eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZARSKICH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU, W TERMINIE STYCZEŃ - LUTY 2013 R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Giżycko: DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZARSKICH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU, W TERMINIE STYCZEŃ - LUTY 2013 R.
Numer ogłoszenia: 1836 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255313 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZARSKICH NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 GIŻYCKO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU, W TERMINIE STYCZEŃ - LUTY 2013 R..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mleczarskich na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4352 Giżycko oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, w terminie styczeń - luty 2013 r. Dokładne wyszczególnienie asortymentu oraz ilości w rozbiciu na poszczególnych odbiorców ujęto w tabeli 1.1 w SIWZ. Łączne ilości mleka i przetworów mleczarskich na rok 2013: Mleko w proszku pełne - 122 kg Mleko spożywcze UHT 2% tł. - 7150 l. Śmietana 18% tł. - 920 l. Śmietana kremowa 30% tł - 50 l. Jogurt naturalny - 270 kg Jogurt owocowy - 520 kg Deser mleczny - 480 kg Deser jogurty - 330 kg Serek homogenizowany naturalny - 275 kg Serek homogenizowany waniliowy - 330 kg Serek homogenizowany owocowy - 410 kg Serek twarogowy - 230 kg Serek naturalny do smarowania - 220 kg Kefir - 560 kg Ser twarogowy półtłusty -320 kg Ser twarogowy ziarnisty - 450 kg Ser typu fromage - 260 kg Ser edamski pełnotłusty - 280 kg Ser gouda pełnotłusty - 450 kg Ser salami pełnotłusty - 310 kg Ser camembert - 28 kg Ser topiony z szynką - 190 kg Ser topiony z papryką - 145 kg Ser topiony pełnotłusty - 130 kg Ser topiony tłusty plasterkowany - 175 kg Ser topiony kremowy wielosmakowy - 180 kg Masło ekstra jednoporcjowe - 1160 kg Mleko spożywcze pasteryz.2 % tł. 500 l. II. WYKAZ ODBIORCÓW: 1. JW. 3797 11-500 Giżycko ul. Al. Wojska Polskiego 1- magazyn żywnościowy tel.(87) 4294801 2. JW. 2098 12-230 Biała Piska, ul. Kętrzyńskiego 1- magazyn żywnościowy tel.(87) 4372134 3. JW. 2568, 11-601 Węgorzewo, ul. Bema 7 - magazyn żywnościowy tel.(87) 4295311 4. JW. 1460 Orzysz, 12-250, Orzysz, ul. Wojska Polskiego 33 tel.(87) 4371513 5. JW. 4808, 19-500, Gołdap, ul. Partyzantów 33 - magazyn żywnościowy tel.(87) 6156427 6. Przedszkole wojskowe, 12-230 Biała Piska, Ul. Przedszkolaków 193 tel.(87) 4372182 lub 180 III. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania ujęte w obowiązujących przepisach prawa, dotyczących żywności, w szczególności: 3.1 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 ze zm.); 3.2 Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy; 3.3 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.); 3.4 Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności; 3.5 Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych; 3.6 Rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego; 3.7 Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG; 3.8 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.). 4. Częstotliwość dostaw: 2 (dwa) razy w tygodniu: od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 - 14.00; piątek 8.00 - 12.00; podstawą realizacji dostawy będzie pisemne zamówienie, przekazane faksem bądź drogą elektroniczną do Wykonawcy. Zamówienie będzie przekazywane Wykonawcy minimum na dwa dni przed żądanym terminem dostawy, tj. z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Dostawy muszą być realizowane w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty. 6. Zamawiający może, w formie pisemnej, dokonywać korekt ilościowych tego samego rodzaju asortymentu, towaru, pomiędzy poszczególnymi Odbiorcami, dla których ma być dostarczany towar, przy założeniu, że nie zmieniona zostanie wartość umowy i ostateczna ilość danego rodzaju asortymentu, towaru, nie zmieni się. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia w ramach każdej z części zamówienia, tj. odstąpienia od realizacji części zamówienia, jednak nie więcej niż 30% wskazanych w tabeli nr 1.1 ilości (np. w sytuacji restrukturyzacji sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych żołnierzy), bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 8. Zastosowanie wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, preferencji opisujących wymagania odnoszących się do cech organoleptycznych i chemicznych przedmiotu zamówienia, podyktowane jest potrzebą zapewnienia wysokiej jakości w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów, z jakością ustaloną w niniejszym rozdziale SIWZ. Prawo do kontroli (tj. pobrania prób i badania dostarczonego towaru) w imieniu Zamawiającego, przysługuje właściwemu miejscowo dla Zamawiającego lub Odbiorcy akredytowanemu laboratorium lub laboratorium spełniającemu wymagania normy PN - EN ISO/IEC 17025. Koszt pobrania prób i badania żywności poniesie Wykonawca w przypadku, w którym ocena jakości dostarczonych towarów dokonana przez laboratoria przywołane wyżej, okaże się niezgodna z normami jakościowymi i opisem przedmiotu zamówienia. 9. Opakowania jednostkowe muszą być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Szczegółowe wymagania m. in. w zakresie opakowań jednostkowych i transportowych, zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Cechy dyskwalifikujące dla mleka i przetworów mleczarskich zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zobowiązuje zabezpieczyć dla Zamawiającego ogólne ilości środków spożywczych dla Odbiorców (jednostek wojskowych) niezbędnych do zabezpieczenia osiągania przez niuch gotowości do podjęcia działań; realizacja dostaw nastąpi na zasadach określonych w art. 67 ust. 1, pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w ramach każdej z części. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.51.11.00 - Mleko pasteryzowane 15.51.12.10 - Mleko UHT 15.51.20.00 - Śmietana 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.30.00 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.53.00.00 - Masło 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121773,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112355,00

  • Oferta z najniższą ceną: 112355,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120973,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.