pw. Św. Jerzego i Wniebowzięcia NMP w Wisznicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, elektryczne, sanitarne do wykonania w budynku zabytkowej cerkwi wraz z dostawą mebli i sprzętu komputerowego. Przedmiotowy budynek to obiekt parterowy z chórem o powierzchni użytkowej parteru 172,85m2 + chór 16,56m2. Budynek o konstrukcji ścian murowej, dachu drewnianym krytym blachą, konstrukcja chóru drewniana. Zakres prac do wykonania: - konserwacja więźby dachowej; - wzmocnienie sklepień murowanych konstrukcją stalową, wykonanie drewnianych sklepień kolebkowych nad nawą główną i transeptem oraz kopuły nad przecięciem nawy i transeptu; - renowacja, rekonstrukcja, dostawa nowej stolarki okiennej i drzwiowej; - uzupełnienie i przetarcie tynków, malowanie; - przebudowa wejścia na chór (roboty stolarskie); - renowacja podłogi chóru oraz balustrady; - wymiana podłoży i posadzek; - wykonanie w łazience okładzin z granitu - wykonanie betonowego podestu zewnętrznego oraz obłożenie istniejących schodów i podestu granitem; - wymiana zniszczonych tynków cokołów, przetarcie całości, malowanie - wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, malowanie całości łącznie z dachem; - wykonanie chodników i opaski z kostki granitowej; - wykonanie miejsc parkingowych z kostki betonowej; - wykonanie przyłącza elektrycznego; - wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej; - wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego; - wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej (łazienka); - wykonanie instalacji monitoringu; - dostawa wyposażenia: sprzęt komputerowy i meble. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia podany jest w przedmiarach robót oraz specyfikacji dostawy wyposażenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie przez Wykonawcę postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, a w szczególności spełnianie następujących wymagań: 1/ posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia: a) prowadzą działalność budowlaną wykonawczą, 2/ posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) wykonali w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej jedno zamówienie remontowe w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) posiadają możliwość dysponowania sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, c) posiadają możliwość dysponowania doświadczonymi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: - osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego i posiada co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót branży sanitarnej posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu tego rodzaju robotami i jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego, - osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót branży elektrycznej posiada uprawnienia w specjalności elektrycznej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu tego rodzaju robotami i jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego, 3/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w wysokości minimum 500.000,00 złotych, b) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 4/ nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wymienionych poniżej) potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu formalnych i merytorycznych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2/ Wykaz osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz załączonymi uprawnieniami budowlanymi oraz ważnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku kierownika budowy należy dołączyć dokument, z którego wynika że osoba ta posiada minimum 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli zaistnieje taka sytuacja. 3/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich zamówień których przedmiotem były roboty remontowe lub renowacyjne (minimum jedno zamówienie), z podaniem ich wartości, zakresu rzeczowego, dat wykonania jak również nazwy zamawiającego i jego adresu, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie oraz pozytywną opinią konserwatora zabytków, właściwego dla miejsca wykonywania robót. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 500.000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 500.000,00 zł. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt. 1., winien złożyć każdy członek konsorcjum. Oświadczenie z pkt. 1.1/ powinien złożyć każdy z członków konsorcjum lub łącznie wszyscy członkowie. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. Jeżeli ofertę składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć pełnomocnictwo upoważniające jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.netbip.pl (menu tematyczne : oferty przetargowe z siwz).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej (cena 120,00 zł), na wniosek wykonawcy, w Urzędzie Gminy Wisznice, pok. 208, w godz. 0730 - 1530 lub za pośrednictwem placówki pocztowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice, 21-580 Wisznice ul. Rynek 35 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.