eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › karetka-A.ZP-271-5/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Zakopane: karetka-A.ZP-271-5/12
Numer ogłoszenia: 183486 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141964 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: karetka-A.ZP-271-5/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego- ambulansu typu B, do transportu sanitarnego, kolor biały, rok produkcji 2012 r., wyposażonego w sygnalizację świetlno- dźwiękową pojazdów uprzywilejowanych, spełniającego warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn.zm.) wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do siwz 2. Warunkiem nabycia przez Zamawiającego nowego samochodu jest przejęcie w rozliczeniu przez Wykonawcę 1 szt. pojazdu używanego obecnie przez Zamawiającego, marki: Renault, model: Trafic 1.9 dCi MR 01 E3 3.0, wersja L1H1P2, nr VIN: VF1FLBCA66Y155335, nr rejestracyjny: KTT 40EJ, rok produkcji 2006, który został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ, za kwotę nie mniejszą niż 31 500,00 złotych brutto określoną przez Certyfikowanego Rzeczoznawcę Samochodowego - Wycena z dnia 20.01.2012 r. (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W celu zapoznania się ze stanem technicznym samochodu przejmowanego w rozliczeniu, Zamawiający ustala, że oględzin można będzie dokonać w siedzibie Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu telefonicznie w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00, z Panem Robertem Chramcem tel. 603058508. 4. Zamawiający zastrzega, że stan licznika używanego pojazdu może ulec zmianie. Samochód będzie eksploatowany przez Zamawiającego do czasu zrealizowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Zamawiający w trakcie eksploatacji będzie dokonywał niezbędnych napraw w celu utrzymania pojazdu w stanie technicznym nie gorszym niż określony w ekspertyzie technicznej. 4. Wykonawca jest zobowiązany udzielić następującej gwarancji: - mechanicznej min. 24 m-ce, - lakier : min 36 m-cy - na perforację : min. 10 lat, - zabudowa przedziału medycznego i sprzęt: min. 24 m-ce 5. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania pojazdu. Zamawiający wymaga , by serwis gwarancyjny i pogwarancyjny był w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( zał. nr do siwz ) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTOREMO Sp. Jawna Andrzej i Edward Kuchta, Ul. Kościuszki 183, 34-530 Bukowina Tatrzańska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210893,75

  • Oferta z najniższą ceną: 210893,75 / Oferta z najwyższą ceną: 210893,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.