Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Bobolice: Dostosowanie łaźni do potrzeb osób niepełnosprawnych w SOSW w Bobolicach.
Numer ogłoszenia: 183469 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bobolicach, ul. Pocztowa 15, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3187325, fax 0-94 3187325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie łaźni do potrzeb osób niepełnosprawnych w SOSW w Bobolicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane mające na celu dostosowanie łaźni w SOSW w Bobolicach do potrzeb osob niepełnosprawnych,w tym m.inn.wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCW wysokoudarowe,szt.2 ,80x150 w istniejących otworach, montaż drzwi z wysokoudarowegpPCW szt.2,90x200,obsadzenie uchwytów dla niepełnosprawnych,szt.6,kratek wentylacyjnych;elektryczne(układanie przewodów kabelkowych,montaż opraw oswietleniowych,puszek instalacyjnych,gniazd),instalacyjne wodno-kanalizacyjne (demontaż starych i montaż nowych urządzeń sanitarnych,montaż brodzika natryskowego z tworzywa sztucznego,demontaż rurociągów żeliwnych i zastąpienie ich rurociągami z PCW).Prace obejmują 6.08m2 powierzchni socjalnej oraz 6.80m2 powierzchni przeznaczonej na wc.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.30 - Szkoły specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy: nie podlegają wykluczeniu z przetargu w oparciu o art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki zawarte w art.22.ust.1 Pzp,spełniają wszystkie wymagania wynikające z SIWZ,wyznaczą kierownika budowy; sporządzą ofertę na druku, Formularz ofertowy, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, ; oświadczenia Wykonawcy sporządzone na zał. nr 3 do siwz, zawierające:akceptację terminu związania ofertą,oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty,oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do siwz) został przez niego przyjęty bez zastrzeżeń i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w siwz w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,kosztorys ofertowy stanowiący cenę ryczałtową całego zadania plus należny podatek VAT , aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ceny ryczałtowej netto oraz brutto (tj. z podatkiem VAT) całego zadania w formularzu oferty (zał. nr 1 do siwz) w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy, w którym należy wycenić wszystkie elementy zamówienia w oparciu o załączony przedmiar robót przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 2 do siwz, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 7.Cena ryczałtowa za realizację przedmiotu zamówienia powinna zawierać wszelkie oferowane upusty. Do powyższego wynagrodzenia należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22% .Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą -spełnia ,nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz,powinien zawierać następujące dane:nazwę Wykonawcy, adres, telefon, fax, datę sporządzenia oferty i Nr REGON,oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, Nr NIP, cenę ryczałtową wykonania zamówienia netto i brutto (tj. z podatkiem VAT),termin wykonania zamówienia ,okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia ,akceptację warunków płatności ,oświadczenie w sprawie wykonania zamówienia siłami własnymi; 2)oświadczenia Wykonawcy sporządzone na zał. nr 3 do siwz, zawierające:akceptację terminu związania ofertą,3)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty,4)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do siwz) został przez niego przyjęty bez zastrzeżeń i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w siwz w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,5)kosztorys ofertowy stanowiący cenę ryczałtową całego zadania plus należny podatek VAT , 6)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,7)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ceny ryczałtowej netto oraz brutto (tj. z podatkiem VAT) całego zadania w formularzu oferty (zał. nr 1 do siwz) w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy, w którym należy wycenić wszystkie elementy zamówienia w oparciu o załączony przedmiar robót przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 2 do siwz, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 7.Cena ryczałtowa za realizację przedmiotu zamówienia powinna zawierać wszelkie oferowane upusty. Do powyższego wynagrodzenia należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22% .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bobolicach,ul.Pocztowa 15,76-020 Bobolice,woj.zachodniopomorskie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: brak
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: brak
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bobolicach, ul. Pocztowa 15,76-020 Bobolice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 90% środki PFRON;10% wkład własny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.