eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › D10.251.56.T.2014 Dostosowanie pomieszczeń usytuowanych na II piętrze budynku szpitala przy ul. Powstańców Warszawskich 1- 2 w Gdańsku z przeznaczeniem na Szpital Jednodniowy - Otolaryngologię

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Gdańsk: D10.251.56.T.2014 Dostosowanie pomieszczeń usytuowanych na II piętrze budynku szpitala przy ul. Powstańców Warszawskich 1- 2 w Gdańsku z przeznaczeniem na Szpital Jednodniowy - Otolaryngologię
Numer ogłoszenia: 18356 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393562 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D10.251.56.T.2014 Dostosowanie pomieszczeń usytuowanych na II piętrze budynku szpitala przy ul. Powstańców Warszawskich 1- 2 w Gdańsku z przeznaczeniem na Szpital Jednodniowy - Otolaryngologię.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie pomieszczeń usytuowanych na II piętrze budynku szpitala przy ul. Powstańców Warszawskich 1- 2 w Gdańsku z przeznaczeniem na Szpital Jednodniowy - Otolaryngologię 1.2 Wykonawca zobowiązuje się do zaprojektowania i wykonania wszelkich robót budowlano-montażowych i instalacyjnych niezbędnych do oddania przewidzianego umową Przedmiotu Umowy t.j. Dostosowanie pomieszczeń usytuowanych na II piętrze budynku szpitala przy ul. Powstańców Warszawskich 1- 2 w Gdańsku z przeznaczeniem na Szpital Jednodniowy - Otolaryngologię i przychodni przyszpitalnej. 1.3 Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.21.50.00-7 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00-7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania 2. Zakres prac obejmuje wykonanie, prac projektowych i robót budowlano - montażowych i instalacyjnych polegających na przebudowie istniejących pomieszczeń usytuowanych na II piętrze budynku szpitalnego przy ul. Powstańców Warszawskich 1-2 w Gdańsku, w celu dostosowania ich na potrzeby Szpitala Jednodniowego - Otolaryngologii i przychodni przyszpitalnej oraz do wszelkich standardów i norm medycznych obowiązujących w Unii Europejskiej - wynikających z Rozporządzenia Ministra Zdrowia wraz z wykonaniem szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiO) oraz zainstalowaniu urządzeń medycznych i aparatury, zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym i Opisem Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową, zwane dalej robotami lub robotami budowlanymi. a) Wykonanie dokumentacji projektowej i innych oraz uzyska wymagane opinie, sprawozdania i zatwierdzenia dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa oraz akceptację właściwych organów wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę, odbioru robót oraz pozwolenia na Użytkowanie oddanego Przedmiotu Umowy. b) Wykonawca wykona również projekty wykonawcze i powykonawcze oraz uzyska jeśli zajdzie taka konieczność zamienne pozwolenia na budowę. Dodatkowo dokona wszelkich uzgodnień oraz uzyska wszelkie potrzebne do pozwolenia zamiennego pozwolenia i uzgodnienia. Projekty budowlane wykonawcze, powykonawcze i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiO) winne być wykonana, w: - postaci papierowej - postaci elektronicznej edytowalnej - postaci elektronicznej w formacje do wydruku np. PDF - na nośniku np. płyty lub pendrive. c) Dokumentacja wykonawcza uwzględni zmiany w stosunku do Programu Funkcjonalno Użytkowego Zamawiającego i w Opisie Przedmiotu Zamówienia. d) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót budowlanych, dostaw, robót instalacyjnych i montażowych związanych z przebudową oraz wykona wszelkie prac związane z przedmiotem Umowy niezbędne do dokonania odbioru końcowego i oddania remontowanego oddziału do użytkowania medycznego oraz wprowadzenia oddziału. e) Podstawowe dane liczbowe inwestycji: a) Suma powierzchni użytkowych 684,9 m2 b) Suma powierzchnia ruchu 230,4 m2 c) Suma powierzchni netto ogółem (+/- 5%) 915,3m2 d) Kubatura netto 2974,7 m2 e) Wysokość kondygnacji 325 cm Przebudowa przewiduje wyburzenia zbędnych ścianek działowych, wykonanie nowych, wyburzenia fragmentów ścian nośnych oraz przebicia ścian w celu wykonania nowych otworów drzwiowych, wymianę drzwi z zachowaniem wymaganych szerokości otworów nowoprojektowanych z uwzględnieniem potrzeb bezpieczeństwa ppoż. itp., wykonanie nowych posadzek i sufitów, malowanie pomieszczeń oraz wykonanie niezbędnej ochrony ścian i narożników przed uszkodzeniami mechanicznymi. Zmiany obejmują w szerokim zakresie instalacje sanitarne (w tym gazów medycznych) i elektryczne - określone w projektach branżowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DAKAR Tadeusz Barański, ul. Kolonijna 2A/1, 80-680 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2450317,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2300000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2300000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4498000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.