eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów, Gminy Libiąż i Gminy Babice w okresie od 01.11.2007 do 31.12.2007r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Chrzanów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów, Gminy Libiąż i Gminy Babice w okresie od 01.11.2007 do 31.12.2007r
Numer ogłoszenia: 183684 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6231272, 6234687, fax 032 6231272.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów, Gminy Libiąż i Gminy Babice w okresie od 01.11.2007 do 31.12.2007r.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów, Gminy Libiąż i Gminy Babice w okresie od 01.11.2007 do 31.12.2007r Części zamówienia stanowią sektory od I do V: Sektor I obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów (zał. nr 1a) - dł. 20,67 km Sektor II obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów(zał. nr 1a) - dł. 15,24 km Sektor III obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów (zał. nr 1a) dł. 14,30 km Sektor IV obejmuje drogi powiatowe w Gminie Libiąż (zał. nr 1b) - dł. 36,71 km Sektor V obejmuje drogi powiatowe w Gminie Babice (zał. nr 1c)- dł. 33,23 km

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji. 2.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualny(tzn. wystawiony lub potwierdzony, że działalność jest prowadzona nadal przez organ wydający ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat tj. w latach 2004 - 2006 , jako generalny wykonawca lub podwykonawca, robót o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia , z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania w/g załącznika nr 3 do siwz, wraz z załączeniem dwóch dokumentów od zamawiającego potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 5.Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienna wykonawcy (załącznik nr 4). 6.Oświadczenie o uregulowanych zobowiązaniach finansowych w stosunku do Skarbu Państwa oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( załącznik nr 5). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7.Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej 8.Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Oferenta przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 6, wymagane minimum sprzętowe na sektory to: Sektor I : a.1 pługo-piaskarka na podwoziu samochodu ciężarowego , o szerokości pługa min. 3,00 m., b.1 ładowarka, c.1 równiarka lub pług wirnikowy. Sektor II i III ( wymagane minimum sprzętowe na każdy sektor oddzielnie): a. 1 pługo-piaskarka na podwoziu samochodu ciężarowego, o szerokości pługa min. 3,00 m. , lub 2 ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem i z pługiem o szerokości min 2,00 m, b.1 ładowarka, c.1 pług wirnikowy ( w przypadku złożenia oferty przez jednego wykonawcę na II i III sektor -łącznie wymagamy 1 pług wirnikowy) W przypadku złożenia ofert przez jednego Wykonawcę na I, II i III sektor łączne wymagane minimum sprzętowe to : a.2 pługo-piaskarki na podwoziu samochodu ciężarowego, o szerokości pługa min. 3,00 m. , lub 1 pługo-piaskarkę j/w oraz 1 ciężki ciągnik rolniczy z rozrzutnikiem i z pługiem o szerokości min 2,00 m, b.1 pług wirnikowy c.1 ładowarkę Sektor IV i V (wymagane minimum sprzętowe na każdy sektor oddzielnie): a.2 pługo-piaskarki na podwoziu samochodu ciężarowego, o szerokości pługa min. 3,00 m. , lub 1 pługo-piaskarkę j/w oraz 1 ciężki ciągnik rolniczy z rozrzutnikiem i z pługiem o szerokości min 2,00 m, b.1 pług wirnikowy c.1 ładowarkę Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin i oceny stanu technicznego sprzętu, zgodnie z przedłożonym przez Oferenta wykazem. W przypadku dzierżawy sprzętu załączyć zapewnienie dzierżawy od właściciela. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie ul. Grzybowskiego 7a, 32-500 Chrzanów, Cena specyfikacji przetargowej 11.00 z( słownie : jedenascie złotych 00/100) + koszty przesyłki.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie ul. Grzybowskiego 7a, 32-500 Chrzanów,, pok. nr 110, I piętro -sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów od 01.11.2007 do 31.12.2007r Sektor I.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor I obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów (zał. nr 1a) - dł. 20,67 km.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów od 01.11.2007 do 31.12.2007r Sektor II.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor II obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów(zał. nr 1a) - dł. 15,24 km.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów w okresie od 01.11.2007 do 31.12.2007r Sektor III.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor III obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów (zał. nr 1a) - dł. 14,30 km.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Libiąż w okresie od 01.11.2007 do 31.12.2007r Sektor IV.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor IV obejmuje drogi powiatowe w Gminie Libiąż (zał. nr 1b) - dł. 36,71 km.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Babice w okresie od 01.11.2007 do 31.12.2007r Sektor V.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor V obejmuje drogi powiatowe w Gminie Babice (zał. nr 1c)- dł. 33,23 km.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.