eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Zimowe utrzymanie dróg miejskich oraz chodników i placów na terenie miasta Lubska w sezonie 2007/2008



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Lubsko: Zimowe utrzymanie dróg miejskich oraz chodników i placów na terenie miasta Lubska w sezonie 2007/2008
Numer ogłoszenia: 183903 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsko, Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4576108, fax 068 4576200, 4576222.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg miejskich oraz chodników i placów na terenie miasta Lubska w sezonie 2007/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg miejskich w mieście Lubsko o łącznej długości ok. 26,9 km oraz utrzymaniu zimowym chodników i placów o łącznej długości ok. 15.855 m2.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia tj. w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) Wykonawcy powinni prowadzić działalność zgodną z przedmiotem zamówienia i przedstawić wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać, co najmniej 3 usługi polegające na utrzymaniu w czystości ulic i placów, w tym dwa na utrzymaniu zimowym ulic i placów oraz potwierdzenie, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 2) Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i narzędzi, jakimi dysponuje i przedstawi dowody władania sprzętem (np. własność, leasing, użyczenie, itp.). Wymagane jest dysponowanie co najmniej: piaskarka, rozrzutnik, pług, samochód dostawczy, ciągnik, zamiatarka do mechanicznego zamiatania jezdni ulic itp. 3. Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Załączą do oferty wszystkie wymagane w SIWZ przez Zamawiającego dokumenty. 6. Zaakceptują wzór umowy, określony w części III specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt. 4 - Instrukcji dla Wykonawców SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty (wg wzoru nr 1). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wydany w terminie nie wcześniejszym niż sześć miesięcy przed dniem otwarcia ofert) - załącznik nr 1 do oferty. 3. oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniach do występowania w obrocie prawnym na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp( wg wzoru nr 2 ) - załącznik nr 2 do oferty. 4. informacja na temat prac zrealizowanych przez Wykonawcę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia ( wg wzoru nr 3 )- załącznik nr 3 do oferty. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 4 do oferty. 6. wzór załączonej umowy poświadczony przez Wykonawcę, że przyjmuje go bez zastrzeżeń - załącznik nr 5 do oferty. 7. Wykaz sprzętu (wg wzoru nr 4) - załącznik nr 6 do oferty 8. Informacja na temat Wykonawcy (wg wzoru nr 5) - załącznik nr 7 do oferty. 9. Wzór załączonej umowy poświadczony przez Wykonawcę, że przyjmuje go bez zastrzeżeń - załącznik nr 8 do oferty 10. Udział podwykonawców (wg wzoru nr 6 ), (jeśli dotyczy)- załącznik nr 9 do oferty. 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających ofertę wspólną lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie jeżeli z jej treści wynika ustanowione pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - załącznik nr 10 do oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubsku ul. Powstańców Wlkp. 3 68-300 Lubsko Ii piętro, pokój nr 41.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, 68-300 Lubsko, pl. Wolności Sekretariat, I piętro, pokój nr 8.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.