eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 8 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Kraków: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 8 zadań.
Numer ogłoszenia: 183625 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293-53-85, faks 12 293-58-98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 8 zadań..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 8 zadań, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym: - w załącznikach od nr 2.1. do nr 2.8. do SIWZ, tj. (specyfikacja przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową ofertą cenową dla poszczególnych zadań od nr 1 - do nr 8), - w załączniku nr 3 do SIWZ - Opis mebli, - w załączniku nr 4 do SIWZ - Wizualizacja, - w załączniku nr 5 do SIWZ - Rzuty i przekroje, Rysunki znajdujące się w opisach mebli mają charakter poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji niektórych wymiarów rzeczywistych, potrzebnych do prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest stworzyć rysunki wykonawcze i /lub złożeniowe we własnym zakresie i na własne potrzeby. W przypadku dużej dysproporcji wymiarowej i/lub technologicznej rysunków wykonawczych i/lub złożeniowych w stosunku do rysunków poglądowych i wymiarów określonych w opisie, Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia szczegółów zmian z Zamawiającym. Załączniki nr 2.1 - 2.8 do SIWZ (w zależności, na które zadanie jest składana oferta), po wypełnieniu stosownych rubryk należy dołączyć do składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest wpisać w załącznikach nr 2.1-2.8 do SIWZ: cenę jednostkową netto, wartość netto (ilość x cena jednostkowa netto). W zał. nr 2.1-2.8 - w kolumnie nr 6 należy wpisać ile lat gwarancji udziela Wykonawca na dostarczone meble. W zał. nr 2.1-2.8 - w kolumnie nr 10 należy wpisać nazwę producenta oferowanych mebli. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36121000-5..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PLUS Sp. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 36b, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19586,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24082,17

  • Oferta z najniższą ceną: 24082,17 / Oferta z najwyższą ceną: 26237,13

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PLUS SP. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 36b, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62200,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69729,93

  • Oferta z najniższą ceną: 69729,93 / Oferta z najwyższą ceną: 79029,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PLUS Sp. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 36b, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20233,50

  • Oferta z najniższą ceną: 20233,50 / Oferta z najwyższą ceną: 21756,24

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PLUS Sp. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 36b, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37745,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46100,40

  • Oferta z najniższą ceną: 46100,40 / Oferta z najwyższą ceną: 80860,89

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PLUS Sp. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 36b, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12969,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16149,90

  • Oferta z najniższą ceną: 16149,90 / Oferta z najwyższą ceną: 28085,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PLUS Sp. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 36b, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39969,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43677,30

  • Oferta z najniższą ceną: 43677,30 / Oferta z najwyższą ceną: 50817,45

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PLUS Sp. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 36b, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6606,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7571,88

  • Oferta z najniższą ceną: 7571,88 / Oferta z najwyższą ceną: 11800,62

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS A.Łobos, M. Łobos Sp. J., Al. Pokoju 1A, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36239,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42651,48

  • Oferta z najniższą ceną: 42651,48 / Oferta z najwyższą ceną: 46112,70

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych. Są to produkty o ustalonych standardach jakościowych powszechnie dostępne na rynku u wielu Wykonawców. Zamawiający nie określa w zakresie jakości szczególnych wymagań. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.