eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Włocławek: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 183861 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161767 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz przewidywane ilości dostaw w czasie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera/ wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Ponad to zaproponowany produkt równoważny powinien w sposób poprawny współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem urządzeń posiadanych przez Zamawiającego, a jego zastosowanie nie spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianę materiałów eksploatacyjnych tj. rolek, wałków itp.) niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi oraz realizuje wszelkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej. Wskaźnik poziomu atramentu drukarki musi prawidłowo współpracować z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi. 4. Przedmiot zamówienia składa się z czterech zestawów: 1) Zestaw I - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) Zestaw II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych dla Działu Rehabilitacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych w MOPR we Włocławku. Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3) Zestaw III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4) Zestaw IV - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Klubu Integracji Społecznej. Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane produktom dostarczanym przez Wykonawcę: 1) Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę były fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, tj. takich które zostały ponownie napełnione tonerem lub atramentem bez uprzedniego wyczyszczenia oraz wymiany zużytych części na nowe. 2) Wymaga się, aby produkty dostarczone przez Wykonawcę posiadały na opakowaniach zewnętrznych: logo producenta, nazwę (typ, symbol produktu) materiału, termin przydatności do użytku, nazwę urządzenia (drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub faxu) do którego są przeznaczone, 3) Oferowane produkty nie mogą nosić śladów uszkodzenia, 4) Oferowane produkty nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzenia (drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faxu) oraz jakości wydruku wyszczególnionych w warunkach technicznych producenta urządzenia, 5) Oferowane produkty nie mogą utrudniać współpracy z programem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 6) Oferowane produkty muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 7) Oferowane produkty nie mogą w żadnym stopniu naruszać praw patentowych, ani innej własności intelektualnej 8) pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów zalecanych przez producenta urządzenia, zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych (do oferty wymagane jest załączenie stosownych dokumentów - testów). 6. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 31.12.2016 r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 8. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 9. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 24 miesięcy od dnia dostawy. 10. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione artykuły, swoim transportem, w ciągu 4 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 10. 12. Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. 13. Potwierdzeniem dostarczenia materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem umowy, będzie każdorazowo protokół odbioru, sporządzony przez Wykonawcę. 14. Składanie zamówień dotyczących dostaw będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem), bądź faxu. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 15. Oferowane materiały muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ. 16. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru. O terminach odbioru Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie, e-mailem bądź faksem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Printex K.Borkowski, K.Mirowski Sp.J., Al.Piłsudkiesgo 105 B, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77185,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42203,76

  • Oferta z najniższą ceną: 42203,76 / Oferta z najwyższą ceną: 42203,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.