Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Koszalin: przeglądy, konserwacje i naprawy systemów zabezpieczających obiekty Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.
Numer ogłoszenia: 183856 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, fax 094 3425262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeglądy, konserwacje i naprawy systemów zabezpieczających obiekty Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy,konserwacje i naprawy systemów zabezpieczających obiekty Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów(Białogard, Kołobrzeg, Szczecinek, Świdwin, Drawsko Pomorskie, Wałcz). -przeglądy,diagnostyka,konserwacje i pomiary przeprowadzane będą wg ustalonego z zamawiającym harmonogramem dla: a) systemu sygnalizacji włamania i napadu:1 raz w miesiącu; b) systemu sygnalizacji pożaru:1 raz w miesiącu; c)systemu oddymiania (klapy oddymiające): 1 raz na pół roku; d) pomiary izotopowych czujek dymu: 1 raz w roku; e)systemu CCTV: raz na 2 miesiące; f) systemu kontroli dostęu i rejestracji vzasu pracy: 1 raz w miesiącu; g) systemy przyzywowego: 1 raz w miesiącu. -w cenę przeglądu i konserwacji wliczony jest koszt dojazdu,praca wszelkich urządzeń i mierników oraz materiałów niezbędnych do ich przeprowadzenia. -w przypadku awarii diagnostyka i naprawa wg potrzeb. -w przypadku napraw koszt dojazdu jest wliczony w cenę roboczogodziny. -wykonawca udzieli zamawiającemu 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę (robocizna) oraz 6 miesięczną gwarancję na części zamienne w przypadku gdy wykonawca jest gwarantem. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w siwz i we wzorze umowy.Termin realizacji: 3 lata od daty obowiązywania umowy.Wartośc zamówienia nie przekracza 60 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.20.00 - Systemy ochrony Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa Oryginalny kod CPV: 29.85.23.30 - System kontroli czasu Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.33.00 - System kontroli czasu Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 31.62.51.00 - Systemy wykrywania ognia Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.51.00 - Systemy wykrywania ognia Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, tj: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki podmiotowe określone w siwz: - posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie technicznej ochrony mienia; -osoby wskazane przez wykonawcę (osoby podwykonawcy) do wykonywania konserwacji i przeglądów posiadają licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli zastrzeżone wynikające z ustawy z dn.22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych(Dz.U. nr 11, poz. 95, ze zm); -wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą z uprawnieniami w zakresie dozoru i eksploatacji sieci, urządzeń i instalacji energetycznych do 1 kV; -co najmniej jedna osoba wskazana przez wykonawcę do wykonywania konserwacji i przeglądów posiada ważną autoryzację Zakładu Rozwoju Technicznej Ochrony Mienia TECHOM Warszawa- w zakresie konserwacji systemów alarmowych; -posiada zezwolenie na obrót i montaż izotopowych czujek dymu Państwowej Agencji Atomistyki w warszawie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w siwz , wg zasady spełnia-niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa : - oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności na przedmiotowe zamówienie w zakresie technicznej ochrony mienia; -zezwolenie na obrót i montaż izotopowych czujek dymu Państwowej Agencji Atomistyki w Warszawie; -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz; -dokumenty potwierdzające posiadanie licencji zabezpieczenia technicznego, poświadczenia bezpieczeństwa , przez osoby wskazane w wykazie powyżej; -świadectwa kwalifikacji na stanowisku dozoru i eksploatacji na sieci, urządzenia i instalacje energetyczne do 1 kV; --ważna autoryzacja Zakładu Rozwoju Technicznej Ochrony Mienia TECHOM Warszawa w zakresie konserwacji systemów alarmowych. -
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena roboczogodziny naprawy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego w Koszalinie, 75-950 Koszalin, ul. Fałata 30, pok. 318, tel. 094 348 5965, fax; 094 342 52 62..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Koszalinie , 75-950 Koszalin, ul. Fałata 30, pok. 318..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa dziewięciu nowych pływaków awaryjnego wodowania PG-1300 do śmigłowca W3 WARM eksploatowanego w GL Darłowo.
- "Remont klap najazdowych na moście zwodzonym w m. Dziwnów w ciągu DW 102"
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni dla RDW w Gryficach
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 (ul. Kołobrzeska) w m. Białogard
- Przebudowa DW 113 m. Mosty
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynkach Akademii Piotrkowskiej
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: Systemy wykrywania ognia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.