eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, dezodoryzacji oraz opróżniania pomieszczeń- w budynkach będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Świętochłowice: Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, dezodoryzacji oraz opróżniania pomieszczeń- w budynkach będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 183664 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. , ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, faks (32) 245 48 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, dezodoryzacji oraz opróżniania pomieszczeń- w budynkach będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie następujących usług: Zakres usługi obejmuje: - Dezynsekcję mieszkań; dezynsekcję ogólną (powierzchnie wspólnego użytkowania tj.: strychy, piwnice, ganki piwniczne, suszarnie, klatki schodowe, korytarze, wspólne toalety, pomieszczenia objęte usługą usunięcia padłych gryzoni, ptaków i odchodów ptasich itp.; - Neutralizację/usuwanie gniazd owadów; neutralizację/usuwanie mrówek faraona; - Dezynfekcję po chorym, zmarłym, narkomanie lub zbieraczu surowców wtórnych itp.: dezynfekcję ogólną (powierzchnie wspólnego użytkowania tj.: strychy, piwnice, ganki piwniczne, suszarnie, klatki schodowe, korytarze, wspólne toalety, pomieszczenia objęte usługą usunięcia padłych gryzoni, ptaków i odchodów ptasich itp., pomieszczeń w złym stanie sanitarnym - nieczystości, zalanie, fekalia); - Deratyzację studzienek i kanałów kanalizacyjnych; deratyzację ogólną (powierzchnie wspólnego użytkowania tj.: strychy, piwnice, ganki piwniczne, suszarnie, klatki schodowe, korytarze, wspólne toalety oraz lokale mieszkalne), - Dezodoryzację(powierzchnie wspólnego użytkowania tj.: strychy, piwnice, ganki piwniczne, suszarnie, klatki schodowe, korytarze, wspólne toalety oraz lokale mieszkalne); - Opróżnianie mieszkań po zmarłym, narkomanie, zbieraczu surowców wtórnych oraz mieszkań w złym stanie sanitarnym (nieczystości, fekalia); opróżnianie pomieszczeń po padłych ptakach, gryzoniach i innych zwierzętach oraz po odchodach ptasich. - Utylizację padłych ptaków, gryzoni i innych zwierząt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy. Podane w załączniku nr 4 do SIWZ szacunkowe ilości świadczonych usług są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości świadczonych usług. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych usług zależała będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, w których każdorazowo zostanie sprecyzowane miejsce, rodzaj usługi, ilość/powierzchnia oraz termin. Wszelkie usługi winny być świadczone z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w zakresie wykonywania deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji, w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób i mienia oraz gwarantujący likwidację szkodników i z poszanowaniem środowiska naturalnego. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie warunków pracy swoich pracowników i wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. Wybór metody wykonania usługi wskazanej w zleceniu, a także wybór preparatów i specyfików gwarantujących jej skuteczność należy do Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Stosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu usług produkty, materiały i substancje winny być dopuszczone przez Państwowy Zakład Higieny i posiadać stosowne atesty. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia niezbędne do realizacji usług produkty, materiały i substancje..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.21.00 - 90.92.21.00 90.92.22.00 - 90.92.22.00 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: czterytysiacezłzł00/100 groszy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum jedną usługę tożsamą (tj. polegająca na świadczeniu usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, dezodoryzacji oraz opróżnienia mieszkań) o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca będzie dysponował: a) co najmniej jednym samochodem specjalistycznym do przewozu śmieci i odpadów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca będzie dysponował: osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej pięcioma osobami posiadającymi minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań związanych z świadczeniem usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji oraz dezodoryzacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ, - umowa z zakładem utylizacji, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę lub poświadczającego za zgodność z oryginałem), jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, - w przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie lub przez spółkę cywilną wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko w zakresie: a) obniżenia cen jednostkowych netto przez Wykonawcę; b)zwiększenia przedmiotu zamówienia - zmiana taka może nastąpić w drodze odrębnej umowy w trybie zamówień uzupełniających. c) zmniejszenia ilości podanych w załączniku nr 4 do SIWZ. d) zmniejszenia bądź zwiększenia wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana taka obejmować będzie wynagrodzenie za tę część usług, która wykonana zostanie po dniu wejścia w życie stosownej zmiany wysokości podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpglswietochlowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. przy ul. Tunelowej 2 - pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. przy ul. Tunelowej 2 - Kancelaria pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.